Nyt kun kuppi meni viikonlopun tapahtumien jälkeen nurin kotisivukoneen touhuun niin onko palstalaisilla suosituksia mihin siirrän sivuni?
Pikaisella googletuksella löytyi useita vaihtoehtoja.
Domainkeskus ei ehkä halvin, mutta varsinais-suomalaisena voisin tukea "paikallista".
Louhi vaikuttaa liian ohjelmointi-orientoituneelta.
Webhotelli.fi omat sivutkin on melko halvan näköset. Toisaalta halpoja on palvelutkin
Auttakaa miesyä mäessä ja kertokaa kokemuksia :)
ehdotuksia?
2
136
Vastaukset
- kokemuksia.
Itse olen käyttänyt webhotelli.fi palvelua omien sivujen säilytyspaikkana ja myös sitä edeltävää futuronia, eli noin vuodesta 2005 tai 2006.
Hyvin ovat sivut pelanneet siellä ja on edullinen.
Asiakaspalvelun kanssa ei ole ollut tarvetta asioida, eli sen toiminnasta en osaa sanoa juuta enkä jaata.
En myöskään tiedä minkälainen tuo heidän site builderinsa on, jos haluat sillä rakentaa sivut, omat sivut olen tehnyt itse perinteisellä menetelmällä eli kirjoittamalla koodit itse tai asentamalla sisällönhallintasysteemin, joko WP:n tai joomlan. - Samna
Webhotellissa on omia sivuja 4 kpl ja useat asiakkaatkin ovat ottaneet sivut sieltä. Toiminut oikein hyvin, olen ollut tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184711Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122476Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1432043Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181969- 811596
- 1461515
- 161404
- 1041022
- 124862
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849