Nyt kun kuppi meni viikonlopun tapahtumien jälkeen nurin kotisivukoneen touhuun niin onko palstalaisilla suosituksia mihin siirrän sivuni?
Pikaisella googletuksella löytyi useita vaihtoehtoja.
Domainkeskus ei ehkä halvin, mutta varsinais-suomalaisena voisin tukea "paikallista".
Louhi vaikuttaa liian ohjelmointi-orientoituneelta.
Webhotelli.fi omat sivutkin on melko halvan näköset. Toisaalta halpoja on palvelutkin
Auttakaa miesyä mäessä ja kertokaa kokemuksia :)
ehdotuksia?
2
145
Vastaukset
- kokemuksia.
Itse olen käyttänyt webhotelli.fi palvelua omien sivujen säilytyspaikkana ja myös sitä edeltävää futuronia, eli noin vuodesta 2005 tai 2006.
Hyvin ovat sivut pelanneet siellä ja on edullinen.
Asiakaspalvelun kanssa ei ole ollut tarvetta asioida, eli sen toiminnasta en osaa sanoa juuta enkä jaata.
En myöskään tiedä minkälainen tuo heidän site builderinsa on, jos haluat sillä rakentaa sivut, omat sivut olen tehnyt itse perinteisellä menetelmällä eli kirjoittamalla koodit itse tai asentamalla sisällönhallintasysteemin, joko WP:n tai joomlan. - Samna
Webhotellissa on omia sivuja 4 kpl ja useat asiakkaatkin ovat ottaneet sivut sieltä. Toiminut oikein hyvin, olen ollut tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192472
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau321616Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.211522- 1291458
- 681263
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3461149Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?601023- 891015
- 122841
- 79825