Ehkä viimeisin syy minkä takia olisin kuvitellut herääväni öisin tämän pennunketaleen takia, on sen hampaiden narskuttelu ja suun maiskuttelu. Siis ei luoja :D
Tosiaan, meidän 20 vk vanha sekarotuinen urospentu ajaa minut hulluuden partaalle öisin. Välillä nukkuu hiljaa tai kuorsaten niinkuin minäkin. Sitten herää yöllä ja alkaa se kaamea ääni. Mies ei niin välitä kun on niin hyvät unenlahjat, mutta minun tekee vaikeeta.
Onko tämä normaalia hampaidenvaihtumisen yhteydessä, vai onkohan siellä kalustossa jotain vikaa? Jos olen oikein havannoinut niin etuhampaitaan jyystää yhteen. Vanhempi koira ei tämmöistä harrastanut ja siksi ihmettelyni.
Kokemuksia?
Hampaiden narskuttelu
1
1272
Vastaukset
- tekarit tilalle
Edellinen koirani tuota teki nuorena. Taisi lopettaa joskus parin vuoden ikäisenä. Häiritsi se ääni minuakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422472Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423012054- 231852
- 241615
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241465- 431348
- 1001339
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391295Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371261- 361066