Vuokratontti espoosta.

timo4

Olen kysellyt ihmisiltä, mistä saisin tietää Espoon vuokratonttien tarjoajista. Kuulin, että Jorvin sairaalan ja Järvenperän väliin tulee uusi asuinalue(Pellaslaakso), missä on paljon tontteja/asuntoja tarjolla. Olisi kiinnostusta laittaa omakotitalo vuokratontille tai hommata asunto uudelta alueelta. Pitää kärkkyä, ettei lipeä käsistä niin kuin kävi Espoon tonttiarvonnassa. Toivottavasti tällä alueella on ulkopaikkakuntalaisillekin tilaa. Koska sitä ei varmasti aktiivisesti meille ulkopaikkakuntalaisille markkinoida enkä käy alueella usein, ilmoitelkaa kun tiedätte lisää yhteistyökumppaneista.

8

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 222222

Alue on täynnä kylttejä aluella toimivasta organisaatiosta. Kyseinen alue ei välttämättä koske sinua jos etsit vain tonttia. Tuolle alueelle rakennetaan talo suoraan valitulle tontille ja rakentaja tulee olemaan koko alueella sama: Basso. Toki Basso varmaan tekee kaiken puolestasi. Alarinteen puolelle tulee kaiketi noin 100 neliöisiä pientaloja ja ylärinteelle 145 neliöisiä melko vapaasti valittavalla tonttikoolla. Jos asut kaukana kannattaa varmaan tutkia tuotteita ensin netissä.

• juusinki

Mitä tarkoitat vapaasti valittavalla tonttikoolla. Kuullostaa aika harvinaiselta. Tarkentaisitko?

• hansski

En usko että missään on noin joustavaa tontti politiikkaa. Ainakaan espoossa. Mistä asian voi varmistaa.

• töhö9

Mitäs sinä täällä kyselet ota suoraan yhteyttä Bassotaloon joka alueella toimii. Kyllä ne ilmottelee alueen etenemisestä.

• RjaR-messut

Kävin tänään Rakenna ja Remontoi -messuilla ja siellä jakoivat Pellaslaakskon esitteitä ja sanoivat, että varauksien mukaan laitetaan aluetta liikkeelle. Itsekin otin esitteen matkaan, mutta varmaan päädytän ostamaan ihan yksityisen tontti. Onhan noiden isonmpien toimijoiden tuotteet aika pitkälle mietittyjä ja luotettavia, mutta vain sijainti painaa meitä. Nöykkiön suuntaan pyrimme.

• tero

Itse en luota yksityisiin raksaduunareihin ku haluan jonkun isomman firman vastuuseenprojektistani. Kuka hoitaa projektin loppuun jos pikkutimpuri tai muurari jättää työt keslen. Ei kukaan. Mielummin luotan isompaan toimijaan omakotitalokaupoissa tai ostan just pellas tyyppisen valmiin paketin.

• harhaanjohtavaa
      • eikannata

Yhdyn ylempään! Asun itse Pihlajarinteessä ja en suosittele muuttoa tähän lähellekkää. Kyseisen Kuninkaankallion asukkaat häitiköivät päivittäistä elämistä ja aina saa pelätä, että joku saa jonkun kohtauksen (ystäväni kimppuun hyökättiin lähibussipysäkillä nuorempana). En suosittele! Kukaan ei edes asiaa ota tosissaan, poliisitkin vain naureskelivat, että kohta heilläkin on varaa muuttaa tänne...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe