Nonii kertopaaka kaikki hauskimmat wilmamerkinnät tai helmi what ever kunha kerrotte koska tylsyys
Hauskimmat wilma merkinnät XD
24
819
Vastaukset
- Kondomino
5. Sain wilmaan merkinnän koska uhkasin antaa opelle wilma merkinnän mistä se ei ollu tyytyväinen
4. Kysyin että millo mennää naimisii ja se ei näköjää halunnu
3. Sain wilmaan merkinnän koska joku ope uhkas hakata mut ja mä en antanu
2.sain wilmaan merkinnän koska ope löi liikkatunnilla pesäpallomailalla naamaan (vahingossa) ja laitto wilmaan merkinnän ku lähin tunnilta ( ei ollu hauska ) - idiiooottiii
"leikki ruualla"
Laitoin siis hernekeittoa vesilasiin, koska se keitto oli ihan kylmää- Pädäääs
Sain tälläse wilma merkinnän: käyttäytyi huonosti tunnilla. Kun sanoin merkitseväni sen wilmaan hän kielsi käyttäytyneensä huonosti ja lisäsi: " voi vittu".
- helljeea
"huuteli hävyttömyyksiä minulle. tuollainen käytös ei ole ok." joo, tost rapsahti jälki-istunto. Ope siis sano jollai tunnil "ja pannaan tää tähän..." ja mä sanoin "saanks mä panna sua?" XXDDDDDD
- wilma...
Kävi juomassa ja jätti vesihanan auki
- huumepoliisi ope
wilma... kirjoitti:
Kävi juomassa ja jätti vesihanan auki
Keksitty nimi Liisa...
"Liisa hiipi salaa tunnilleni ja hihitteli kavereidensa kanssa. Hänen katsernsa harhaili ja hän puhui epäselvästi. Onko perheessänne huume ongelmia?"
- otus (B
Otin 6 kalaleikettä4 sijaan. Leikki ruualla. ZD
- Toitos
Kaverilla wilmassa oli tällasia jolle nauroin vaikka kuinka kauan;
"Olimme sopineet tukiopetuksesta, mutta ei ilmaantunut paikalle. Kun näin käytävällä ja kutsuin, ei tullut vaan lähti juonsemaan nauraen karkuun. Tällainen käytös ei ole hyväksyttävää, varsinkin kun tukiopetuksesta sovittiin ja opettaja järjesti aikaa sinulle."
"Otti ES- tölkin mukaan kouluun ja väitti, että sisällä oli vain vettä. Paljastui loppujen lopuksi energiajuomaksi. Puhuttehan kotona energiajuomien juonnista ja sen haitoista."
"Varasti kesken tuntia opettajan tuolin ja lähti sillä rullaamaan käytävälle. Kun tulin hakemaan pois, jätti tuolin ja lähti ulos. Tuli takaisin puolen tunnin päästä. Tällainen käytös ei todellakaan ole hyväksyttävää, laitoin rehtorin kansliaan. Myöhemmin kiroili minulle."
Mulla ei oo tällasia merkintöjä. Tylsä elämä.
- saikkuuu
Luokanvalvojani laittoi kerran merkinnän "kiipeilemässä kirkontornissa"
Illalla äitini kysyi mitä minä olin lintsannut?!?!! naurettiin illalla kun kerroin että, laskeuduttiin kirkontornista valinnaisliikunnan porukan kanssa ja opettaja oli käsittänyt väärin :-D:-D:-D:-D - efvxc
mä sain tupakkamerkinnän (en polta) ku piti kuulemma laittaa vihree tunnista XD
- Maantieihottuma
Poikanne työnsi toisen oppilaan luokan roskikseen kesken tunnin.
- huono sihti :P
"Heitti opettahaa kumilla"
- Ei helevetti
Öö en mä tiiä mul aik paljo kaikkii outoi merkintöjä mut tää on aika paha, joka tuli terkkatiedon opelta: "Piirsi pillun tauluun". Siinä oli äidille vähän selittämistä, vittu ku nauroin. Uskokaa tai älkää totta on!!! :)
- WilmaaistheBest(eli mä)
Tää on aika paha, mä ja mun kamu kirjotettiin taululle meijän ihastuksien nimii, ku oltiin jääty luokkaan koulun jälkee. Kirjotin "W**** J***=Love forever"(paitsi kirjotin nimet oikein) ja muuta vastaavaa. Sit tajuttiin mun kamun kaa, et ne liidut ei ollu taulu liitui, no ei saatu niitä textei pois, seuraavana päivänä ope laitto tälläsen viestin (ja muute koko luokka sai naurukohtauksen oli noloo):"Tyttärenne tuhosi liitu taulumme kirjoittamalla siihen vahaliidulla. Hän myös kirjoitti taululle toisen oppilaan nimen, mikä on ilkeää"
- jjxxxcx
Hampaatkin tuli pestyä
- otus B)
Poikanne heitti lumipallon seinään tuommoinen on meidän kaikille mukavassa koulussa kiellettyä.XD
- :DD nii ebin
tehtii kaverinkaa lumipallot ja pudetettiin ne maahan.. suoraan opettajan jalkoihin! opettaja oli tulossa valittamaan lumipallojen teosta :D wilmaan merkintä:" Heitti opettajaa lumipallolla! Lumipallojen heitteleminen on ehdottamasti kiellettyä koulussamme!" :D tuli molemmille tunti jälkkää.. :c
- OonNiinNinja-97
"Karjui päin opettajan naamaa ja kirjoitti kirosanoja taululle."
"Heitti opettajaa pesusienellä naamaan."
Iskä jä äiti tykkäs
RUB 1-2; myöhästyminen 13.1.2015 8.55 - 9.40
lisätietoja: 3 minuuttia
Siinä oli aika hauska.- penos
Siis tuohan oli ihan perseestä ?!??!!
- Isoostolhan
Täs on ny kyse vähän toisenlaisiist asioist. Ei liity wilmaan. Rekyyli on, mutta oikeist ihmisist. Oikeist väärist en kiinnost ole. Toiseenlaisit vähän isoommist on kyse ny. Ei kakaroitten jutuist. Isoolla autol ajethan ei lähretä kävellen sothan. Issost taloost olhan.
- tälläinen_
Nii... Mitäs sä oikein selität?
- Jokurandomvaa
"Hyvä: Läksyt tekemättä"
- swegged8A
Sain 2h jälkkää ja wilmaan merkinnän ku tilasin pitsaa kouluu XDD kaikki krunalaiset varmaa muistaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen1281801Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.31506Charlie Kirk murha
Erikoista. Valtamedian neutraalilta vaikuttava juttu tästä murhasta, jossa ei esiinny lainkaan sanoja "äärioikeisto" tai2521504Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain2541295Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin261185- 53846
- 56781
Yrittäjien ahdinko
Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes16727Huvittaa tää
Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅39683Koska me sitten tavattaisiin?
Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?44678