Hei!
Olen 12-vuotias tyttönen, joka haluaisi löytää rahaa kustantaakseen Pokemon Alpha Sapphire:n ja Sonic Boom: Shattered Crystal pelit, mutta mistä ne rahat saisin repäistyä?
Tiedän, että voisin saada pelit jouluna, mutta haluisin vihdoin pysyä mukana trendeissä ja uusin Pokemon ja Sonic pitää päästä kokeilemaan..
Minähän en vanhemmilta rahaa saa, vaikka kuinka pyytäisin, niin keksikääs tälle tuumivalle ihmiselle keinoja..
Haluaisin rahaa, mutta mistä..
9
136
Vastaukset
- asiasta tietävä
Tällä hetkellä sun ainoa keinos on pyytää pelit joululahjaks.
- Nik0025
jos saat viikkorahaa tai vastaavaa säästä ja osta.
- WarettajaPoika
Wareta ne netistä! Ei tarvii maksaa!
- utorrent_jyrää
Mäkin oon warettanut 90% mun peleistä ja se on helpompaa kun ei tarvi lähtä kauppaan ostamaan peliä. Suosittelen aloittajankin warettamaan ne.
- 16vtyttö
myy vanhoi tavaroitas
- Pyöräileväbä
Sun kyl ite pitäiz tietää, mistä sä rahat saisit...
- night00000
oletko jo saanut pelisi? Tiedän mistä saa halvalla. Ja on kyl paljon keinoa saada pelejä . Voisin antaa sulle vinkkejä.
- MinäAutan
Hei! Olen itse 13-vuotias tyttö :).
Olen ollut samassa tilanteessa, mutta kokeiden tuloksista saa hyvin jos siitä mainitsee vanhemmille. Sekä isovanhempia voi helposti auttaa viemällä koiraa ulos - haravoimalla - imuroimalla - kastelemalla kukkia - naapureilta voi kysellä ja kaikkea sitä voi keksiä kun on mielikuvitusta, voit jopa myydä 30 sentillä omia kivoja piirustuksia ;). - warettaja89
Wareta
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833950
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992233Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301900- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell531667Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537- 281491
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81485