Tuntija

Kaislamaija

Olen jumittunut paikoilleni, vaikka olen tehnyt asioita sen eteen, että elämä muuttuisi paremmaksi ja kivammaksi, toki matka on vielä kesken.
Ja kaipaan valtavasti elämänkumppania itselleni. Mitä näkisit minulle?Millaista suhdetta näkyisi ja miten lujat tunteet miehellä on minua kohtaan? Mitä yhteistä?
Mitä muuta näkyy sellaista, joka muuttaisi elämän kivalla tapaa päälaelleen. Toivon muutoksia muutosten perään roppakaupalla. Entä taloudellinen turva, mistä tulee rahaa?
Tällä hetkellä sinkku, yksinäinen, jumittunut, eteenpäin tahtova ja pyrkivä. Tahdon vahvan, hyvän pohjan, suhteen, uusia ihmisiä ja ystäviä..

3

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

näinhän se on. rivien välistä tunnista monta asiaa, jotka ovat vielä kesken.
      olet solminut uusia suhteita ja olet uskollinen niin muille, kuin itsellesikin.

taloudellinen turva on tällä hetkellä pitkälle kiinni siitä, kuinka säästäväinen osaat olla. se kannattaa ja muista aina laittaa muutama lantti myös sukanvarteen. olet varmaankin eronnut, sillä näen tässä mennen suhteen missä monta asiaa lakaistiin maton alle. et enää kestäisi sellaista hyssyttelyä.

kaukaa haettu nettituttavuus ei ole sitä, mistä saisit luotettavalla otteella kiinni. sinun kannattaa katsella lähempää. kun vastaasi tulee mies jolla on kiinnostus moottoreihin ja niiden kanssa näpertämiseen, sinun kannattaa katsoa vielä toisenkin kerran. hän ei pelkästään näperrä, vaan hän osaa kehittää myös uutta.

näen suurehkon maatalon, mikä on tosiaan maaseudulla. mutta älä pelkää, ei siellä ole lypsettäviä. siellä on paljon tilaa ja rauhaa, siellä on mahdollisuuksia myös sinulle.
      tässä olisi sellainen ihminen, jonka periaatteet ja unelmat kohtaavat toisensa. hänen kanssaan voi saunoa, nautiskella, puhua yön läpeensä ja vielä aamullakin ihmetellä että mihin se kaikki aika niin nopeasti humahti. talo on punainen. niin ovat sinun poskesikin. kuulostaa tottavie romanttiselta, ja siltä se näyttääkin.

toinen asia mikä teitä voi yhdistää, on lappi. varsinkin talvella, sieltä löytyy molemmille kiintoisaa kokeiltavaa. rahat siihen kyllä löytyy, se on pienin ongelma.

t. Keskiyö

• Kaislamaija

Kertoisitko jotain enemmän tuosta miehestä, hänen työstään, luonteestaan tms, miltä näyttää, ja oliko auton vai veneen moottoreita vai mitä?
      Onko muita vaihtoehtoja? Haluan tosikunnon miehen, ja romanttisen ja tunteellisen.

• Hei

voinhan minä kertoa.
        hän osaa keskittyä loistavasti ja saa koneen kuin koneen yskähtämään käyntiin. aivan sama mistä moottorista on kyse.

hän on luonteeltaan vakava, mutta kun on vapaan aika, hän myös osaa irrottautua työstään. hän tekee todella pitkiä työpäiviä. vaihtoehtoja sinulla on elämä täynnä, katso ympärillesi, liiku ja etsi, kyllä miehiä maailmassa riittää. tämä vain oli se yksilö, joka sopisi sinulle lähes parhaiten. minun tehtäväni on johdatella, mutta ihminen tekee itse päätöksensä.
        ei hän ole maalaisjuntti, onhan koneiden kanssa oltava maailmanlaajuisesti yhteyksissä vaikka mihin valmistajiin.....

voisin kirjoittaa tästä vaikka kuinka pitkään mutta nyt alkaa jo väsyttää. löydät minut myös sähköpostin kautta jos tarvetta löytyy.

t. Keskiyö

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3365
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2941
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2789
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1867
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1101
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1040
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      860
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      859
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      104
      854
    Aihe