Uskallatko ajaa Rellullasi?

trafic11

Meillä työpaikalla on neljä Renault Traficia ja kaikki vajaa 200t ajettuna tuntuvat olevan jatkuvasti rikki,korjauskulut autoa kohti kymmenessä tuhannessa eurossa.Vanha Renault fanaatikko syyttää huonoja ajotottumuksia.Hän itse on ostanut vanhan tojotan pitkiin työmatkoihin ja säästelee Lagunaansa pihassa ettei tule kilometrejä.Itse pidän moista ajatusta hulluna,autot on ajoa varten.Onko muilla kovilla Rellufaneilla sama taktiikka saada auto kestämään?

11

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulen sinne töihin

Mikä firma?

• Trafic11

Olen pahoillani meillä valmistuu työmaita vuoden lopussa,ei ole mahdollista palkata lisää väkeä.Sinällään kunnioitan noin aktiivista työnhakua.

• tulen sinne töihin
        Trafic11 kirjoitti:

Olen pahoillani meillä valmistuu työmaita vuoden lopussa,ei ole mahdollista palkata lisää väkeä.Sinällään kunnioitan noin aktiivista työnhakua.

Niin mikä firma? Sinä, lattioiden moppaaja, tuskin vastaat työntekijöiden rekrytoinnista.

• Joku Muu

Joo, minulla on tuollainen tapa saada auto kestämään, mutta ei ihan tarkoittamallasi tavalla. Chrysler seisoo pääosin pihassa ja kilsat kerätään Relluun.

• Trafic11

Ihan uteliaisuuttani kyselen,joko on tärpännyt työpaikan haussa?Minusta tämä palsta ei heti tunnu parhaalta mahdolliselta paikalta työn hakuun mutta aina kannattaa yrittää.

• Haiculi11
        Trafic11 kirjoitti:

Ihan uteliaisuuttani kyselen,joko on tärpännyt työpaikan haussa?Minusta tämä palsta ei heti tunnu parhaalta mahdolliselta paikalta työn hakuun mutta aina kannattaa yrittää.

Joo kannattaisi sinunkin mennä vaikka TE-toimistoon, niin voisit sanoa olevasi oikeasti jossakin töissä. Et ole vissiin ennemminkään missään töissä ollut, kun et yhtään firman nimeä saa pinnistellyksi

• hyvin pidetty

Uskallan ajaa rellullani. Koskaan ei ole jättänyt tielle ja aina on kovillakin pakkasilla käynnistynyt.

• En uskalla!

ajaa Renault ajoneuvollani, pankki ei anna lainaa renun korjaukseen ja voi joutua hullujen kirjoille, jos sellaista alkaa korjaamaan eli jos otat, et aja, jos ajat et ota Renaultia, vaan jonkin toisen laadun, niin ei tarvitse hävetä silmiä päästään. Argentiinalaiset ovat aika suosittuja viinejä, meniköhän tämä nyt jotenkin sekaisin? Kuitenkin ei uskalla ottaa renua, jos ajaa ja jos taas minua joku ajaa takaa, niin toivottavasti ei ole renua alla tai päässä, no nyt tuli oikein.

• ♥♥♥♥♡♥♥♥
        En uskalla! kirjoitti:

ajaa Renault ajoneuvollani, pankki ei anna lainaa renun korjaukseen ja voi joutua hullujen kirjoille, jos sellaista alkaa korjaamaan eli jos otat, et aja, jos ajat et ota Renaultia, vaan jonkin toisen laadun, niin ei tarvitse hävetä silmiä päästään. Argentiinalaiset ovat aika suosittuja viinejä, meniköhän tämä nyt jotenkin sekaisin? Kuitenkin ei uskalla ottaa renua, jos ajaa ja jos taas minua joku ajaa takaa, niin toivottavasti ei ole renua alla tai päässä, no nyt tuli oikein.

Ois upeaa omistaa 5700 autoa ja ranskalaisia 26

• ♥♥♥♥♥♥♥
        ♥♥♥♥♡♥♥♥ kirjoitti:

Ois upeaa omistaa 5700 autoa ja ranskalaisia 26

Ois upea omistaa 5700 autoa ja Renault autoja 27 5 ja 19 malleja 4 3

• Ehtii omis-
        ♥♥♥♥♥♥♥ kirjoitti:

Ois upea omistaa 5700 autoa ja Renault autoja 27 5 ja 19 malleja 4 3

tamaan ainakin 150 renua elämänsä aikana, laatu takaa sen. Nekun laittaisi päälekkäin tulisi aikamoinen eiffeltorni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3725
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      117
      2728
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      619
      2387
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      20
      2077
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      84
      1984
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1718
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1678
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      1642
    9. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      97
      1506
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1476
    Aihe