datsun 100a coupe

kple

löytyykö keltään tai tietääkö kukaan missään tämmöstä? huonokuntoinen raatokin kelpaa, eihän näitä kyllä hyviä löydykkään, kple10 eli 120acoupe eli sata-aan coupe versio hakusessa en tarvi perus sata-aata, vihjaskaa jos joku tietää

5

904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fakta ja järki

      Kyllä on hankala homma etten muuta sano!
      Eihän niitä paljon myyty täällä ja niistäkin enää muisto vain maanpäällä, kiitos meidän olosuhteiden.
      Nyt jos tämä olisi minun asia niin luulen että Norjassa näitäkin erikoisjapseja yhä on ja myytykin toki enemmän kait kuin täällä.
      Jos oikein hyvän ja ehjäpeltisen haluat löytää niin se on Australia tai USA:n Länsirannikon kuivat osavaltiot joista varmaan löytyy eikä "maksa mitään",oikeastaan rahtikulut käytännössä.
      Ota yhteys johonkin jobbariin joka tuo sieltä ja omaa myös paikanpäällä yhteyshenkilön niin siitä se lähtee ja moinen löytyy tallista jo ens kesänä=)

    • kple

      kiitos ehdotuksesta, mutta etsin huonoa yksilöä, liian hyvää en halua tuhota, mielessä ei ole entisöinti, muutama raato on vuosien varrella ollut myynnissä mutta aika ylihintasia, ymmärrän että hyvä ja kohtalainen aihio maksaa ja niin sen pitääki, sitä en ymmärrä että lähes korjauskelvoton raato maksaa maltaita, kyttään vain jos jostain löytys halpa ruosteinen raato pisteosatki saa puuttua, harvassahan nuo on muttei sitä koskaan tiiä jos johonki olis unohtunu

    • max4000$kaikkineen

      Lopputuloksenahan sinulla kumminkin lie ehjä ja täydellinen Coupe,eikö vain?
      Ellet juuri nyt mitään MR tai entisöityä siitä tee,niin nuo ovat kovaa kyytiä katoavaa kansanperinnettä täällä kuin missä tahansa muuallakin eli romikseen paaliinhan ne katoavat pian viimeisetkin eli jopa pelkkien pisteosien,saati pelti tai koristeosien-sisustankin,jotka nämä monet täysin uniikkiosia vain Coupeen!!
      Tahtoo setä sanoa että pelkkä nippeleiden tai peltiosien ym metsästys käy ainavain vaikeammaksi ja kalliimmaksi nopeasti eli mikäli jostain löytäsin vielä ehjän,ruosteettoman ja jopa täydellisen moisen maailmalta kilohintaan niin tuon puutteelisen ja tod näk ruosteisen Suomi autosi voisi pitää varaosa autona.
      Ihan miten vain,näin tekisin kait itse ja säästäisin pitkän päälle aikaa,rahaa ja tupakkia(jos joku ääliö vielä polttaa..)

    • kple

      kuten sanoin, en ole entisöimässä, enkä tarvi pisteosia, koska suunnitelmissa on tehä tuollaisesta reilusti rakenneltu ja muuteltu, eli aihion pitää olla huono hyviä en pilaa, jos satun löytämään itelle aihion ja siinä on jokunenki ehjä pisteosa, myyn ne mielummin johonkin museoprojektiin, olen kaverin kanssa entisöinyt 2 vanhaa japsiautoa joten todellakin tiedän kuinka vaikeaa ja kallista on juurikin pisteosien hankinta, eli siis etsin halpaa ja huonoa raatoa omanmielen mukaiseen rakennelmaan, tottakai plussaa on että esim takakontti ja ilmeisesti ovet ovat tallessa, koska nämä eivät ymmärtääkseni käy normi sata-aasta, alkuperäisillä lampuilla puskureilla sisustalla listoilla/koristeilla ja tekniikalla en tee yhtään mitään, tähän projektiin tulee ne aivan muusta, ja aihion löytämisellä ei ole kiirettä,

    • Anonyymi

      onko löytynyt?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1469
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1368
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      48
      1303
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe