Onko kannettavissa paikka sim-kortille? Miten sillä otetaan nettin yhteys ulkona?
Kannettava + sim
33
137
Vastaukset
- riippuu mallista
Ei kaikissa ole.
Harvoissa malleissa on. Siksipä kannattaa suosioa mieluummin tavallisia kannettavia ja käyttää niissä mokkulaa tai kännykän wlan jakoa.
- ei reeännaata
Nettitikut on myös mainittava, ei pelkästään DNA:n mokkula. Tethering ei oikein toimi matkan päällä kun kännykän akku kuluu aika nopsaan tyhjäksi.
ei reeännaata kirjoitti:
Nettitikut on myös mainittava, ei pelkästään DNA:n mokkula. Tethering ei oikein toimi matkan päällä kun kännykän akku kuluu aika nopsaan tyhjäksi.
Sekään ei ole suuri ongelma kun on olemassa näitä lisäakkuja.
- ei reeännaata
vapunen kirjoitti:
Sekään ei ole suuri ongelma kun on olemassa näitä lisäakkuja.
Niin, kassillinen lisäakkuja mukaan niin kyllä pärjää ihan hyvin
ei reeännaata kirjoitti:
Niin, kassillinen lisäakkuja mukaan niin kyllä pärjää ihan hyvin
Yhdellä sellaisella päjää yhden päivän ja kun liittää wlan jako kännykän läppärin usb porttiin niin se lataa sitä samalla.
- fdsafdsa
"Harvoissa malleissa on. Siksipä kannattaa suosioa mieluummin tavallisia kannettavia"
Ja miksikäs pitäisi suosia "tavallisia"? Läppärit joissa on SIM-paikka, ovat muuten aivan tavallisia, paitsi että niihin saa halutessaan myös SIM-kortilla 3G tai 4G verkon suoraan, eikä tarvitse tökkiä usb-reikään yhtä mittaa tai kikkailla kännykän kanssa.
"Sekään ei ole suuri ongelma kun on olemassa näitä lisäakkuja. "
Minulla on kyllä tasan yksi akku puhelimessa ja kyllä se aikamoista kikkailua olisi vaihdella niitä kesken kaiken... fdsafdsa kirjoitti:
"Harvoissa malleissa on. Siksipä kannattaa suosioa mieluummin tavallisia kannettavia"
Ja miksikäs pitäisi suosia "tavallisia"? Läppärit joissa on SIM-paikka, ovat muuten aivan tavallisia, paitsi että niihin saa halutessaan myös SIM-kortilla 3G tai 4G verkon suoraan, eikä tarvitse tökkiä usb-reikään yhtä mittaa tai kikkailla kännykän kanssa.
"Sekään ei ole suuri ongelma kun on olemassa näitä lisäakkuja. "
Minulla on kyllä tasan yksi akku puhelimessa ja kyllä se aikamoista kikkailua olisi vaihdella niitä kesken kaiken...Vai että ulkopuolisen akun vaihto on hankalaa? Sehän laitetaan kännykkään usb kaapelilla.
- Ikiliikkujaa
vapunen kirjoitti:
Yhdellä sellaisella päjää yhden päivän ja kun liittää wlan jako kännykän läppärin usb porttiin niin se lataa sitä samalla.
Nyt tämä sankari julkaisi vahingossa ikiliikkujan salaisuuden.
ei reeännaata kirjoitti:
Nettitikut on myös mainittava, ei pelkästään DNA:n mokkula. Tethering ei oikein toimi matkan päällä kun kännykän akku kuluu aika nopsaan tyhjäksi.
" Tethering ei oikein toimi matkan päällä kun kännykän akku kuluu aika nopsaan tyhjäksi."
USB:n kautta ihan toimiva ratkaisu. Toki kannettavan akku kuluu, mutta jos matkalla on käytössä virtapistoke, ongelmaa ei synny.vapunen kirjoitti:
Vai että ulkopuolisen akun vaihto on hankalaa? Sehän laitetaan kännykkään usb kaapelilla.
Ai akku laitetaan kännykkään USB kaapelilla? Selvä...
- tyttyryr
vapunen kirjoitti:
Vai että ulkopuolisen akun vaihto on hankalaa? Sehän laitetaan kännykkään usb kaapelilla.
Ei se puhunut ulkopuolisesta akusta vaan LISÄakusta, jolla tarkoitti kakkosakkua joka vaihdetaan ykkösakun tilalle. Ei tuo pitäis it-ammattilaiselle olla yli käsityskyvyn.
tyttyryr kirjoitti:
Ei se puhunut ulkopuolisesta akusta vaan LISÄakusta, jolla tarkoitti kakkosakkua joka vaihdetaan ykkösakun tilalle. Ei tuo pitäis it-ammattilaiselle olla yli käsityskyvyn.
"Ei tuo pitäis it-ammattilaiselle olla yli käsityskyvyn."
Meinaatko, että vapunen on joku IT-ammattilainen? Jotain rajaa sit vitsailuunkin.timekillerx kirjoitti:
Ai akku laitetaan kännykkään USB kaapelilla? Selvä...
Kyllä. Näitä minäkin käytän ja hyvin pärjää.
- tyttyryr
timekillerx kirjoitti:
"Ei tuo pitäis it-ammattilaiselle olla yli käsityskyvyn."
Meinaatko, että vapunen on joku IT-ammattilainen? Jotain rajaa sit vitsailuunkin.Joo, tais mennä liian rankaksi. Ja tuo on liian tyhmä edes tajutakseen muiden vittuilevan sille sen profiilin vuoksi :D
vapunen kirjoitti:
Kyllä. Näitä minäkin käytän ja hyvin pärjää.
Kyllä minä vaihdan akun ihan vaan kuoren avaamalla ja ihan käsin poistamalla / asettamalla sen akun.
Missä kohtaa tarvitsee USB kaapelia?timekillerx kirjoitti:
Kyllä minä vaihdan akun ihan vaan kuoren avaamalla ja ihan käsin poistamalla / asettamalla sen akun.
Missä kohtaa tarvitsee USB kaapelia?Siinä jos haluaa ladata laitteen helposti ja ilman sammuttamista.
vapunen kirjoitti:
Siinä jos haluaa ladata laitteen helposti ja ilman sammuttamista.
Missä tässä puhuttiin lataamisesta? Sanoit, että akku vaihdetaan USB kaapelilla (mitä vittua?)
"Vai että ulkopuolisen akun vaihto on hankalaa? Sehän laitetaan kännykkään usb kaapelilla. "timekillerx kirjoitti:
Missä tässä puhuttiin lataamisesta? Sanoit, että akku vaihdetaan USB kaapelilla (mitä vittua?)
"Vai että ulkopuolisen akun vaihto on hankalaa? Sehän laitetaan kännykkään usb kaapelilla. "Niin. Usb kaapelin kautta ladataan kännykän akku ulkopuolisesta akusta: https://www.google.fi/search?q=varavirtalähde&espv=2&biw=1920&bih=955&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=J2F7VN6OA8nfywPaxoKYCQ&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAg
vapunen kirjoitti:
Niin. Usb kaapelin kautta ladataan kännykän akku ulkopuolisesta akusta: https://www.google.fi/search?q=varavirtalähde&espv=2&biw=1920&bih=955&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=J2F7VN6OA8nfywPaxoKYCQ&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAg
Eli kassillinen lisäakkuja ja kymmenen eri laitetta erikseen, jotta voi tehdä yhden asian? (päästä verkkoon) Entä jos ihan vaan hommais sen koneen sim- kortilla..
- vapunen
timekillerx kirjoitti:
Eli kassillinen lisäakkuja ja kymmenen eri laitetta erikseen, jotta voi tehdä yhden asian? (päästä verkkoon) Entä jos ihan vaan hommais sen koneen sim- kortilla..
Tuollainen erikoiskone maksaa helposti enemmän kuin tavallinen kone, ei siis kannata.
vapunen kirjoitti:
Tuollainen erikoiskone maksaa helposti enemmän kuin tavallinen kone, ei siis kannata.
Akut ja muut laitteet ovat varmaan ilmaisia..
ei reeännaata kirjoitti:
Nettitikut on myös mainittava, ei pelkästään DNA:n mokkula. Tethering ei oikein toimi matkan päällä kun kännykän akku kuluu aika nopsaan tyhjäksi.
Akkua voi ladata helposti, esim. autossa, pistorasiassa jne. tai sitten vaan lisäakkuja mukaan.
- Juolu tulee
Sähköiselle joulukortille on paikka kaikissa koneissa eikä lähettäminen maksa mitään,joten muistakaa läheisiänne!
- a.v.
http://www5.sonera.fi/ohjeet/3G-läppärin_käyttöönotto
Soneran ohjeet, sovellettavissa toisillekin operaattorille.
Tuo tuli ensimmäisenä haussa vastaan.
Simmillä varustettu läppäri on hyvä ratkaisu jos ei esim kotona tarvitse wlan:ia muille laitteille, turha niitä pulikoita on mukana raahata, ja maksavatkin (wlan pulikka) vielä paljon.
. Sellaiset ovat vaan niin harvassa että ei välttämättä kannata hankkia ellei löydy sellainen malli mikä vastaa tehoiltaan samanhintaisia ei sim malleja.
- a.v.
Aina voi vertailuhintaan lisätä sen n. 140€ jonka wlan-pulikka maksaa.
- hinkki l
a.v. kirjoitti:
Aina voi vertailuhintaan lisätä sen n. 140€ jonka wlan-pulikka maksaa.
Ostin just 3G Wifi lätyskän, maksoi 70 euroa. Aika tarpeeton höttö mutta saatan tarvita joskus.
Lisätä noin 50 euroa.
http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/HUAY330BL/huawei-ascend-y330-alypuhelin-musta
Se on meinaan tyhmää maksaa liikaa. Tuo ei sovellu kunnolla puhelimeksi mutta hyvin wlan jakolaitteeksi. Siitä kun hiljentää kaikki äänet niin se toimii käytännössä wlan mokkulan tavoin tosin 3G yhteydellä.
Jos haluaa 4G yhteyden niin sellainen maksaa tietenkin enemmän mutta 3G wlan jakolaite ei maksa maltaita. Itse tarvitsen 4G yhteyttä joten minulla on kalliimpi wlan mokkula.- a.v.
https://www.varusteleka.fi/fi/product/puolalainen-taistelijan-reppu-leopardikuvio-kaytetty/9209
Halpa reppu sälän mukana raahaamiseen.
Alle satkulla saa 4G jakoon pystyviä puhelimia.
Ei välttämättä. Tavallisesti yhteys muodostetaan langattoman lähiverkon kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514
