Joku näistä kenties: The Edison, Hotel Belleclaire, The Wales. Onko kenelläkään kokemuksia? Onko tuo Wales liian "syrjässä"? Mites se bedbugs rekisteri? Lieneekö luotettava.....
Hotellin valinta!
2
289
Vastaukset
- Nepparipoks
Moiks!
Noita hotelleja en tunne, mutta kannattaa miettiä mitä ensisijaisesti haluaa tehdä New Yorkissa. Metrolinjat kannattaa tarkastaa kanssa.
Itse olen yöpynyt 24th streetillä Hampton Inn manhattan chelsea hotellissa ja tykkäsin sijainnista ja hotellista. Monta metrolinjaa ja useita nähtävyyksiä ihan kävelymatkan päässä. New York on hyvä kohde kävelystä nauttivalle.
Bedbug rekisterissä kannattaa katsoa päivämäärät milloin ilmoitukset on tehty. Itse kun hotellia etsin, niin huomasin useiden ilmoitusten olevan muutaman vuoden takaa. - fjorddi
Edison on loistavalla paikalla Empire State Buildingin lähellä. Hotellissa ei ole mitään moitittavaa. Siisti ja hyvässä kunnossa. Ei ollut ötököitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573765
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692646- 672532
- 582479
- 402349
- 162306