Minun tarinani

meetu1

Mun on pakko purkaa tää jonneki, en tiedä onko tää oikea paikka. Kaikki alkoi syksyn alussa kun harrasteryhmäni alkoi uudelleen kesäloman jälkeen. Ensimmäisellä tunnilla tapahtui jotain yllättävää, yks jätkä (ikää 15v, nimeltä "Aatu") aloitti silmäpelinsä aina kun vilkaisin sitä..enhän minä voinu muuta kuin hymyillä kylläkin huvittuneena takaisin(kerran minulla oli kynä suussa kun katsoin sitä mutta enhän minä tajunnut mitä se voi tarkoittaa). Siinä se tunti sitten vilahti. Istuimme eri pöydissä.

Tästä alkoi sitten tosi kummallinen kissa-hiiri-leikki. Kun muutamalla seuraavalla kerralla hän "pääsi" istumaan minun läheisyyteen, menin aivan totaaliseen paniikkiin! Mulla ei siis meinannu järki juosta yhtään! En tiedä mokasinko tässä vaiheessa sitten mitään.. minusta vain tuli yhtäkkiä niin hemmetin ujo! "Aatu" joutui vaihtamaan taas paikkaa mutta kuitenkin minun läheisyyteen. Sitten pikkuhiljaa aloin saamaan rohkeutta aina vain enemmän ja enemmän.Noin kahden ja puolen kuukauden ajan olemme nähneet vain tässä ryhmässä. Emme ole missään yhteydessä vapaa-ajallamme. Sehän tässä kummastuttaakin, että miten tuon ikäinen on viitsinyt joko minun tai hänen omasta aloitteestaan välillä "härnätä" tai kiusoitella minua. Välillä tosiaan suutahdin mielessäni hänelle että miten se kehtaa vedättää minua ja päätin antaa samalla mitalla takaisin. Katsoin "Aatua" tosi paljon kasvoihin ja silmiin ja siitäkös se vasta innostuikin..taas aloitti sen silmäjuttunsa.

Olen itse täysi-ikäinen, nuori nainen. Oletan hänen vain "pelleilevän" kanssani..olenko oikeassa vai onko tuossa muka jotain muutakin?

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        130
        5015
      2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        32
        3167
      3. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        16
        1817
      4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        22
        1780
      5. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        19
        1635
      6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

        Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
        Ikävä
        71
        1501
      7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

        Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        11
        1266
      8. Miksi näin?

        Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
        Maailman menoa
        19
        1257
      9. Haluisin suudella ja huokailla

        ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
        Ikävä
        16
        1247
      10. Tietysti jokainen ansaitsee

        Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
        Ikävä
        11
        1235
      Aihe