minä kaipaan elämääni kokoajan jotain uutta...mikä minua vaivaa...vai olenko vain niin kyltymätön...??
Olen kahden lapsen äiti, työssä käyvä...ja minulla on maailaman ihanin mies...mutta kuitenkin elämäni on todella tasapaksua...ei sellaista jaksa koko elämänsä läpi...kyllä minä arjet ymmärrän ja toki ei elämä voi olla aina ruusuilla tanssimista...
mutta silti kaipaan elämääni vauhtia mikään ei näytä minua tyydyttävän....aina pitää saada uutta ja jotain jännittävää...(enkä tarkoita nyt mitään irtosuhteita tai pettämisiä) vaan jotain mikä saa minun arjenkin tuntumaan ihanalta ja täyteläiseltä...
Mikähän sellainen vaoisi olla??
Miten saa elämään vauhtia??
7
850
Vastaukset
- mies
..niin. hjuva kymysys.. neuvoisin lukemaan filosofiaa.
- Anastasia
Käy kampaajalla vaihda tyyli.vedä jotain rajua päälle tai seksikästä.mene bailamaan kavereittesi kanssa.Jonnekkin rajuun diskoon.Hanki uusia kavereita se vois piristää.tai uusia harrastuksia.jos ei auta rupeaa vetää huumeita se ainakin piristää!!!!!!Jos sekään ei auta TAPA ITTES!!
- Anastasia
Käy kampaajalla vaihda tyyli.vedä jotain rajua päälle tai seksikästä.mene bailamaan kavereittesi kanssa.Jonnekkin rajuun diskoon.Hanki uusia kavereita se vois piristää.tai uusia harrastuksia.jos ei auta rupeaa vetää huumeita se ainakin piristää!!!!!!Jos sekään ei auta TAPA ITTES!!
- Sanelma
liotti kärpässientä väkijuomaan - olisiko ollut konjakkia. Varsin vaikuttavaa. (Neljä päivänlaskua)
- Jopo
Osta polkupyörä.
- Sara
Kuulostat ihan minulta :)Oma koti oikeinpäin ja silti pitäis saada jotain lisää. Mä ratkaisin asian sukeltamalla erilaisiin vapaaehtoistöihin. Siellä tuli opittua yhtä ja toista ja parasta oli se, että "työstä" saatu ilo oli molemminpuoleista.
Tuntuu tyhmältä sanoa, että nauti. Mutta tee kuitenkin niin, sillä ennemmin tai myöhemmin tulee aikoja, jolloin sun energiasi riittää hädintuskin omiin tarpeisiin. - ib3fr
Kiihdytysajot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?2012508Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1111261Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1835164Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373793Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963604Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss563297Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092964Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky142746Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie842275Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy192025