Auttakaa!

hke97

Hei.

Mulla olisi teille semmoinen kysymys, että uskallanko kertoa tunteistani ihastukselle naamatusten tai facebookissa. Itse olen 16/97 tyttö ja ihastukseni on 20 vuotias poika, jos voi enää pojaksi kutsua. Hän asuu eri paikkakunnalla kuin minä, mutta perheelläni on mökki hänen paikkakunnallaan. Vietämme perheeni kanssa lähes kaikki viikonloput mökillä, joten käyn siellä paikallisessa nuortenillassa. Tunnen hänet kaverini kautta ja näemme samoissa nuortenilloissa ja muissa seurakunnan tapahtumissa lähes viikoittain. Ensimmäisen kerran näin hänet tämän lukuvuoden alussa nuortenillassa, mutta kaverini oli hänestä jo ennen kesälomaa puhunut. Luulen, että kaverini on ollut häneen myös ihastunut, mutta koko ajan kun kaverini on hänestä puhunut niin hän on halunnut päästä hänestä yli.

Josta päästäänkin varsinaiseen ongelmaan… Poika on nimittäin käyttäytymiseltään sellainen, että tykkää halailla tyttöjä ja on muutenkin paljon tyttöporukoissa. Oltiin jonkin aikaa sitten ihastukseni kanssa samalla viikonloppuleirillä, jossa olin muutaman kaverini kanssa. Yhtenä iltana hän istui kahdestaan takan äärellä varatun tytön kanssa käsi tytön harteilla, ja tiedän muutaman muunkin vastaavanlaisen tapauksen... Olen päässyt pari kerran mökille hänen kyydillään, koska hän asuu samalla suunnalla minun kanssa. Tosin ensimmäisellä kerralla kaverini oli sopinut sen. Kummankaan matkan aikana poika ei jutellut kanssani muuta kuin sen, että mihin minut pitää jättää.

Nuortenilloissa kavereillani on tapana tervehtiä toisiaan halaamalla, joka on minusta hämmentävää kun en siihen omalla paikkakunnalla ole tottunut, joten kaverini (jotka ovat tunteneet ihastukseni jo pitemmän aikaa) halaavat ihastustani aina kun hän tulee nuorteniltaan. Hän on huomannut, että olen vilkuillut hänen suuntaansa useat kerrat, kun en malttaisi millään päästää häntä silmistäni. Juttelemaan en ole hänen kanssaan kahden kesken päässyt, mutta porukassa ollaan jonkin verran puhuttu.

En ole ennen lukioon menoa ollut erityisen kiinnostunut pojista, enkä ole koskaan seurustellut kenenkään kanssa. Silti olen aina miettinyt, että miksi pojat eivät kiinnostu minusta vaikka kavereillani on poikakavereita tullut ja mennyt. En edes tiedä yhtään poikaa, joka olisi ollut minusta kiinnostunut missään vaiheessa. Ulkonäöltäni olen hoikka, 160cm pitkä, painan 47kg (ei, en ole alipainoinen), minulla on keskipitkät luonnollisen vaaleat hiukset, siniharmaat silmät ja silmälasit. Käytän yleensä farkkuja, toppia ja pitkähihaista paitaa tai hupparia. En ole kokeillut, enkä käytä mitään päihteitä.

Eli ongelma on siis se, että mitä minun pitäisi tehdä? Kannattaisiko minun kertoa tunteistani ihastukselle vai unohtaa koko jätkä ja etsiä “parempaa” ja oman ikäisempää seuraa? Täytän reilun kuukauden päästä 17 ja haluaisin kutsua hänet synttäreilleni, mutta kutsu voisi tulla aika yllätyksenä, jos en mitään hänen kanssaan juttele ennen sitä. En tiedä olenko liian ihastunut häneen, että näen hänessä vain hyviä puolia? Miten kaverini, joka on ollut poikaan ihastunut, suhtautuisi, jos kertoisin hänelle tykkääväni pojasta?

Tästä nyt tuli aika pitkä tarina, mutta lyhyemmin en saanut kirjoitettua. Lisää tietoa saa kun kysyy. Kiitos, jos jaksatte auttaa.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onni on

      Kutsu se ainaki synttäreilles ja jos sun kaveris vois lipsauttaa sun tunteet vahingos sille sun ihastukselle ja kato mitä tapahtuu :) ite olin ihastunu yhtee poikaa yli vuoden ja sit se seurusteliki yhes vaihees mut nyt ollaa onnellisesti yhes et onnelliset loput on ihan mahollisia :-*

    • dlfkmg

      selvä pelimies tää jäbä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      222
      1940
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1699
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1496
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1189
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1110
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1075
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      5
      995
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe