Mulla on 2-vuotias hollanninpaimenkoira.
Ella nimeltään.
Ella on tosi omalaatuinen :) sen pitää aina pedata sänky ennen kuin mennään nukkumaan.
Se on vauhdikas, eikä mikään tunnin lenkkeily päivässä riitä. Muutenkin kotona vähän tottelematon, kamala herkkusuu :))
Ajattelin että jos jollain on hollanninpaimenkora niin olisi kiva kuulla kokemuskista yms.
mietin olisikohan agility hyvä tälle koiralle?
Ulkona se kyllä tottelee nätisti, mutta kun kotona on kissa, niin sitä pitää aina vähän kiusata :D
holskut=
koiranomistaja :))
2
435
Vastaukset
- santtu
moikka mulla on 5wee holsku.erittäin rauhallinen yksilö välillä innostuu oikein leikkimään kunnolla mutta jos sulla on vilkas yksilö niin suosittelen urheilua sille ja paljon.ne kumminkin kaipaa niin paljon liikuntaa kun voi antaa... missä asut??me ollaan haminasta...oletko ollut näyttelyissä?mistä olet saannut holskun?
- cobus
Meillä on 3v holsku. Koiramme on ollut todella aktiivinen aina mutta nyt kun tuli 3v on alkanut rauhoittua. Tuntuu kypsyvän vaan hitaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3895296Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841825Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3541803- 1171049
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27897
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h51757- 65735
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️54698- 35668