Onko muilla tätä ongelmaa? Alkoi eilen aamupäivällä ja jatkunut tähän asti.
Jos ei niin mitä minun pitäisi tehdä? Olen yrittänyt kahlata asetuksia läpi mutta mikään ei ole auttanut. En mielestäni ole edes koskenut nettiasetuksiin.
DNA-netti ei toimi puhelimessa
6
3957
Vastaukset
- muumuumuu
Niin ja minulla on siis Samsung Galaxy III Mini
- samsung-mies
Onkos sun ongelmant ihan jokapuolella vai pelkästään jossain tietyssä paikassa? Jos on jokapuolella ni luultavasti laite viallinen (kokeile toisella puhelimella SIM-korttia). Jos pelkästää jossai tietyssä paikassa ni soita vikailmoitusnumeroon.
- muumuumuu
Arvon samsung-mies, kiitos vastauksesta. Jokapuolella on...täytynee soittaa vikailmoitusnumeroon.... Ajattelin, että muilla olisi ollut samaa ongelmaa mutta ei ole pahemmin kuulunut että olisi....
- Samsung-mies
Jos se on jokapuolella ni neuvoisin testaamaan toisen laitteen ihan aluksi. Olettaen että olet laitetta käynnistellyt jo uudelleen. Verkkoviat vaikuttaavat usein melko pieneen alueeseen, joten 99%varmuudella ongelma on puhelimessasi. Olethan tarkastanut että mobiilidata on sallittu puhelimesta?
- muumuumuu
Aivan, miksi en tajunnut uudelleenkäynnistämistä.. Mobiilidata on ollut käytössä. No nythän tämä toimiikin, tarvitsi vain uudellenkäynnistyksen...voi minua hölmöä. Juuri tällaisia neuvoja kaipailinkin, kiitos vain.
- Samsung-mies
Hyvä että auttoi :) Usein tuo uudelleenkäynnistys auttaa lähes kaikkiin ongelmiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241566- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761179Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865