Olen käyttänyt Nikonia F3 mallista alkaen, "järjestyksessä", F5:een asti (80-luvulta tähän päivään). Nämä Nikonit olen hankkinut n. vuoden vanhoina, siis käytettyinä.
Digiaika koitti minulle '99. Sen jälkeen olen kokeillut eri malleja, tällä hetkellä työkaluina on kaksi Nikonin digijärkkäriä.
Laitteet, niin nuo käytetyt kuin uudetkin, ovatn välillä menneet rikki, yleensä omasta syystäni. F5:sta käytin takuuhuollossa kerran, muiden kanssa ei ole takuuhuoltoja tarvittu.
Koskaan ei ole ollut mitään, minkäänlaista ongelmaa huollon toimenpiteiden tai asiakaspalvelun kanssa. Ei varsinkaan sellaista, jonka seurauksena pitäisi paiskia ovia tai vaihtaa vuosikausia kehittynyttä työkalujärjestelmää (objektiivit, lisälaitteet, knowhow, ym.) toisen merkkiseen. Siihen vaaditaan enemmän kuin hetken mielijohde tai yksi "riita".
Osta huoletta Nikon
d2h2
2
1583
Vastaukset
- S2.
Mikä v**tu siinä on, kun täällä valokuvaus-osiossa on niin idiootteja kirjoittajia, että kopioivat sammat viestit useammalle osastolle. Kas, kun et vielä kirjoita otsikolla "Tiedätkö" tai "Lue tämä".
- Juujuu
Mutta oletkin ostanut nikonit suomesta?
nikoninhan huolto ei korjaa esim Saksasta ostetuja.
Samaa mieltä olen edellisen kirjoittajan kanssa, älä kopioi nikonin ylistysvistiä jokapaikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663112Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251009
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6845- 84839