Ettehän vielä Joulusta ala ?

Erakko.

Höpsöttää kun itse Jouluun vielä useampi viikko. Ehtii kyllä mikäli aloitetaan se turhanpäiväinen hössötys, tuuppiminen, töniminen hieman myöhemmin, parin viikon päästä. Oma lukunsa ne tavaratalojen kulkuset jotka soi aamusta iltaan. Taidan lähteä korpeen järvenrannalle hirsimökkiin pois kiireen keskeltä. Läppäri jää kotiin.

10

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jepjep, suursiivous koko tämän viikon, ja pikku-joulut viikonloppuna. Riisipuuroa, pipareita, namnam. Mun isoäiti sanoi aina että pipareista tulee kiltiksi. Vippaanko sulle yks niin sun ei tarvi tuuppia?

      • Kelen kele! Nyt tekee mieli poistaa tätä mun viestiä. Kun hetki sitten tuputin että mitä jos oltais kilttejä toisillemme, ja täällä mä sitten piiloveetuilen heti kun sivua käänsin.

        Häpeän. Ja pyydän anteeksi. Saanko?


    • tanttutonttu

      Meillä on Joulu rauhan aikaa.
      Muistuu kamalana, kun muinoin yritti hiki hatussa miettiä, viime tingassa, mitä kellekin oli pakkolahjoa. Sitten ahtaa itseensä lukuisat suklaat, joita saa taas tusinoittain halvemmalla.
      Kaupat on jo nyt täynnä kuin Turusen pyssyt.

      Itsestä kii minkälaisen Joulun haluaa. Tämä sopii meille.
      Kunnioitan kauppiasta, joka hiljensi kaupassaan joulumusakin.

    • bessie*

      Aloitin jo eilen. Virittelin kahteen ikkunaan jouluvalot ja yhteen ikkunaan punatulkkuverhot. Sitten muutin mieltäni otinkin verhot pois, laitankin ne vasta ihan joulun alla.

      Jos tuuppiminen ja töniminen tapoihisi kuuluu, niin ihan kiva että ajattelet meitä muita ja lähdet korpeen.

      Hössöttäminen on aika kivaa joskus, etenkin kun se on melko satunnaista 'täsmähössöttämistä', muita häiritsemätöntä sekä hyväntuulista ja oikeasti aikaansaapaa, kuten minullakin tapaa olla.

    • Korbes...
      Mistä Joulusta haluat aloittaa?
      Mehän olemme käyneet lävitse jo niin monta.
      Palstallakin.
      Turhakkeitakin. :)

      H.

    • €--

      Joulun vietto, ai kun ois joulu ainainen, eikä kerran vuodessa.

      • -----

        Siitähän menisi maku.


    • eppu2

      Nuorena sitä hössötti jonkin verren. No en sentäs komeroita siivonnut, kun ei niissä kukaan joulua viettänyt.

      Nyt ei oo kiireen kierää. Ei me Epun kanssa edes paikkoja sotketa, ei oo siivoomistakaan.
      Kinkkua sitten syödään. Pieni kuusi haetaan metsästä ja velipoika tulee kanssa.

      • .....

        Toisipa joulupukki pienen kisulinpennun. Ei tietenkään tuo, vaan jonkun ihme robottikoiran. En ala.


    • Joo, me alotettiin jo Halloweenilta suunnittelemaan jouluaaton ruokalistoja ja hieman lahjojen osota kans.
      Ulkovalot odottavat edelleenkin olohuoneen pöydällä kaameessa sotkussa jos joku jaksas mennä ripusteleen ne puskiin. Kaksi jalallista tähteä on jo sytytetty tunnelmavalaistukseksi olohuoneen ikkunoille. Yksi tähti lisää keittiön ikkunassa. Pikkuhiljaa joulu lisääntyy ja kasvaa meidänkin huushollissamme. Valoista se alkoi, koska matalalentoa ei enää jaksanut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      105
      3424
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      84
      3292
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      323
      1976
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1469
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1266
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1165
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      898
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      132
      850
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      777
    Aihe