New York on SUPER

sy Snoopy

Olen käynyt 4 x, mutta tuntuu kuin olisin käynyt monta kertaa useammin. Elokuussa oli armottoman kuuma, pakokaasu tuoksui. Empire State Buildingin näköalatasanteella ei voinut smogin takia oleskella kuin vähän aikaa, sitten silmiä alkoi kirvellä. Metrolla palaaminen Yankee Stadionilta myöhään illalla vähän pelotti. Muutamaa levottoman näköistä tyyppiä lukuunottamatta vaunu oli lähes tyhjä. Hoono englanti -taksikuski oli reipas ja mukava ja toivotti "nice stay in New York". Talvella oli yhtä kylmä ja pureva viima kuin Paul Simonin laulussa The Boxer. Kulmauksen self service pikku buffetissa kerättiin kehdeksalla dollarilla makoisa annos pahviastiaan klo 2 aamuyöllä. Aleliput Benny Anderssonin Chess-musikaaliin maksoivat vain 45$. Taksi lentokentälle juuttui iltapäiväruuhkaan ja melkein myöhästyimme lennolta. Ja siinä oli vain 0,1% siitä mitä muistan New Yorkista. Great city! www.snoopy.fi

3

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kertariitti

Ihan hirvee paikka. Ei koskaan enää.

• NY_ssa_2013

Kerran käynyt ja toivottavasti pääsen uudestaan. Hieno kulttuurikaupunki, paljon nähtävää ja hupaisaa että liikuntamahdollisuudetkin ovat olemassa. Ruokakulttuuriakaan ei saa unohtaa puhuttaessa New Yorkista. Itse en päässyt pyörälenkille ensimmäisellä kerralla, ohjelma oli enemmän taidepainotteinen. Korjataan toivottavasti seuraavalla kerralla.

Kaupunki oli yllättävän edullinen ainakin suomalaiseen hintatasoon tottuneelle. Hyviä ruokapaikkoja on paljon ja monet niistä meikäläisittäin halpoja. Palvelut, kuten parturi ja pesula, ovat edullisia.

• Kävinkahdesti

Ruuhkainen kivikylä. Lontoo on huomattavasti miellyttävämpi. New Yorkissa vastaan iskee myös kerjäläisten suuri määrä. En pidä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1987
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1912
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      12
      1445
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1251
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1219
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      88
      707
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      678
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe