viisaille. asiaa.!!!!!!!

auttakee

antakaa mulle suorat linkit jotta voin hakea koneelleni kellotus ohjelman. mulla on tietokone.
compaq presario. prossuna on amd kt(m6) 533mhz-3d prosessori. antakaa minulle suora linkki ja neuvokaa ,kellotukseen ottavat seikat. noin tän prossun vois luultavasti kellotta noin 600mhz.
rammia on koneella nyt enemmän. alun perin oli 64mt ja nyt 128mt. on ainakin vä.muisti mukavammin kuin alun perin, oli ainakin hitaampi. mutta voisin ja haluan kokeille että kun prossun kellottaa niin onko huomattavia eroja kun alkuperäiseen mhz määrään. ainakin jos ei siinä ei ole mitään suuria eroja niin kunhan pienetkin erot huomaa,koneen nopeudessa. antakaa vastauksia.

7

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    •    

      Ei tosta ymmärrä yhtään mitään!

    • Juhis

      jee jos joku tosiaan tietää kellotus ohjelman kertokaa mullkin ;) =D
      Ei siihen oo mitään ohjelmaa biossista nostellaan väylätaajuuksia tai sitten prossusta säädetään manuaalisesti kytkimillä.

      • janne

        no ainakin olen minä olen kuullut semmosen kellotus ohjelman jolla voi kellottaa prossun tehokkaammaksi. ainakin kaveri sano että on kellottanu ohjelmalla koneensa,prossun eli


      • Juhis
        janne kirjoitti:

        no ainakin olen minä olen kuullut semmosen kellotus ohjelman jolla voi kellottaa prossun tehokkaammaksi. ainakin kaveri sano että on kellottanu ohjelmalla koneensa,prossun eli

        No mä en ainakaan ole kuullut vaikka opiskelenkin tätä alaa, joten aika paha mennä sanomaan voihan niitä jotain olla, mutta mihin sellaista tarvii? Kun saman saa tehtyä väylä nopeuksia muuttamalla?


      • i-o
        janne kirjoitti:

        no ainakin olen minä olen kuullut semmosen kellotus ohjelman jolla voi kellottaa prossun tehokkaammaksi. ainakin kaveri sano että on kellottanu ohjelmalla koneensa,prossun eli

        Eipä taida löytyä tolle prossulle/emolle kellotusohjelmaa, että ihan sieltä biosista pitää nostella ja veikkaanpa vielä, että ihan emolta jumppereilla pitää kellotus tehdä.


    • .....vai kaverikateus

      Itselläni on Gigabyten 6 A numerohirviö emona. Mukana tuli pari cd:tä "virittelyohjelmia". Kokeilin kerran ja nousihan niillä kaikki arvot, vaan ei ollut sitten hyötyä ollutkaan. Eli esimerkiksi Freedom Fighter tai Vice City ei vörkkinyt ollenkaan tai hyvin vajavaisesti. Ja peruslukemille pääseminen edellytti koko koneen uudestaan lataamista, kauhee homma. Parempi olla virittelemättä. Tai sitten en osannut niitä laittaa sillain sopivasti tasapainoon. Kyllä ne siellä tehtaalla laittaa prossuihin kaikki mahdollisen tehon niin että ne toimii sitten kanssa varmasti. Vertaa esim autoihin: viritetty taitaa mennä vähän aikaa nopeammin ennen hajoamistaan. Taidat päästä helpommalla ja halvemmalla, kun katsot emosi tiedot ja käyt ostaan pikkusen tehokkaamman uuden (tai käytetyn) prossun. Hinnat noin 10-30 € liikkeestä. Suosittelen !

      • Eskob

        Kyllä kellottamalla pääsee paljon halvemmalla kuin ostamalla uuden.. sitä paitsi monet eri prosessorimalleista ovat tehty samasta piikiekosta ja tulevat samalta linjalta. Toisia vaan ajetaan eri kellotaajuudella. Monikin prosessori toimii isommalla kellotaajudella jos käyttäjä tietää mitä tekee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1405
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      957
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      857
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      79
      807
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe