Unelmiani kysyisin toteutuuko jokin niistä? Näetkö tuntijani mitään unelmiini?
Niillä kyllä jaksaa kun unelmoi:-). Joskus vain toivoisi jokin niistä toteutuisi.
Ikää alkaa tulemaan, ja yksi unelmani olisi vanhuus rauhallisena tyytyväisenä.
Kiitos näin etukäteen, ja mukavaa talven odotusta.
TUNTIJANI
2
<50
Vastaukset
Hei
olethan kysynyt näistä ennenkin, minä vaan en muista mitä vastasin. no ei sillä ole väliä.
unelmat ja arki ovat kaksi asiaa, ja molempiin voi vaikuttaa. matkailu on kiinni siitä, että rahat riittävät. toinen asia ovat ihmissuhteet, ne voivat asettua paremmin puhumalla ja kuuntelemalla.
näen itseäsi nuoremman miehen, jolla on ollut vaikeuksia. hän hoitelee asiansa itse, sinä et voi niihin vaikuttaa. voit kuitenkin avata ovesi hänelle ja kuunnella, keittää kahvit ja olla mukana hänen vuodatuksessaan. näin kannattaa tehdä.
toivotan sinulle kaunista joulun odotusta!
t. Keskiyö- unelmien elämää....
Kiitos Tuntijani. En ole unelmistani kysynyt. Joskus olen kysynyt juuri tästä miehestä josta mainitsit. Olen avannut hänelle oven kohta 2 vuotta sitten. Todella hänellä omia vaikeuksia, joihin en voi auttaa kuin vain olen kuunellut. Oppinut tuntemaan hän oman tiensä kulkija. Tekee juuri kuin hänen sydämensä mielensä kuiskaa, ja sanoo.
Nyt hän tehnyt omia ratkaisujaan, ja on koulussa. Toivon hänelle avautuu tie työmaailmaan, koska on niin fiksu osaava, ja koulussa näyttää menestyvän tuntuisi paras.
Ihana näkijä olet tuntijani. Juuri tuo unelmissani että joskus pääsen vaikka kauniisiin vuoristomaisemiin matkalle, kuten lemmen viemässä näytetään.:-).
Onko teillä särkyjä tuntui siltä yhtäkkiä. Lueppa rikistä ja glucosamiinista ja Molybdeeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171587
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991448Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35839Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M27790Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50736Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56698Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?34698Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37690Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42669Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37643