Mitähän se Waltteri tätänykyään maksaa 3 akseliselle vetohinnaks. Ajattelin vain et jos jollakulla on faktatietoo niin vois kertoo, etten mee isännälle puhuun mitään ennenkun on edes mututuntumaa hinnasta.
irtsikan vetohinta
muhearolkku
6
366
Vastaukset
- Rouhea Mulggu
Niin vähän maksaa ettei jää kuin ehkä Norttiaskin verran vaivanpalkaksi.
80c kilsalta tarjoo.. viron ja venäjän pojat ajaa 60c kilsa
- muhearolkku
ok, kiitti. Voiko veturissa pitää viirejä tuulilasissa Waltterin ajoissa?
Voi pitää niin paljo ku haluut.. ja ihan sama millä kärryä vedät kunhan teet sen halvalla.
- muhearolkku
jantosaurus kirjoitti:
Voi pitää niin paljo ku haluut.. ja ihan sama millä kärryä vedät kunhan teet sen halvalla.
Kunpaa suosittelet, Waltterii vai Shenkkerii?
- Vaano Laine
muhearolkku kirjoitti:
Kunpaa suosittelet, Waltterii vai Shenkkerii?
Eikun Elmeri. Sillä on puukengät omasta takaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655420Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842727- 2742531
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191894Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2331593Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561201Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096