sus siunakkoon

haukiperän pellolla

Kait se kunta sitten järjestää koulukyydityksiä Karhulanvaaralle,jos eilinen
juttu on totta.

30

642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäselvä juttu

      Mikä juttu. Selvennä.

    • haukiperän pellolla

      Susi oisi seuraillut koiransa kanssa ulkoillutta naista.Jahtiporukkakin olisi
      käynyt paikalla.

    • hilkkanen

      Juu. Pippurisuihkeet taskuun. Maallahan sitä Suomussalmelaiset asuu nii kyllä kai sudet juoksentelee niin kuin porotkin.

    • Susiturkki

      Höhö, mikä provo!

      • Tiina-Marjatta

        Että sellainen susi. Minkä rotuinen koira sillä sudella oli ollut?


      • järkevää
        Tiina-Marjatta kirjoitti:

        Että sellainen susi. Minkä rotuinen koira sillä sudella oli ollut?

        Koira ja sen pentu, joka oli susi jo syntyessään.


    • Höpöttäjä

      HÖPÖHÖPÖ!

      • ihan oikeesti on

        On Ämmässä susi. Se siellä jolkottelee milloin missäkin, TB:n ja Haukiperän välimaastossa.


      • kuka söi porot
        ihan oikeesti on kirjoitti:

        On Ämmässä susi. Se siellä jolkottelee milloin missäkin, TB:n ja Haukiperän välimaastossa.

        No on on. Ettekö tiiä, että me asutaan niijen reviirillä ja keskellä sitä.


      • erämaa erämaa
        kuka söi porot kirjoitti:

        No on on. Ettekö tiiä, että me asutaan niijen reviirillä ja keskellä sitä.

        Niin ollaan. Ihme etteivät ole häätäneet meitä pois kun ollaan niitten haittona.


    • No jo vaen tosi on

      Olen nähnyt myös Nallen kävellä löntystelevän tien yli Karhulanvaaran kohdalla.

      • jygjycchj

        Ja mie oon nähny kaksikki tossa mennä vuonna.


    • karvakilo

      Varokaahan kajoamasta suden terveyteen, millä niitä petokorvauksia sitten saadaan jos susia ei ole mailla ei halmeilla. Joudutaan vielä niitäkin kuljettamaan niin kuin porojakin.

      • Ei ne lopu

        Hiisikylän lauma joutaa sinne täältä ja Sipisten myös joko riittää n.20kpl.Vuosangasta jatketaan sieltä Kuhmon laumat ja edelleen Sotkamon eteläpuolelta kaikki n.40.


      • lopultakin
        Ei ne lopu kirjoitti:

        Hiisikylän lauma joutaa sinne täältä ja Sipisten myös joko riittää n.20kpl.Vuosangasta jatketaan sieltä Kuhmon laumat ja edelleen Sotkamon eteläpuolelta kaikki n.40.

        Jo rupes porohomma lopultakin kannattamaan ei tarvi alotttaa joka talvista valitusvirttä petohommista, istuu vain parlamentissa ja puhuu viisaita.


    • helmitaulu.

      mitä järkeä on siirtää koulu eripaikkaan.

      Karhulanvaaralle olis muutakin käyttöä.

    • xxbbxxbb

      Karhulanvaara on hyvä paikka koululle .Veronmaksajat maksoivat 100,000 euroa tyhjän panttina olevasta talosta .Pitää lopettaa susilla pelottelu .Poronhoitoalueella saa tappo lupia hyvin .Kyllä lapsien koulutie on turvallinen kulkea Karhulanvaaralle Jk. 100,000 oli meno kiinteistöjen lämmityksestä vuodessa .

    • Öljymäki

      Ei ne pedot tule kyllä aivan pihapiiriä kiertämään Öljymäen koululle.On se
      kunta laskenut sen vertaa paljon löpöä nurkkajuuriin.

    • isojälki

      Emäjokivarressa Suomussalmen ja Hyrynsalmen rajamailla on näkynyt sudenjälkiä.

    • avaraaluontoo

      Tiällä se on se avara luonne jos jossain. Sovussa elellään keskenämme kaikki luomakunnan olijot. Se on ihminenni osa kiertokulukuo elikkä ravintoketjun huipulla.

    • missä musti luuraa

      Sudet muiluttaa koiria, houkuttelee pakettiautoon jos saavat kiinni, siirtävät kymmenien kilometrien päähän tai pistävät heinälatoon telkien taakse, on ne kelvotonta porukkaa nuo sudet, ei ihme jos koirat katoaa.

      • hilkkana

        Jo on viekasta touhuu. Aika kettuja sujeksi.


    • Riistainen

      Susihavainto keskellä Ämmänsaarta ns.Puolangantien risteyksessä junanveturin lähellä.

      • jolokkonen

        onon han niitäe van olokoon kun einetie kellenkköään häjjyyttä.


      • nopeasti hoksasi
        jolokkonen kirjoitti:

        onon han niitäe van olokoon kun einetie kellenkköään häjjyyttä.

        Viime Perjantaina ammutun vasan suoli kasalla oli jo viime yönä susi käynnä Sotkamossa.


      • susien puolesta
        nopeasti hoksasi kirjoitti:

        Viime Perjantaina ammutun vasan suoli kasalla oli jo viime yönä susi käynnä Sotkamossa.

        Mitä tuosta. Susia on ollut aina täällä Kainuussa ja sudet kuuluu tänne. Metsästäjät meuhkaa kauheasti koirien tapoista. Kuinka monta prosenttia koirista sudet tappaa vuosittain? Taitaa olla ennemmin promilleissa.
        Itse olen metsästäjä ja metsästän koiran kanssa. En siis ole mikään "viherpiipertäjä", kuten joku kohta väittää.


      • Riittävästi
        susien puolesta kirjoitti:

        Mitä tuosta. Susia on ollut aina täällä Kainuussa ja sudet kuuluu tänne. Metsästäjät meuhkaa kauheasti koirien tapoista. Kuinka monta prosenttia koirista sudet tappaa vuosittain? Taitaa olla ennemmin promilleissa.
        Itse olen metsästäjä ja metsästän koiran kanssa. En siis ole mikään "viherpiipertäjä", kuten joku kohta väittää.

        Metsästän koirilla minäkin enkä sutta vihaa mutten myöskään toivo niitä lisää.


      • jolokkonen
        jolokkonen kirjoitti:

        onon han niitäe van olokoon kun einetie kellenkköään häjjyyttä.

        onon han niitäe van olokoon kun einetie kellenkköään häjjyyttä.


      • susien puolesta
        jolokkonen kirjoitti:

        onon han niitäe van olokoon kun einetie kellenkköään häjjyyttä.

        Susia en minäkää lisää halua, mutta tämä metsästäjien, poromiesten ja "arkajalkojen" mesuaminen susista on ihan ylimitoitettua.


    • ihmissusi

      Voihan Susi.Millonhan lehestä saahaan lukea,että susi kävi ihmisen kimppuun,ja tappo.Karhukin viimeksi v 2002 Karin Ruokolahella.Sekin sataan vuoteen yksi.Toivottomasti ikinä ei käy niin eläinten kohdalta enää,että ihmisen tappaa.Mutta, lukekaapa lehtiä mikä ihmisen pahin vihollinen! Se on toinen ihminen.Lähes joka päivä saahaan lukea näitä surullisia ihmisen tekoja.Viime viikolla tuli juttu tv:stä just tästä.Kymppikärki,Ihminen.Eihän voi kauppaan,grillille,mihinkää mennä enää,jos pelkää.Lapsia varsinkaan, ei Karhulanvaaraankaan!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8634
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2332
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe