Olen jumittunut paikoilleni, vaikka olen tehnyt asioita sen eteen, että elämä muuttuisi paremmaksi ja kivammaksi, toki matka on vielä kesken.
Ja kaipaan valtavasti elämänkumppania itselleni. Mitä näkisit minulle?Millaista suhdetta näkyisi ja miten lujat tunteet miehellä on minua kohtaan? Mitä yhteistä?
Mitä muuta näkyy sellaista, joka muuttaisi elämän kivalla tapaa päälaelleen. Toivon muutoksia muutosten perään roppakaupalla. Entä taloudellinen turva, mistä tulee rahaa?
Tällä hetkellä sinkku, yksinäinen, jumittunut, eteenpäin tahtova ja pyrkivä. Tahdon vahvan, hyvän pohjan, suhteen, uusia ihmisiä ja ystäviä..
Tuntija
3
65
Vastaukset
- Hei 
 näinhän se on. rivien välistä tunnista monta asiaa, jotka ovat vielä kesken.
 olet solminut uusia suhteita ja olet uskollinen niin muille, kuin itsellesikin.
 taloudellinen turva on tällä hetkellä pitkälle kiinni siitä, kuinka säästäväinen osaat olla. se kannattaa ja muista aina laittaa muutama lantti myös sukanvarteen. olet varmaankin eronnut, sillä näen tässä mennen suhteen missä monta asiaa lakaistiin maton alle. et enää kestäisi sellaista hyssyttelyä.
 kaukaa haettu nettituttavuus ei ole sitä, mistä saisit luotettavalla otteella kiinni. sinun kannattaa katsella lähempää. kun vastaasi tulee mies jolla on kiinnostus moottoreihin ja niiden kanssa näpertämiseen, sinun kannattaa katsoa vielä toisenkin kerran. hän ei pelkästään näperrä, vaan hän osaa kehittää myös uutta.
 näen suurehkon maatalon, mikä on tosiaan maaseudulla. mutta älä pelkää, ei siellä ole lypsettäviä. siellä on paljon tilaa ja rauhaa, siellä on mahdollisuuksia myös sinulle.
 tässä olisi sellainen ihminen, jonka periaatteet ja unelmat kohtaavat toisensa. hänen kanssaan voi saunoa, nautiskella, puhua yön läpeensä ja vielä aamullakin ihmetellä että mihin se kaikki aika niin nopeasti humahti. talo on punainen. niin ovat sinun poskesikin. kuulostaa tottavie romanttiselta, ja siltä se näyttääkin.
 toinen asia mikä teitä voi yhdistää, on lappi. varsinkin talvella, sieltä löytyy molemmille kiintoisaa kokeiltavaa. rahat siihen kyllä löytyy, se on pienin ongelma.
 t. Keskiyö
- KaislamaijaKertoisitko jotain enemmän tuosta miehestä, hänen työstään, luonteestaan tms, miltä näyttää, ja oliko auton vai veneen moottoreita vai mitä? 
 Onko muita vaihtoehtoja? Haluan tosikunnon miehen, ja romanttisen ja tunteellisen.- Hei 
 voinhan minä kertoa.
 hän osaa keskittyä loistavasti ja saa koneen kuin koneen yskähtämään käyntiin. aivan sama mistä moottorista on kyse.
 hän on luonteeltaan vakava, mutta kun on vapaan aika, hän myös osaa irrottautua työstään. hän tekee todella pitkiä työpäiviä. vaihtoehtoja sinulla on elämä täynnä, katso ympärillesi, liiku ja etsi, kyllä miehiä maailmassa riittää. tämä vain oli se yksilö, joka sopisi sinulle lähes parhaiten. minun tehtäväni on johdatella, mutta ihminen tekee itse päätöksensä.
 ei hän ole maalaisjuntti, onhan koneiden kanssa oltava maailmanlaajuisesti yhteyksissä vaikka mihin valmistajiin.....
 voisin kirjoittaa tästä vaikka kuinka pitkään mutta nyt alkaa jo väsyttää. löydät minut myös sähköpostin kautta jos tarvetta löytyy.
 t. Keskiyö

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset615171
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut343779
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti723523
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1052877
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral942752
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302710
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131961
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161736
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2211583
- 1561384