Uusi ilmakivääri olisi ostolistalla ennen kaikkea kestävä sellainen, jolla voi ampua 4000 laakia ja enemmänkin. Gamo merkkistä olen harkinnut.
Mikä gamon mallistosta parhain 4.5mm kaliberinen? Edullinenkin saisi olla maks 400€, mutta tarkkuus ja kestävyys etusijalla.
Ilmakkoa vailla Gamo mielessä ?
4
257
Vastaukset
Minulla olis myytävänä Diana 48 ,sisältää kiikarin asepussin parisataa panosta hintapyyntö se 400€, aseliikkeestä aikoinaan ostettu tolla hinnalla. Ostokuittikin löytyy, kiikarin hankin siihen erikseen ja pussin. Sisältyy tohon hintaan, toi pelkkä ase maksoi sen 400.
Tosta linkistä lisätietoo. http://www.sissos.fi/tuote/diana-48-4-5mm-350m-s-/13010000002/- VARMA TIETO
Kiikarit eivät pysy jousiviritteisissä ja voimakkaissa ilmakoissa paikoillaan vaan pahimmillaan tärähdys rikkoo myös kiikarin sisuskalut. Paine pyssyköissä pysyy!
VARMA TIETO kirjoitti:
Kiikarit eivät pysy jousiviritteisissä ja voimakkaissa ilmakoissa paikoillaan vaan pahimmillaan tärähdys rikkoo myös kiikarin sisuskalut. Paine pyssyköissä pysyy!
Oletko ihan varma väitteestäsi, kyllä hirvikiväärikin tärähtää aikalailla silti niissäkin on kiikareita?
- tiirailija
seppoj kirjoitti:
Oletko ihan varma väitteestäsi, kyllä hirvikiväärikin tärähtää aikalailla silti niissäkin on kiikareita?
Hirvikiväärin rekyyli on päinvastoin kuin jousiviritteisen ilmakiväärin. Kaikkia kiikareita ei ole suunniteltu "takaperoiseen" rekyyliin. Halpa ilmakivääriin suunniteltu kiikari saattaa kestää paremmin kuin moninverroin kalliimpi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1283753Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362444Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442088Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701031Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet101001- 45881
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63866En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31845- 43770
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97762