Ostin tuossa loppukesästä ns. monitoimitikkaat. Lehdessä oli ilmoitus nämä pitäisi "vakavan loukkaantumisvaaran" takia palauttaa ostopaikkaan ja että ostohinta hyvitettäisiin. No, soitin sitten sinne ostopaikkaan että ehtiihän tuon vielä muutaman viikon kuluttua hoitaa, kun ei ole joka päivä sinnepäin asiaa. Lupasivat että ei ole tämän päivän asia. Ja pyysivät ottamaan ostokuitin mukaan, johon totesin että tuskinpa löytyy. Sitten meneekin hankalaksi, alkoi nikottelu vastapäästä.
Mitä tässä nyt pitäisi tehdä? Minulla on tikkaat jotka eivät täytä "turvallisuusvaatimuksia" ja joiden "käyttö tulee lopettaa välittömästi vakavan loukkaantumisvaaran" takia. Mutta ei ostokuittia. Tikkaat maksoi muistaakseni vajaan satasen, 82€, tai jotain.
MONITOIMITIKAS
16 askelmaa
1
365
Vastaukset
- pulautus
Kuitti ei kuluttajasuojalain mukaan ole tarpeellinen tässäkään tapauksessa. Jos ko.ostopaikassa noita tikkaita on kaupusteltu niin heidän kuuluu ottaa asiakkaalta palautus vastaan ja hyvittää maksetu hinta. Se on kauppiaan ja maahantuojan välinen asia sopia asiasta palautuksen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449301
- 785832
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414326- 583844
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313419- 472648
- 342182
- 401970