Nimenä Taika

Harkitseva

Hei, onko kenenkään lapsella etunimenä Taikaa?
Mitä palautetta olette saaneet?
Mikä Taikalle toiseksi nimeksi?

70

8477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YÖK

      Aivan HIRVEÄ nimi, se ei ole edes nimi...Taika Taios nyt jokin Taika...Taika Taikoa Taikaa...blaa blaa...kyllä lapsesi saa hävetä nimeä. Samaa mieltä olen myös Tinka nimestä, Tinka tinkaa nyt jotakin, haluisin tingata vähän, tinkiä...Tinkaa...Voi helvetti mitä nimiä sitä nykypäivänä annetaan!!! Säälin lastasi ja häpeän hänen puolestaan jos annat Taika nimen. Mietippä ensin millaisen vastaanoton se saa sitten koulussa ja tarhassa, kun nykyään lapset on niin julmia ja pienestä asti! Mieti haluisitko itse olla Taika? Mieti miltä tuntuu jos sua haukuttaisiin taika taio jotain taikaa...jne. MIETI!!!!!

      • Eikä hävetä

        Johan oli tekstiä, olen itse Taika-Tuulia ja koko ikäni minua on kutsuttu vain Taikaksi, nimestäni ei ole väännelty sen enempää mitään kuin toistenkaan nimistä, ENKÄ HÄPEÄ myöskään nimeäni! Onhan niitä paljon sellaisia nimiä jotka tarkoittavat jotakin, esim Tuuli, Pilvi, Otto, Hilla ym.
        Siis rohkeasti Taika vaan nimeksi, ei tarvitse katua!!!


      • sul on
        Eikä hävetä kirjoitti:

        Johan oli tekstiä, olen itse Taika-Tuulia ja koko ikäni minua on kutsuttu vain Taikaksi, nimestäni ei ole väännelty sen enempää mitään kuin toistenkaan nimistä, ENKÄ HÄPEÄ myöskään nimeäni! Onhan niitä paljon sellaisia nimiä jotka tarkoittavat jotakin, esim Tuuli, Pilvi, Otto, Hilla ym.
        Siis rohkeasti Taika vaan nimeksi, ei tarvitse katua!!!

        HYI! Onneksi mä en oo sun niminen, sul on kauhee nimi, sori vaan! Oikeesti, en vaan voi sietää Taika nimeä koska musta se ei ole nimi, vaan jotain ihmeen erikoisuuden tavoittelua! Ja vielä Taika-Tuulia, voihan jessus!


      • Ylpeä nimestään
        sul on kirjoitti:

        HYI! Onneksi mä en oo sun niminen, sul on kauhee nimi, sori vaan! Oikeesti, en vaan voi sietää Taika nimeä koska musta se ei ole nimi, vaan jotain ihmeen erikoisuuden tavoittelua! Ja vielä Taika-Tuulia, voihan jessus!

        KIITOS "kehuista" !!!


      • 4mama

        Voi luoja mikä apina olet. 2004 syntynyt tyttäreni nimettiin Taika-Tuuliaksi. Koskaan ei ole saanut huonoa palautetta nimestään eikä koskaan ole nimen vuoksi kiusattu. Päin vastoin kauniiksi nimeä on kyllä sanottu lukemattomia kertoja. Sinun kaltaisesi ihmiset saavat aikaan tuommoiset lapselliset kiusaamistalkoot. Koita ihmeessä kasvaa aikuiseksi ja nähdä napaasi ja nenänvarttasi pidemmälle. Sinun kaltaisese saavat vain pahaamieltä ja pahaa ylipäätään aikaan tässä maailmassa. Saahan toki jokainen olla mitä mieltä haluaa mietin vain mikä mielestäsi mahtaa olla nimi josta ei voi kiusata?
        Ei taida "yökillä" olla elämää kun pitää oikein asiakseen loukata ja solvata täällä. Mene itseesi.
        Sinulle Harkitseva toivottavasti et silloin ainatut yököttelijän kommentin pahoittaa mieltäsi. *halauksin* "4mama"
        ;)


      • Ihan sama

        No just, ei oo hirvee nimi! Mun nimi on Taika, ja se on ihan paras nimi! Eikä hävetä yhtään! Mietippä vähän, mitä oikein kirjoitat! Ja Taika on oikea nimi, ettäs tiedät!


      • Taika-fani
        sul on kirjoitti:

        HYI! Onneksi mä en oo sun niminen, sul on kauhee nimi, sori vaan! Oikeesti, en vaan voi sietää Taika nimeä koska musta se ei ole nimi, vaan jotain ihmeen erikoisuuden tavoittelua! Ja vielä Taika-Tuulia, voihan jessus!

        Tosi "reilua" kaikille Taikoille! Kaikilla on tietty oma mielipide, mutta mun mielipide on se, että oli nimi sitten Taika tai Kille, kaikki on ihan yhtä samanarvoisia!!

        ps. Taika on mun mielestä ihan tosi kiva nimi. :))


      • haista..

        Hei mun nimi on taika ja en häpee sitä! Mulle on pienestä pitäen sanottu et se on nätti ja kaunis nimi jopa kaupan kassalla usein kysyttiin mun nimee ja sanoin et taika ni vastaus oli oiii kuin ihana nimi! Ei mulle oo koskaan tultu sanoo että taika taioppas mulle tatti! Oma nimes varmaan on lehmän sonta


      • Taikaonhyvänimi

        On jo 13 vuotta tästä kommentista mutta on vain pakko vastata. Olen itse Taika niminen ja pidän nimestä. Yleensä kun kerron nimeni ihmiset joko sanovat sen ensin Taiga tai Taica jolloin korjaan sen mutta luojan kiitos etteivät he ole sinun kaltaisiasi ja huuda minulle siitä että nimelläni on merkitys. Toisenlaiset ihmiset sanovat heti ensimmäiseksi sen olevan siisti nimi. Minulla on myös kaksoissisko nimeltä Tuuli mutta se nimi ei ole koskaan saanut tälläistä palautetta. Tämä kommentti oli mielestäni todella loukkaava, sanoit että lapset ovat niitä jotka tuomitsevat jo nuorina mutta eivät tälläiset kukkahattu tädit mitenkään parempia ole. Kaikki ovat aina ottaneet nimeni vastaan positiivisesti tai neutraalisti, sentään en ole tavamnut sinun laisiasi ihmisiä. Et välttämättä edes näe tätä kommenttia mutta haluan sanoa kaikkille jotka lukevat tätä kommenttia että nimelläsi ei ole väliä, siksi sinua kutsutaan, jos joku on mulkku siitä niin älkää välittäkö, se on nimesi ja sinun kuulee olla ylpeä siitä.


      • Äskeinenhenkilö

        Tuo oli kaikkille niille jotka täällä valittavat yhdestä nimestä, se on vain nimi tajutkaa se!


      • LAPSENOMAISÄ

        PÄÄTTÄÄ LAPSENSA NIMESTÄ!!!


      • Anonyymi
        sul on kirjoitti:

        HYI! Onneksi mä en oo sun niminen, sul on kauhee nimi, sori vaan! Oikeesti, en vaan voi sietää Taika nimeä koska musta se ei ole nimi, vaan jotain ihmeen erikoisuuden tavoittelua! Ja vielä Taika-Tuulia, voihan jessus!

        Mikäs se sun nimi sitten on?


      • Anonyymi

        Mun nimi on taika eikä mua oo ikinä kiusattu enkä häpee nieeni!!!!


      • Anonyymi
        sul on kirjoitti:

        HYI! Onneksi mä en oo sun niminen, sul on kauhee nimi, sori vaan! Oikeesti, en vaan voi sietää Taika nimeä koska musta se ei ole nimi, vaan jotain ihmeen erikoisuuden tavoittelua! Ja vielä Taika-Tuulia, voihan jessus!

        Mun nimi on taika-tuulia eikä oo yhtään hyi!


      • Anonyymi

        Ite oon Tinka ja sisko Taika :D kunnon raivari


      • Anonyymi
        Eikä hävetä kirjoitti:

        Johan oli tekstiä, olen itse Taika-Tuulia ja koko ikäni minua on kutsuttu vain Taikaksi, nimestäni ei ole väännelty sen enempää mitään kuin toistenkaan nimistä, ENKÄ HÄPEÄ myöskään nimeäni! Onhan niitä paljon sellaisia nimiä jotka tarkoittavat jotakin, esim Tuuli, Pilvi, Otto, Hilla ym.
        Siis rohkeasti Taika vaan nimeksi, ei tarvitse katua!!!

        Kaunis nimi Taika -Tuulia joten ole ylpeä nimestäsi , siinäkin hyvä nimi kun ei tartte sitä jakaa niin monen kanssa , tavallisesti näissä tavallisssa nimissä on se varjopuoli että koulussa samalla luokalla on monta saman nimistä . Itsekään en aikoinani mennyt muotivirtaukset mukaan vaan annoin lapsilleni nimet joita ei ole joka ihmisellä siltikin ihan tavalliset nimet sinänsä
        Sitä kun tapaa uusia ihmisiä ja kuulee heidän nimensä niin heti tietää ihmisen iänkin kun muistaa minä vuosina ne olivat muodissa . Niin että mielestäni kivaa kun ei kaikki ihmiset mene ” muodin ” mukaan näitten nimien antamisessa


      • Anonyymi
        Eikä hävetä kirjoitti:

        Johan oli tekstiä, olen itse Taika-Tuulia ja koko ikäni minua on kutsuttu vain Taikaksi, nimestäni ei ole väännelty sen enempää mitään kuin toistenkaan nimistä, ENKÄ HÄPEÄ myöskään nimeäni! Onhan niitä paljon sellaisia nimiä jotka tarkoittavat jotakin, esim Tuuli, Pilvi, Otto, Hilla ym.
        Siis rohkeasti Taika vaan nimeksi, ei tarvitse katua!!!

        Omg munkin nimi on Taika-Tuulia


      • Anonyymi
        sul on kirjoitti:

        HYI! Onneksi mä en oo sun niminen, sul on kauhee nimi, sori vaan! Oikeesti, en vaan voi sietää Taika nimeä koska musta se ei ole nimi, vaan jotain ihmeen erikoisuuden tavoittelua! Ja vielä Taika-Tuulia, voihan jessus!

        Haista paska vitu runkku taika nimes ei oo mitää vikaa


      • Anonyymi

        kiitos vaa vitu säälittävä ihmine ku haukut jos niil on taika nimi!! se on söpö nimi!!!


      • Anonyymi

        Ei varmasti tartte hävetä nimeään , minkä vuoksi pitäisi jonkun koulussa olla huomauttelemassa negatiivisesti kauniista nimestä, silloinhan on vika ainoastaan huomauttelijissa joka Ilkeydellä paljastaa minkälaista olosuhteista hän tulee.
        Taika on myös monella nimenä , joten uudet nimet ne vaan ärsyttää ihmistä joka luulee että kaikilla on sama ajatusmalli kun hänellä. Että pitää antaa nimi joka sopii hänen yksinkertaiseen tapaansa ajatella.


      • Anonyymi
        Eikä hävetä kirjoitti:

        Johan oli tekstiä, olen itse Taika-Tuulia ja koko ikäni minua on kutsuttu vain Taikaksi, nimestäni ei ole väännelty sen enempää mitään kuin toistenkaan nimistä, ENKÄ HÄPEÄ myöskään nimeäni! Onhan niitä paljon sellaisia nimiä jotka tarkoittavat jotakin, esim Tuuli, Pilvi, Otto, Hilla ym.
        Siis rohkeasti Taika vaan nimeksi, ei tarvitse katua!!!

        Kaunis nimi tuo TaikaTuulia ole ylpeä nimestäsi


      • Anonyymi

        Turpakii näytät varmaa vittu lehmän paskalta vitu äyssi ime kyrpää älä muitten nimii tuu mitään kommentoimaan hanki elämä huora


      • Anonyymi
        Eikä hävetä kirjoitti:

        Johan oli tekstiä, olen itse Taika-Tuulia ja koko ikäni minua on kutsuttu vain Taikaksi, nimestäni ei ole väännelty sen enempää mitään kuin toistenkaan nimistä, ENKÄ HÄPEÄ myöskään nimeäni! Onhan niitä paljon sellaisia nimiä jotka tarkoittavat jotakin, esim Tuuli, Pilvi, Otto, Hilla ym.
        Siis rohkeasti Taika vaan nimeksi, ei tarvitse katua!!!

        Suomessa on 1780 jonka nimi on Taika joten ihan kiva nimi


      • Anonyymi
        Ylpeä nimestään kirjoitti:

        KIITOS "kehuista" !!!

        Mulla itsellä on tosi huonoja kokemuksia taika nimisistä joten en suosittele.


    • Kummitätsy

      Olen erään Inka Taika Tuulian kummi, joten kiva nimi se on , oli se sit eka tai toka nimi.

    • Nimetön

      Minusta se on kaunis nimi! Minä enemmän sitä toistaa, sen paremmalta se kuullostaa. Ja se ei ole niin tavallinen niinkuin joku Ella tai Elsa. Oma nimeni on Titta, ja välillä on saanut kuulla typerää kommenttia, mutta näin aikuisena arvostaa nimeä joka ei ole tavallinen Sanna/Sari/Minna vaan erottuva ja mieleenpainuva. Odotan tyttöä ja olen melko varma että nimeksi tulee Taika.

      • MansikkaRahka

        piti oikein lukea ylempänä oleva viesti ja miettiä, olenko jo kirjoittanut tähän ketjuun.. :D nimeni on nimittäin Titta ja olisin halunnut lapselleni nimeksi
        Taika tai Tinja, mutta mies ei suostunut :/ pidän omasta, ei-yleisestä nimestäni ja halusin lapsellenikin harvinaisen nimen.. mutta kun mies pisti kampoihin !


    • aivan...

      kammo nimi!!! Hyi...en ikinä antaisi tuollaista nimeä. Sehän ei ole nimi edes...=( kyllä säälin lastasi jos tuollaisen nimen hän saa! Surullista!
      On niitä muita KAUNIITA erikoisia nimiä joita voi antaa. Tuo on aivan kauhea!

    • muikku

      TAIKA ON IHANA NIMI!!!!

      Taika Maaria
      Taika Mimosa
      Taika Helmi
      Taika Katariina
      Taika Kastehelmi

    • Nanna

      Niinkuin varmasti huomaat, jakaa mielipiteet. Mutta niinpä varmasti jokainen nimi. Tuskin sellaista nimeä onkaan, josta jokainen pitää.

      Ja nimistä harvemmin ketään kiusataan. joten anna nimi, jos kerran siitä itse pidät.

    • Tane

      En pidä Taika nimestä. Myös mun mielestä se ei ole nimi, ainakaan ihmisen nimi. Se tarkoittaa ja muistuttaa liian paljon "asiaa" eli taikomista, taikaa, taikoa, taiat jne. En laittaisi omalle lapselle!

      • Anonyymi

        Eipä toi Tane nimikään hääppöinen ole.


      • Anonyymi

        Taika on nimi :) mitä väliä sillä on jos se liittyy johonkin taikomisessaan ja niin?


      • Anonyymi

        okei? Mun siskon nimi on Taika ja se sopii sille tosi hyvin. Ite oon Tinka ja legit haluisin olla Taika


    • karin-1982

      Mun tutun tyttären toinen nimi on Taika.

      • karin-1982

        Taika Tuulia
        Taika Henrietta
        Taika Mimosa
        Taika Fredrika
        Taika Eerika
        Taika Mimmi Iines...
        Taika on suloinen nimi


    • -n-

      ... ja alkaa nykyään olla jo aika yleinenkin (tänä vuonna kastettu 34 Taikaa, 2000-luvulla yhteensä vajaat pari sataa), joten useimmat sen jo selkeästi nimeksi osaavat mieltää, enkä usko että aiheuttaa kiusaamis- tai muitakaan ongelmia sen enempää kuin muutkaan "jotain tarkoittavat" nimet (Pilvi, Tuuli, Hilla, Kukka, Vilja, Helmi, jne.).

      Taika Tuulia on yhdistelmänä aika kulunut, itselläni ainakin on sellainen näppituntuma, että nimenomaan tuo Tuulia on monen Taika-tyttösen toisena nimenä. Tuoreemman oloisia vaihtoehtoja ovat esim. Taika Maaria, Taija Juulia, Taika Tuulianna, Taika Tuulevi tai Taika Josefiina.

    • Taikanäiti

      Meillä on Taika niminen tyttö. Pelkästään positiivista palautetta ollaan saatu. Harvinainen, mutta silti "helppo" ja suomalainen nimi. Meidän tyttö on toiseksi nimekseen saanut Maria, joka tulee isoisoäidin nimen mukaan.

      • :( blääh

        säälin lastasi. Kauhea nimi! Sori vaan....ei se musta ole nimi se tarkoittaa aivan liikaa erästä toista asiaa, tiedät kyllä mitä! Kyllä ei järki leikkaa kun noin kamalan nimen lapsi saa. eihän kukaan kehtaa suoraan sanoa kenellekkään että onpa ruma nimi tytölläs, tottakai sitä sanotaan että ihan kiva, erikoinen, selän takana sitä sitten jaaritellaan että voi tyttö parka!


      • *****
        :( blääh kirjoitti:

        säälin lastasi. Kauhea nimi! Sori vaan....ei se musta ole nimi se tarkoittaa aivan liikaa erästä toista asiaa, tiedät kyllä mitä! Kyllä ei järki leikkaa kun noin kamalan nimen lapsi saa. eihän kukaan kehtaa suoraan sanoa kenellekkään että onpa ruma nimi tytölläs, tottakai sitä sanotaan että ihan kiva, erikoinen, selän takana sitä sitten jaaritellaan että voi tyttö parka!

        Hmmm........ Elä ota stressiä, eihän se nimi sun lapselle tuu.


      • Annika
        ***** kirjoitti:

        Hmmm........ Elä ota stressiä, eihän se nimi sun lapselle tuu.

        Taika on hyvä nimi, ei mikään muoti sellainen vaan vanhempien oma päätös ja HYVÄ sellainen!
        Lueppa sunnuntain Hesaria niin löydät paljon harvinaisia ja oudoiltakin tuntuvia nimiä, eikä Taika todellakaan mielestäni ole niistä yököttävin, kiusattavin, hävettävin jne.


      • taikan äiti myös

        koska mahtaa olla taikan nimipäivä?


      • emmi
        taikan äiti myös kirjoitti:

        koska mahtaa olla taikan nimipäivä?

        Luterilaisesta kalenterista ei löyty (vielä) Taikaa, mutta voihan sitä viettää nimipäivää tokan nimen mukaan!


      • 4mama
        :( blääh kirjoitti:

        säälin lastasi. Kauhea nimi! Sori vaan....ei se musta ole nimi se tarkoittaa aivan liikaa erästä toista asiaa, tiedät kyllä mitä! Kyllä ei järki leikkaa kun noin kamalan nimen lapsi saa. eihän kukaan kehtaa suoraan sanoa kenellekkään että onpa ruma nimi tytölläs, tottakai sitä sanotaan että ihan kiva, erikoinen, selän takana sitä sitten jaaritellaan että voi tyttö parka!

        Yöks,blääh,voi ei ja ties mitä muuta oot saman kaavan mukaan tässä vetäny.
        Taidat olla papukaija ite, kun et mitään uutta sanottavaa kesi. Etkä äiti ollenkaan vaan typerä teini jonka selkeesti pitäs nukeilla vielä leikkiä että oppis tavoille. xDDDD
        "4mama"


      • Seuraa lehtiä
        taikan äiti myös kirjoitti:

        koska mahtaa olla taikan nimipäivä?

        Taikapäiviä järjestetään useissa Suomen kaupungissa.
        Seuraa lehti-ilmoituksia.


    • Alkuperäinen

      KIITOS antamastanne palautteesta ja hyvää joulun odotusta kaikille!

      • viivili

        kun PILASIT lapsesi tulevaisuuden, antamalla HIRVEÄN nimen! Hyi Hyi Hyi! Kaamea!


      • Anonyymi
        viivili kirjoitti:

        kun PILASIT lapsesi tulevaisuuden, antamalla HIRVEÄN nimen! Hyi Hyi Hyi! Kaamea!

        BRUH- kukaan ei kysyny kenen tulevaisuuden! Taika on just tosi kiva ja Aesthetic nimi (et salee tajuu koska oot mummo) tulee mieleen keijukainen ja onhan se parempi ku joku viivi


    • Sara

      Tuttavani tytär on Taika-Tuuli. Miltä kuulostaa?

      • Anonyymi

        Hävettävältä. Mieti esim lapsen, aikuisen uravalintoja ?!


    • Tykkään

      Pidän Taika nimestä, en tunne kylläkään ketään, mutta luulen että nimi on yleistymässä!

    • Vatkuliina

      Älä edes harkitse lapselle mitään Taika - "nimeä"!!!
      Mieluummin vaikka Oliiviöljy, Kyläluuta tai Pika-Riisi

      • Anonyymi

        Samaa mieltä.


    • Stiina

      meiltä löytyvät Taika, Luna ja Stella eikä yhtään ole kiusattu kolussa/tarhassa/leikkipuistossa nimistään!! sen sijaan itse olin aina koulussa se "Tiina-tonttu" ...

    • Pyllynkaivaja

      Mie oon saanu nimekseni Taika mut joo ei mua siitä oo ikinä kiusattu ja mul on paljo lempinimii

    • Päivänsäde

      Jo se on kumma kun ihmisten on oikein yökötellä toisten nimille. Itselläni on ollut todella vanhanaikaiset ja perinteiset etu- ja kolmas nimi, ja olisin ollut ikionnellinen jos isäni olisi antanut äitini valita minulle kauniin etunimen, eikä olisi nimennyt minua (kuten tuntuu olevan kaikilla tapana) isoäitinsä mukaan.

      En minä omaa lastani nimeäisi millään tavallisella yli kulutetulla nimellä ristisi, mutta niin kauan kun lapsen nimi ei ole mikään esim. genitaaleihin viittaava, en näe syytä morkata toisten nimi makua.

      Taika on mielestäni oikein kaunis nimi, onnittelen kauniin nimen keksimisestä!

      Nimimerkillä keskimmäisenä nimenä Säde. Kaverit siitä ovat hyvämielisesti vitsailleet, ja olen itse aina pitänyt. Nauraisin ihmiselle, joka esittäytyessä yökkisi tai morkkaisi toisen nimeä. Mielipiteensä kullakin, mutta tuskimpa kenenkään mieltä tarvitsee kenenkään tahallaan pahoittaa, ikävää että aikuisetkin tuntuvat tässä asiassa näyttävän lapsille huonoa esimerkkiä.

    • Lunabella

      Säälittää ihmiset, joilla ei ole elämässään muuta tekemistä kuin valittaa toisten nimistä. Kyllä on surullisen pikkusieluista. Mulle ei tulisi mieleenkään kysyä keneltäkään pikkusieluiselta möykkääjältä lupaa, minkä nimen saan antaa lapselleni- eikä keneltäkään muultakaan sen enempää.

    • Lunabella

      Erikoiset nimet eivät ole erikoisuuden tavoittelua, sen enempää kuin ns. tavalliset nimet tavanomaisuuden tavoittelua. On SAIRAALLOISEN PINNALLISTA tehdä ihmisistä mitään päätelmiä pelkän nimen, pukeutumisen tms. perusteella. Ja jokaisella ihmisellä on oikeus olla omanlaisensa, ihmiset pitävät kauniina erilaisia asioita ja tarvitsevat erilaisia asioita eri aikoina elämässään.. Eikä erilaisuuden tai tavallisuuden tavoittelussa ole kummassakaan mitään pahaa. Hapannaamat takaisin koppiin siitä, HUS!

    • vihaajatvihaaa

      oma nimeni on taika ja rakastan sitä nimeä juuri sen takia että se tarkoittaa taikaa, taikuutta tms. nimestäni on tietenkin myös heitetty vitsiä mutta enimmäkseen pelkkää ihastelua. kiitollinen siitä että sain tämän nimen enkä katjaa(kaunis nimi sekin), jota minulle aluksi mietittiin. vihaajat vihaa:))))

    • Anonyymi

      Taika on kaunein tietämäni nimi, itse olen 10 ja toivoisin että nimeni on Taika, mutta tykkään myös omasta nimestäni(Ingrid)

      • Anonyymi

        Ingrid Frigidi


    • Anonyymi

      mun toinen nimi on Taika, ja välillä kun kerron asiasta mua ei meinata uskoa :,)

    • Anonyymi

      Taika-Tuulia on musta ihana yhdistelmä, eikä haittaa jos onkin jonkun verran yleinen 😊

      Myös Taru-Tuuli voisi olla kiva 😊

    • Anonyymi

      KAIKKI taikat ovat VITUN urpoa ja KIUSAAJIA kiitos ja hei☺️

    • Anonyymi

      Satuin nyt näitä lukemaan ja hyvän ystäväni nimi on Taika. järkytyin kyllä ihan kunnolla miten täällä haukutaan toisten nimiä! jos vain itse olisin nimeni saanut päättää, olisin ollut Taika. Taika-nimi on kaunis enkä voi KÄSITTÄÄ kuka kehtaa sanoa noin! kun joku kuulee ystäväni nimen, palaute on aina ollut ”onpa kaunis nimi!” tai ”ihana nimi!”. en kyllä kiistä etteikö mielipiteitä saisi olla, mutta sen voi kertoa vähän kohteliaammin. kehotan kaikkia Taika-nimisiä olemaan ylpeitä nimestään!

    • Anonyymi

      Taika nimeä kantaa Suomessa 1780 ihmistä joten kaunis nimi sinänsä .
      Vanhoilliset ihmiset ovat aina vetämässä uusia nimiä alas, jostain kumman syystä.

    • Anonyymi

      Kun ensimmäistä kertaa kuulin nimen Taika, ihastuin siihen heti. Se oli Jukka Kuoppamäen jossain konsertissa, jossa hän lauloi tyttärensä kanssa jonka nimi on Taika.
      Taika-Tuulia on IHANA nimi.

    • Anonyymi

      Hävettävä. Mauton. Ontto nimi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe