Paikallinen bathin kurssi

Siru2

Mitä 100€ saa paikan päällä eli mikä on kurssi tällä hetkellä?

8

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ah uh ja oh

      Voi siru kultapieni, onhan sinulle jo kerrottu muiden ohella monetkin kerrat, ettei lentokentältä kannata rahaa vaihtaa ssatikka sitten Suomesta.
      Kun virallinen vaihtokurssi on esimerkiksi 41,00 niin lentokentällä se on noin 38,5 ja pankeissa noin 40, 3 sekä rahanvaihtokojuissa ydinkeskustassa noin 40,5 sekä hieman syrjemmällä 40,5 - 40,8. Suomessa rahanvaihto on vihonviimeisen kannattamatonta, millään tahansa tavalla mitattuna.
      100 € - kurssi 41,00 (4100 THB) lentokenttä 3850 THB, pankit 4030 THB, keskusta 4050 THB, laitamat 4080 THB.
      Sadan euron vaihdossa säästämälläsi 50 bahtilla voit ostaa 1 (yhden) jätskin tai bissen baarissa. WOW

      • aurinkovarjon päiväk

        ja 1000 euroa vaihtamalla saat 500 THB enemmän sillähän saa jo 6 kana riisi annosta :) tai blow jobin baarin takahuoneessa, tai yhden taksimatkan Phuketissa ja 50 Pattayalla.


    • amaran

      Vielä huomautan, ennen kuin joku muu ehtii. Thaimaan rahayksikkö ei ole bath (=kylpy), vaan baht...

      • kylpyyn mentävä

        Lahkolaiset haaveilevat kylvystä baht aina sen jälkeen kun likaisesella rannalla on päivä oltu hevosen kikkuroita pyörittämässä.


      • Nadja

        Hua Hinissä kelpaa myös ruplat lähes joka paikassa.


    • 28x...

      Huomauttaisin hymyhuulin herra amaranille että minä ja pojat olemme aina kutsuneet rahoja pateiksi.
      Tarkastin sen seteleistäni joita on jäänyt ed. matkaltani 480. Niissä ei lue mitään minulle aukeavaa. Onneksi värit ovat syöpyneet mieleeni ja lukee niissä sitten nöösipojillekin oikein kirjaimilla se arvo. Isot rillit on Kunkulla kaikissa seteleissä.

      Kiva sattuma on että nykyisin ns. tavallisen tason baarioppaan päivävuokra on ollut jo vuosia sen tonnin. Suurin seteli ja kiva raha molemmille. Toiselle paljon ja toiselle ei yhtään mitään. Siitä mä pidän.
      Siis diileistä mihinkä molemmat ovat tyytyväisiä. Pidänkin että Thaimaan rahayksikkö on 1000 patia koska se on niin helppo muistaa ja suhteuttaa kaikkiin ostoksiin.

      80- luvulla oppaan hinta oli 500 patia ja joka päivä vaihdoimme 100 taalaa ja sillä kiljui ja pani päivän.
      Toisen avioliittoni jälkeen kun taas pääsin Pattikselle oli hinta noussut tuplaksi jota kauhistelin. Suorittelin siinä sitten hyvin vaativia laskutehtäviä huomioiden inflaatiot yms. Ilokseni huomasin että opaspäivän hinta olikin suhteelisesti laskenut! Tämähän sai lisää virtaa kinttuihin jos se olisi ollut käytännössä mahdollista.

      Suurin patimäärä mulla on ollut kirjekuoressa reisihousutaskussa 100.000 patia ja lisää oli tulossa kun pankit aukenisivat. Tuli hätä saada ne lukkojen taakse. Jostain kummasta syystä ei käynyt mielessäni että voihan nenä; olisin voinut ostaa sillä sata opasta!
      Olisi varkulla ollut kaikkien aikojen ennätys.

      Että tässä sitten minun vastaukseni rahanvaihtajaneidille, sitä en tiedä oliko se nyt toivotunlainen. Minua ei vaan joskus pitäisi päästää valvomatta näppiksien ääreen...

    • rahan vaihto

      Nyt, kun ruplan kurssi on todella edullinen täällä Suomessa, kannattaa täällä vaihtaa rahat rupliksi ja Hua Hinissä sitten suurella voitolla bahteiksi.

      HUOM! HUOM!, Pattayalla eivät huoli ruplia missään.

    • ei merkitystä

      Jos tuolle linjalle lähtee eli miettii mitä eurolla saa maan valuuttaa ja mistä saa sitä eniten niin kannttaa pysyä täällä eli kotona. Se on persaukisten oikea paikka ja voihan niitä valuuttakirsseja joulun pyhät katsella netissä jos niin kiinnostaa.
      Minulle riittää että sillä saa n. 20 000 batia. Ja aina nostan automaatista kun käteistä kaipaan...ja siellä toimii vaan luottokortti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1753
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1357
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1158
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1138
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      53
      987
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      954
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      870
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe