CE-kortin hinta

tuumasta toimeen

Siis TÄHTITIETEELLISET hinnat!!!
Aikomuksena korottaa C-kortti, CE:si

Hinta autokoulussa 3400 euroa.. viranomaismaksut lääkärit,kuvat,
Siis varmasti loppuu kuljettajat tästä maasta, ei taida puolustusvoimat ehtiä kouluttamaan niin paljon kuin eläköityy.

ja riittää työtä naapurimaiden kuskeille.

5

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikuiskoulutuskeskus

      Koitapa vaikka hakea aikuiskoulutuskeskukseen. Jos sinut valitaan, ei mene kuin ne viranomaismaksut, lääkärit ja kuvat. Jos työpaikka on jo tiedossa tai olet jo töissä, ehdota työnantajalle oppisopimusta, jolloin työnantajallekin maksetaan valtiolta tukea. Tällöinkin opetus järjestyy aikuiskoulutuskeskuksesta ja pääset koulutukseen varmasti.

    • No sitten et aja sitä, ja teet töitä pelkällä C-kortilla...

      Helppoa, eiks juu :)

      Ja kuskit ei lopu ikinä kesken, joku juuri linkkasi täällä 3 vuotta vanhaan uutiseen miten tulee kamala kuskipula kun tulee ammattipätevyysvaatimukset... toisin kävi, edelleen työttömiä kuskeja vaikka kuinka, ja paikkoja ei juuri lainkaan

      • Rekkaliisa

        Sama huomattu........harmaaparrat ne vaan ajaa ja aja............taitaa olla elämäntapa hautaan saakka??


      • Rekkaliisa kirjoitti:

        Sama huomattu........harmaaparrat ne vaan ajaa ja aja............taitaa olla elämäntapa hautaan saakka??

        Kova oli uho monella pappalla että homma loppuu kun tulee ammattipätevyysvaatimukset, tai auto jossa on digipiirturi...

        Ei loppunut :)


    • isoepikkuc

      Töitä ei ole, miksi hankkia E. Mulla on koska vaatimuksena C-ajoon. Itse E:llä ei tee mitään. Töitä ei ole koska yrittäjät eivät halua uutta porukkaa sisään. Ei ne jaksa opettaa taas uudestaan ja uudestaan kloppeja. Asiakkaan hinnantarkistus ei rohkaise. Oikeasti töitä on huomattavasti alennetulla liksalla. Virolaiset, kabotaasi-bulgarit yms. Naftalasku helposti 100tkm/vuosi ajolla 50m3 eli 70te miinus alv. Nuo armeijan kuskit on mitä on, osin karhunpalvelus. AKK aika turha koulutuslaitos, no suojatyöpaikka kouluttajalle. Kokonaispainon nosto lisäakseleilla vähentää kulj.yksikköjen määrää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8176
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe