Kertokaa hauskimpia Your mama is so fat -vitsejä. Tai keksikää itse!
Sun äitis on niin läski et kun se käveli korkkareilla, niistä tuli flipflopit.
Sun äitis on niin läski että kun se peruuttaa, kuuluu piippausta.
Sun äitis on niin läski et kun se kävelee telkkarin ohi, missaan koko Game of Thrones -kauden.
Sun äitis on niin läski et kun se istuu iPhonen päälle, siitä tulee iPad.
Sun äitis on niin läski että se hikoilee enemmän kuin koira kiinalaisessa ravintolassa.
Your mums so fat she doesn't need the internet; she's already world wide
Yo mamma so fat when she goes swimming the whales start singing We are Family
Yo momma is so fat, that when she steps on a scale it says to be continued.
YOUR MAMA IS SO FAT...
fnfn
3
2116
Vastaukset 3
Tämä oli englanniksi, mutten ihan muista, kuinka se kieliopillisesti menee oikein, joten kirjoitan suomeksi:
Sinun äitisi on niin läski, että edes Dora ei voi kadottaa häntä.
Tietääkö kukaan Seikkailija Doraa edes?- Anonyymi
Sun äitis on niin läski, että se ei mahdu tähän vitsiin
- Anonyymi
sun mutsi on niin läski että kun liiku yhden askeleen alkaa maanjäristys
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053060Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E72973- 42837
- 69776
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43569Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit50541Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80475Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k25470- 43463