Tietääkö kukaan Riihimäen lasin Noppa maljakoiden valmistusvuotta tai edes vuosikymmentä, suunnitteliaa ja arvoa?? Ostin itse kirpparilta sellaisen vihreän, hinta huikeat 0,40 centtiä!!
noppa maljakko
wickholm
3
4993
Vastaukset
- saatuscha
mul on samanlainen kirkas ja se on toooosi vanha.sain porukoilta joskus.vuotta en tiä mut ilmotan jos selviää
- 1975
E.T Siiroinen on suunnittelija ja nimi on "Arpa on heitetty".
hinta haitari on ollut 5-80 euroa eri paikoissa riippuen koosta, väristä, kunnosta, myyjän tieto tasosta/ahneudesta.
Itselläni on rubiininpunainen ja vihreä iso, sekä väritön ja ruskea pieni. - Lusi09
Sain häälahjaksi v. 1972 punaisen noppa maljakon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774442Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112363- 1691544
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211321
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641072
- 35956