Stephen King: SE

Etsijä

Olisko kellään tietoa mistä voisi löytää Kingin kirjoittaman romaanin SE osat 1 ja 2?
Antikvarialiikkeet eivät osaa sanoa mistä niitä voisi enää saada...nettihuutokaupoistakin olen etsinyt mutta ei meinaa löytyä. Jos jollain on tietoa mistä ne voisi ostaa, olisin kiitollinen vastauksesta!!!
Kiitos!

15

3586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dinamo

Kokeilepa hakea www.antikka.net -sivulta. Toimittavat kauempaakin postimyyntinä. Itse löysin yhden Kingin Se 1-2 paketin. Mutta katso vielä itse.

• Etsijä

Katsoin sielä eikä löytynyt...
        Olisitko sinä halukas myymään kirjojasi mulle?
        Ostaisin hyvään hintaan.
        Pistä vastausta.

• Dinamo
        Etsijä kirjoitti:

Katsoin sielä eikä löytynyt...
        Olisitko sinä halukas myymään kirjojasi mulle?
        Ostaisin hyvään hintaan.
        Pistä vastausta.

Eikun en minä niitä ostanut itselleni, enkä omista muutenkaan kyseisiä kirjoja. Ne puhumani kirjat näyttävät olevan edelleen saatavilla. Jostain syystä eivät vain löydy pelkällä "Se"-haulla.
        Pistäpä hakuun Tekijä: King Stephen ja kelaile sivuja (tulokset tulevat aakkosjärjestyksessä), niin löytyy.
        Suoraan löytyy myös haulla Nimike: Se 1-2.
        Oli kyllä vähän kallis paketti.

• Etsijä
        Dinamo kirjoitti:

Eikun en minä niitä ostanut itselleni, enkä omista muutenkaan kyseisiä kirjoja. Ne puhumani kirjat näyttävät olevan edelleen saatavilla. Jostain syystä eivät vain löydy pelkällä "Se"-haulla.
        Pistäpä hakuun Tekijä: King Stephen ja kelaile sivuja (tulokset tulevat aakkosjärjestyksessä), niin löytyy.
        Suoraan löytyy myös haulla Nimike: Se 1-2.
        Oli kyllä vähän kallis paketti.

Menin katsomaan sanomillesi sivuille ja suoritin haun....Kingin kirjoja tuli aika tavalla mutta SE puuttuu....vaikka katsoin moneen kertaan...on tainnut mennä. : (
        Kiitos kuitenkin!

• Aito-Helmi

pääkaupunkiseudulla olen nähnyt kyseiset teokset useassakin divarissa. ainakin myyrmannin 3. kerroksessa, Järvenpäässä ja Tikkurilassa Pepellä. Omiani en myy =)

• Etsijä

Niinpä, itse kun en asu lähelläkään kehä 3:sta.
        Olisko mahdollista pyytää Sinua tekemään pientä palvelusta?
        Tiedät varmaan mitä ajattelin pyytää... : )
        Itse kun en pääse kyseisiin liikkeisiin...
        Tahtoisitko käydä hakemassa kyseiset kirjat mulle? Maksan kyllä postimaksut ja pistän rahat tilillesi.
        Kirjota ja kerro mitä mieltä olet.

• Aito-Helmi
        Etsijä kirjoitti:

Niinpä, itse kun en asu lähelläkään kehä 3:sta.
        Olisko mahdollista pyytää Sinua tekemään pientä palvelusta?
        Tiedät varmaan mitä ajattelin pyytää... : )
        Itse kun en pääse kyseisiin liikkeisiin...
        Tahtoisitko käydä hakemassa kyseiset kirjat mulle? Maksan kyllä postimaksut ja pistän rahat tilillesi.
        Kirjota ja kerro mitä mieltä olet.

vaikka ensin Keltaisesta Pörssistä:

KING, STEPHEN paljon sidottuja kansipaperillisia, hyväkuntoisia Kingin tiiliskiviä, esim. Musta Torni 4 (Velho), loistokpl, ja paljon muita.

Laita mulle spostia tuohon nick-osoitteeseen, viivan tilalle piste ja at suomi24.fi, niin saat sen myyjän puhelinnumeron. En viitsi postata sitä tänne, kun hän itse on sen vain tuonne Pörssiin laittanut =)

• Etsijä
        Aito-Helmi kirjoitti:

vaikka ensin Keltaisesta Pörssistä:

KING, STEPHEN paljon sidottuja kansipaperillisia, hyväkuntoisia Kingin tiiliskiviä, esim. Musta Torni 4 (Velho), loistokpl, ja paljon muita.

Laita mulle spostia tuohon nick-osoitteeseen, viivan tilalle piste ja at suomi24.fi, niin saat sen myyjän puhelinnumeron. En viitsi postata sitä tänne, kun hän itse on sen vain tuonne Pörssiin laittanut =)

Pistin sulle spostia...vastausta odotellen!

• Kirjastoista

Käytähän päätäsi.

• Etsijä

Kirjakaupat sanovat että ei ole koko kirjaa enää saatavilla kustantajalta ja kirjastosta harvemmin voi ostaa kirjoja. Onhan toki kirjaston poistot mutta ei ole löytynyt.
        Kiitos kuitenkin.

• kaveritoveri

Kirjaa (SE) kuten monta muutakaan King-romaania ei enää saa mistään...tuskinpa edes kirjastoistakaan saat, jollei tuuri käy. Antikvariaateista voit onnella löytää, mutta yleensä sielläkin on vain ne "perusteokset"...

Tai jollet meinannut englantilaisia versioita?

Aika hölmöä tulla tuollaista sanomaan jollei itse edes ole ottanut selvää...

• löytyy

Minulla on! Ja voin myydä jos hinnasta sovitaan. Hyvässä kunnossa pitäisi olla, mutten muista onko kova- vai pehmeäkantinen.

[email protected]

• rocktypy

TERE!!

Vieläkö on tallella kirjat?
        Olisko kovakantisina? En isommin pokkareita
        diggaile..itellä löytyy pari kirjaa tuplana
        joista vois luopua,muista ei..

• Ninge
        rocktypy kirjoitti:

TERE!!

Vieläkö on tallella kirjat?
        Olisko kovakantisina? En isommin pokkareita
        diggaile..itellä löytyy pari kirjaa tuplana
        joista vois luopua,muista ei..

Valitettavasti pokkari..:(

• just

osa 2 löytyy kahtena kappaleena.
      jos jotain kiinnostaa niin toisen voisin myydä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      82
      3596
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1792
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1102
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1075
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      933
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      164
      840
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      791
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      769
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      735
    Aihe