Lukemisen arvoinen teksti

vanmjäs

6

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oatmeal

      Juujaa, kyllä hänellä on hyvä ajatus tässä. Miksi pelätä idean varastamista? Tai yleensäkin. Jo Majakovski pelkäsi että hänen sanontansa lähtisi leviämään ja hän ei ehtisi kirjoittaa siitä runoa. Ei se ihan järjetön pelko ole.

    • taikaksi

      tämän lauseen saa viedä kuka vaan

      huomio. paina napista kymppi tililleni

    • huuhaa1

      Haloo, vanmjäs, eikö tuo ole sinun oma blogisi?

      Yritätkö nyt olla jotenkin vitsikäs mainoksessasi, vai etkö vain halua kertoa mainostavasti omaa blogiasi? En tajua tuollaista, mautonta.

      • vanmjäs

        Suosittelen ensin ottamaan selvää ennen kuin alkaa arvostelemaan, vaikka ymmärrän toki että aloituksen teksti voi antaa ymmärtää että olen päättänyt mainostaa itseäni. Mutta ei, en ole V-M Nevalainen, olen vanmjäs :D

        Enkä muuten osaa paremmin todistaa että kyseessä on kaksi eri kirjoittajaa, sen vain totean vielä että on se kumma kun toista ihmistä ei voi mainostaa vain silkassa kaverimielessä. En edes tunne häntä, enkä koe tarpeelliseksi yrittää vakuutella. Tiedänpähän kuitenkin itse etten esiinny feikkinimillä. :)

        Mainostan omaa blogiani tässä keskustelussa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12548144

        ...Ja aloitusviestissä mainostamani tekstin kirjoittaja tiedottaa blogistaan tässä keskustelussa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11995632


      • Huuhaa1
        vanmjäs kirjoitti:

        Suosittelen ensin ottamaan selvää ennen kuin alkaa arvostelemaan, vaikka ymmärrän toki että aloituksen teksti voi antaa ymmärtää että olen päättänyt mainostaa itseäni. Mutta ei, en ole V-M Nevalainen, olen vanmjäs :D

        Enkä muuten osaa paremmin todistaa että kyseessä on kaksi eri kirjoittajaa, sen vain totean vielä että on se kumma kun toista ihmistä ei voi mainostaa vain silkassa kaverimielessä. En edes tunne häntä, enkä koe tarpeelliseksi yrittää vakuutella. Tiedänpähän kuitenkin itse etten esiinny feikkinimillä. :)

        Mainostan omaa blogiani tässä keskustelussa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12548144

        ...Ja aloitusviestissä mainostamani tekstin kirjoittaja tiedottaa blogistaan tässä keskustelussa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11995632

        Oh, liian monta samanlaisella kirjoitustyylillä ja nimimerkilllä varustettua teinipoikaa. Pahoittelen erehdystäni.


      • vanmjäs
        Huuhaa1 kirjoitti:

        Oh, liian monta samanlaisella kirjoitustyylillä ja nimimerkilllä varustettua teinipoikaa. Pahoittelen erehdystäni.

        Eipä mitään!

        Saanen vielä sanoa, että kumpikin meistä on yli kahdeksantoista, V-M jopa pari kolme vuotta vanhempi kuin minä, ja siksi ei ehkä kannattaisi käyttää teini-sanaa. Sanon tämän ihan vain siksi ettei joku alkaisi kuvittelemaan että tässä olisi kummallakaan kirjoittajalla wannabe-mentaliteettiä mukana.

        Koska oletan, että täällä keskustelevat ihmiset ovat kaikki liikkeellä siksi että sattuu tykkäämään kirjoittamisesta ja on ehkä kiinnostunut kehittämään kirjallisia taitojaan, voin antaa yksinkertaisen neuvon: ei kannata käyttää puheissaan sanamuotoja, jotka voivat vähääkään ärsyttää muita. Keskustelkaamme korrektein termein ;)

        (Kyllä myönnän, provosoiduin siitä että kutsut minua teinipojaksi)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2802
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      259
      2792
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      67
      2395
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      207
      1876
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1348
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      49
      1245
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1162
    Aihe