minä kaipaan elämääni kokoajan jotain uutta...mikä minua vaivaa...vai olenko vain niin kyltymätön...??
Olen kahden lapsen äiti, työssä käyvä...ja minulla on maailaman ihanin mies...mutta kuitenkin elämäni on todella tasapaksua...ei sellaista jaksa koko elämänsä läpi...kyllä minä arjet ymmärrän ja toki ei elämä voi olla aina ruusuilla tanssimista...
mutta silti kaipaan elämääni vauhtia mikään ei näytä minua tyydyttävän....aina pitää saada uutta ja jotain jännittävää...(enkä tarkoita nyt mitään irtosuhteita tai pettämisiä) vaan jotain mikä saa minun arjenkin tuntumaan ihanalta ja täyteläiseltä...
Mikähän sellainen vaoisi olla??
Miten saa elämään vauhtia??
7
809
Vastaukset
- mies
..niin. hjuva kymysys.. neuvoisin lukemaan filosofiaa.
- Anastasia
Käy kampaajalla vaihda tyyli.vedä jotain rajua päälle tai seksikästä.mene bailamaan kavereittesi kanssa.Jonnekkin rajuun diskoon.Hanki uusia kavereita se vois piristää.tai uusia harrastuksia.jos ei auta rupeaa vetää huumeita se ainakin piristää!!!!!!Jos sekään ei auta TAPA ITTES!!
- Anastasia
Käy kampaajalla vaihda tyyli.vedä jotain rajua päälle tai seksikästä.mene bailamaan kavereittesi kanssa.Jonnekkin rajuun diskoon.Hanki uusia kavereita se vois piristää.tai uusia harrastuksia.jos ei auta rupeaa vetää huumeita se ainakin piristää!!!!!!Jos sekään ei auta TAPA ITTES!!
- Sanelma
liotti kärpässientä väkijuomaan - olisiko ollut konjakkia. Varsin vaikuttavaa. (Neljä päivänlaskua)
- Jopo
Osta polkupyörä.
- Sara
Kuulostat ihan minulta :)Oma koti oikeinpäin ja silti pitäis saada jotain lisää. Mä ratkaisin asian sukeltamalla erilaisiin vapaaehtoistöihin. Siellä tuli opittua yhtä ja toista ja parasta oli se, että "työstä" saatu ilo oli molemminpuoleista.
Tuntuu tyhmältä sanoa, että nauti. Mutta tee kuitenkin niin, sillä ennemmin tai myöhemmin tulee aikoja, jolloin sun energiasi riittää hädintuskin omiin tarpeisiin. - ib3fr
Kiihdytysajot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1741481Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561195puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo121174- 511091
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931044- 61962
- 51732
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm252714Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel30688- 37682