Tyttöystäväni

Nähnyt

Tyttöystävä kertoi minulle lähtevänsä tyttöjen kanssa illalla baariin ja ajatteli että minun on hyvä olla kavereiden kanssa välillä.Sovimme näin ja minulle se passasi.Tosin kun ilta alkoi saapumaan olivat kaveritkin halukkaita lähtemään baareihin,mutta minua ei kiinnostanut lähteä vaan ajattelin meneväni tyttöystävääni vastaan hänen kämpille kun hän tulee,olihan minulla avain hänen kämppäänsä.Siinä 23.30 aikaan olin jo tyttöystäväni kämpillä ja katselin telkkaria ja söin.Tyttöystävälläni on tapana soittaa,kun hän lähtee baarista kotiaan ja niin teki nytkin.Soitto tuli siinä yhden maissa yöllä ja tyttöystäväni tiedusteli missä olen.
Väitin olevani omalla kämpällä mikä kummasti ilahdutti naistani ja kiinnitin huomiota hänen hengästyneen puheeseen.Tiedustelin asiasta ja tyttöystävä väitti sen johtuvan nopeasta kävelyvauhdista.Lopetettuamme puhelun ajattelin ihan noin vitsillä mennä parvekkeelle ja yllättää tyttöystäväni sieltä.

About kymmenen minuutin päästä naiseni kämpän ovi avautuu ja naiseni tulee sisään ensimmäisenä toppi ja todella lyhyt farkkuhame päällä.Todellisen yllätyksen koen kun takaa tulee selvästi siiis todella selvästi vanhempi mies ehkä 30vuotta naistani vanhempi(naiseni 20v).Jähmetyn paikalleni,mutta saa koottua ajatukseni ja päätän seurata mitä tapahtuu.

Mies on naistani jonkin verran pitempi ehkä 180cm ja naiseni 170cm.He alkavat suudella vastakkain ja näen miten miehen ruskettuneet ja isot kourat nostavat naiseni hametta paljastaen sen ettei naisellani ole mitään alla.Mies repii naiseni topin pois ja alkaa imeskellä naiseni a-kupin rintoja todella ahnaasti.
Tällä välin minulla on alkanut seistä todella kovasti ja päätän antaa heidän jatkaa.

Mies taluttaa naiseni sohvalle ja käskee istumaan.Naiseni istuu sohvalla jalat levällään ja näen kuin märkä hänen pillunsa on.Siitä on valunut hänen reisilleen pitkiä vanoja.Näitä vanoja mies alkaa nuoleskelemaan ahnaasti siirtyen kohta naiseni pillua.Näen kuinka naiseni nauttii silmät kiinni ynisten.Runkkailen itse samalla.
Mies kehuu naiseni tiukkaa pillua työnnellessään kaksi sormeaan sisään ja nuolessaan klitorista.Naiseni voihkii nautinnosta ja tämä kiihottaa minua lisää.

Sitten mies nousee seisomaan,ottaa paidan pois ja housut.Alta paljastúu ruskettenut vähän karvainen ja pullea vartalo,mutta suurimman huomion kiinnitän hänen kyrpäänsä joka on varmaan 20cm pitkä ja 6cm paksu jos vertaan omaani joka on 16cm ja 4cm paksu.Naiseni silmät kirkastuu ja hän alkaa nuoleskellä miehen kiveksiä ja kyrpää.Tiedän naiseni tykkäävän tästä.Naiseni alkaa imea suu halkeamispisteessa miehen iso kyrpää ja mies nauttii ja painaa naiseni päätä rytmikkäästä.

En tiennyt että voisi olla näinkin kiihottavaa katsella kun naistani naidaan ja runkkailen innoissani,saapahan lutkani munaa.Kun naiseni on siinä hetken imenyt tuota kyrpää niin mies käskee naistani nojaamaan taaksepäin ja tulee naiseni haarojen väliiin.Naiseni levittää jalkansa levälläään ja näen miten märkänä hänen pillunsa loistaa kun mies työntää kyrpänsä sisään.Naiseni alkaa ulista kiiimasta ja huomaan hänen saavan heti orgasmin,jonka voimasta hän peppuaan nostelee.Mies alkaa työnnellä kovemmin ja kovemmin maha heiluen samalla naiseni rintoja imien.Kohta mies jännittää vartalonsa jä huomaan hänen saavan orgasmin.Nyt vasta tajuan miehen laittaneen naistani paljaalla sillä miehen vetäytyessä ulos naiseni pillusta tulvii todella valkoista ja sankkkaa spermaa.Naiseni on pettynyt näin lyhyeen sessioon ja alkaa imea miehen kyrpää,mutta mies vetäytyy ja sanoo että vaimo odottaa,että pakko mennä ettei epäile.Mies pukee päälleen ja häviää nopeasti.

Naiseni jää haarat levälleen sohvalle pillu täynnä miehen mahlaa.Tällöin päätän syöksyä sisään ja näen kuinka naiseni jähmettyyy eikä saa sanaa suustaan.Menen naiseni jalkojen väliin ja työnnän kyrpäni sisään ja tunnen kuin liukas se on miehen mahlasta..Naiseni ulisee ja saa orgasmin niin minäkin ja lopuksi nuolen naiseni pillun..

Ei tästä kirjoittamisesta tule järkevää kun ajatus alkaa harhailla kun muistelee tuota iltaa..prkl

5

15987

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä

ettei vaan tyttöystäväsi ole se daami jota kaveriporukalla tässä yksi viikonloppu naitu? Kertoi nimittäin aika vastaavan hälle tapahtuneen. Saipa viiimeksikin aika tuhtia moloa, ja paljon. Sä lienet aisankannattaja tyyppiä, vai miten moista lutkaa kestätä katella?

• Nähnyt

kiimassa tekee mitä vaan...ja olen mä kai joskus salaa fantasioinut tuollaisesta..JA se on kiihottavaa kun pikkupillusta valuu mahlaa..vieraan mahlaa ja se pillu on venynyt ja on lämmin ja ja..

• aviomies34
        Nähnyt kirjoitti:

kiimassa tekee mitä vaan...ja olen mä kai joskus salaa fantasioinut tuollaisesta..JA se on kiihottavaa kun pikkupillusta valuu mahlaa..vieraan mahlaa ja se pillu on venynyt ja on lämmin ja ja..

...tarina, itsekin olen usein fantasioinut että oma vaimo olisi vieraan isokaluisen kundin ja vaikka useammankin käsittelyssä...ehkäpä toive joskus toteutuu...

• RIP

Aika hyvä... Mutta miten viittit katsoa kun naistas runkkaa joku viaras hemmo? Ja vielä ite meet runkkimaan sitä jossa on käynyt jo 20 cm pitkä ja 6 cm paksu muna! Josta itte nuolet vielä spegut...

• jorrrma

Miks tää on menny vahingossa tositarinat-forumille?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      288
      6045
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      55
      3941
    3. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      37
      3294
    4. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      73
      3205
    5. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      75
      3117
    6. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      173
      3046
    7. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      93
      2827
    8. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      102
      2536
    9. Abdullah iski Citycenterin vessassa

Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html
      Maailman menoa
      205
      2160
    10. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
      Maailman menoa
      78
      2093
    Aihe