Pimppien paratiisi

28x...

ketjujamme on poistettu kaksin kappalein.

Ne saavuttivat suuren suosion, saivat kymmeniä vastauksia ja syvällisiä pohdintoja aikaan. Lukijoita oli satoja.
Poistojen syitä täytyy tietenkin pohtia omasta- takaa koska ylläpidoltahan ei selityksiä heru.

Kaikki Pattis- poikien kirjoitelmat olivat hyvin asiallisia, eivät sisältäneet yhtään kirosanaa sekä käsittelivät hyvinkin tiiviisti Pattayan matkailua.

Poistojen syinä täytyy olla amalia- tyyppien alle kaikkien arvostelujen olevat raapustukset. Näissä järkyttävissä tölväisyissä kaatavat likasankoja alhaisen herjausten saattelemana tosimatkailijoiden päälle. Mitään matkailuun liittyvää heillä ei ollut sanottavaa. Yksi paikkakunta tuli mainittua useasti joka oli peräkammari Jakomäessä.
Lisäksi ovat seksuaalisuuntauksissaan sairaita. Eivät hyväksy lainkaan terveitä heterosuhteita.

Me tosiherrasmiehet siis Pattisfanit olemme tietenkin hieman pahoillamme amalioiden kirjoituksien poistosta. Sananvapaus se toki täytyisi olla heilläkin vaikka joskus se onkin hieman raskasta ja masentavaa lukea töhertelyjään. En siis oikeastaan ihmettele lainkaan ketjujen poistoa.

Jäin kuitenkin kaipaamaan erään herran seikkaperäistä ja jopa tieteellistä tutkielmaa siiderivalaista. Lisäksi poistojen mukana meni aivankin mainioita toimintaohjeita siiderivalaan käsittelyyn ja yksityiskohtaisempia pelastautumissuunnitelmia siiderivalaiden piirityksistä selviytymiseen. Ne olisivat saattaneet pelastaa jonkun kokemattoman herran koko elämän.

75

931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outo homma

      Se on kummallista että kun kehutaan thaimaalaista pimppiä niin ne viestit poistetaan mutta kun haukutaan suomalaista miestä niin ne viestit eivät poistu. Taitaa olla tuo moderaattori joku katkera femakko jolla on sen hajuinen se ja sen kokoinen se.

    • pottapäässä

      Mä näin kerran yhden thaimaalaisen siiderivalastytön.

      Ähä- kutti, en nähnytkään. Yritin vain kusettaa.

      • elevator

        Mut ähäkutti, minä olen nähnyt monta thaimaalaista siiderivalasta Suomessa ja niitä naisia, joille tupakki ja viina maistuu.


    • Voi pojat

      Mites teille pimmppipojjat nyt käy kun homoliitot hyväksyttiin vaihtaakaas levyä !

      Voi pojat . ku o kovat ajat

      • Onnehienoja

        Jokainen saa olla sellainen kuin on ja elää sellaista elämää kuin itse haluaa. Se on jokaisen oikeus.

        Minä henkilökohtaisesti tykkään thaipimpeistä koska ne ovat siistejä ja puhtaita. Muut saavat tykätä mistä haluavat.


      • onnen
        Onnehienoja kirjoitti:

        Jokainen saa olla sellainen kuin on ja elää sellaista elämää kuin itse haluaa. Se on jokaisen oikeus.

        Minä henkilökohtaisesti tykkään thaipimpeistä koska ne ovat siistejä ja puhtaita. Muut saavat tykätä mistä haluavat.

        Niin, koska ne niillä on kuin lapsen pimppi (eli olet pedofiili) ja huoran toimen puolesta pimppi pitää olla puhdas; rahaa tulee aina enemmän mitä puhtaampi pimppi on. Käyttävät lääkeaineita että kuukautiset jäävät pois, että voivat naida kaltaistesi kusipäiden kanssa rahasta.
        Onneksi olkoon. Olet sairas paskiainen ja ihmisten hyväksikäyttäjä. Oksettava ihminen. Osaatko edes hävetä itseäsi.


    • 28x...

      Eihän meitä pimppipoikia kiinnosta peräaukko.

      Mistä luulit että se nyt uuden lain myötä olisi alkanut kiinnostaa?

      Homous sallittiin Suomessa vuonna 1971. Samalla sallittiin sodomia jota nykyisin zoofiliaksi kutsutaan. Lainsäätäjät katsoivat että kyseisten lakien valvonta ja paljastuneiden rikosten tutkinta on niin ällöä hommaa että parempi tehdä ne laillisiksi. Seuraavaksi sitten vain odottelemme että hetkut saavat virallistaa suhteensa lampaaseen tai lehmään.

      Me reilut Pattiskundit olemme aina kulkeneet lain rajoittamaa tietä ja iloinneet terveestä heteroseksistä.

      Nimimerkki Voi pojat tuntuu riemuitsevan täysillä uuden lain voimaantulosta. Kehoittaisn häntä nyt kuitenkin pysymään ainakin tikunmitan etäisyydellä minusta. Kiitos.

    • buriman

      Kyllähän tää poistelu vituttaa kun joskus jotain tänne vitun amalioiden runkkuviestien väliin yrittää vähän tarinaa niin vittuun vaan saatana. Vitun huora-amaliat ja runkkupekat painukaa vittuun AAAAAAAAARRRRRGGGHHHH!! Khap :)

      • 28x...

        Buriman lausui tunteella ajatuksensa ilmoille.

        Me kaikki reilut Pattisjätkät olemme täysin samaa mieltä. Nyt juurikin amaliamme paljasti paljaan takalistonsa kun hehkutteli uuden lain voimaantuloa. Sehän on meille aivan samantekevää. Tosin nyt tuntuu ettei täällä kotomaassa enää muita olekaan kuin homoja.

        Ovat vallanneet tiedoitusvälineet täysin. Joka vastaan sanoo niin jo vain paheksuvasti silmäillään. Tuntuu jo että heteroseksi olisi paheksuttavaa jos siitä nyt sattuisi mainitsemaan.

        Pari vuotta sitten pari urheaa nuorukaista heitti pari kananmunaa Sateenkaari- kulkueeseen Aleksilla. Kylläpä nousi haloo mokomasta.

        Seuraavana vuonna kaikki stadin kytät oli palkattu Aleksille vahtimaan ettei vastaava toistu. Itiksessä sai silloin soomalit vapaasti ryöstellä vanhuksia ja lapsia.

        Noh muutama urhea skini uskaltautui kuitenkin herjailemaan lesboille.
        Saivat raivoisan vastaanoton. Hullut lesbot ajoivat rotevat skinit pakosalle koska ovat tottuneet tappelemaan keskenään joka päivä eivätkä pelkää mitään. Skinit pelastuivat ainoastaan rasvattujen kaljujensa ansiosta joista punahöyhtöpillunnuolijalesbot eivät otteita saaneet.

        No juuh, tällaista tänään.


    • buriman

      Mikäs nyt on kun ei viestiketju katoa???? Noh asiasta, Thaimaan pimperot ovat aina olleet huippuluokkaa, toisin kuin ne valtavat siiderivalaat joiden tuherot läpipääsemätöntä kuraa täynnä. Joo oltiin oppaan kanssa Hesan keskustassa ja oltais menty bilistä pelaa mut kävi moka ja paperit jäi kotiin, ja niitä sit kysyttiin. Noh eikun takas himan kautta. Toinen hauska oli kun mentiin diskoon tanssimaan, niin ovella käsi ojossa takkia pummasi ja rahaa päälle, niin oli siinä mulla ja pokella selittämistä että anna takki ja rahaa...Ei antanu neiti takkia ja sanoi pokellekkin että fùck you :) hehheh kun oli hauskaa kertoa ja yrittää selittää et miks vì`tussa äijä riistää rahaa ja rotseja. Khap :)

      • no thanks

        Eikö niissä tahainaisissa ole muuta kiinnostavaa, kuin se pimppi, hyi helvata, i feel sick.


      • 2 more
        no thanks kirjoitti:

        Eikö niissä tahainaisissa ole muuta kiinnostavaa, kuin se pimppi, hyi helvata, i feel sick.

        On pari muutakin jutskaa. Niistä myöhemmin koska tämä ketju on omistettu thaipimpeille. Jos ei pimppi miestä kiinnosta niin kannattaa sovinnolla alkaa homoksi. Se on ihan laillista sekin eikä siinä ole mitään sen ihmeellisempää.


      • no thanks
        2 more kirjoitti:

        On pari muutakin jutskaa. Niistä myöhemmin koska tämä ketju on omistettu thaipimpeille. Jos ei pimppi miestä kiinnosta niin kannattaa sovinnolla alkaa homoksi. Se on ihan laillista sekin eikä siinä ole mitään sen ihmeellisempää.

        Thaipimpit ei kiinnosta, siellä käynyt muutaman kerran, mutta niihin naisiin en tunne vetoa. Hetero olen, sulle tiedoksi.


      • syuy

        Näkee miten sairas olet, samoin toi 28x...Samaa sarjaa ovat huorannekin. Eipä teitä mitkään täysjärkiset katsokaan.
        Ei ole yhtään ihme vaikka viestejänne poistettaisiinkin tai teidät jäljitettäisiin. Hoitoon teidät pitäisi passittaa.


      • seniilisisi

        Suomessa on hoikkia hyvännäköisiäkin naisia jotka harrastavat seksiä..... Tosin suomalainen hoikka ja hyvännäköinen nainen harrastaa seksiä miehen kanssa keneen tuntee seksuaalista vetoa. Mieheltä vaaditaan täällä muutakin kun 1000thb.
        Kiva että saat rahoillesi vastiketta. Täytyyhän sunkin ymmärtää, että Thaikku joka on tottunut antamaan aina vaan pilhaa, on aika pihalla jos sille sanotaan että " Anna takki ja rahaa??


      • Selitys?
        no thanks kirjoitti:

        Thaipimpit ei kiinnosta, siellä käynyt muutaman kerran, mutta niihin naisiin en tunne vetoa. Hetero olen, sulle tiedoksi.

        Olen kuullut, etta mielialalaakkeet laskee potenssia.


    • horot pois

      Oi te siiderivalaiden kuningattaret, syuy ja seniilisisi, kovinpa olette kateellisiksi äityneet, kun buriman on viehättävän Thaineitokaisen Suomeen tuonut.
      Tämähän on nimenomaan sitä rasistista siiderivalaiden käyttäytymistä, jota harrastavat eri palstoilla, koska Suomen uljaat miehet ovat heidät täysin hyljänneet.
      Apua ahdinkoonsa on saatavissa vain Turkin ja Somalian uhkarohkeista avustajista, jotka kunniansa uhraten, ovat valmiit alistumaan Suomivisan toivossa tähän valaiden ahdisteluun!
      no thanksin me kaikkihan toki tunnistamme amaliaksi, joka miehensä menetystä edelleen purkaa täällä.

      • no thanks

        Olen kyllä suomalainen mies, mutta ei kaikki tykkää thaikuista, etkö sä sitä ymmärrä. Minun makuuni on aivan muunmaalaiset naiset, ei kailottavat thait.


    • buriman

      Kiitos huomioista nim. seniilisisiis . edellisestäjo poistetusta ketjusta palautan tarinan, eli kun oltiin oppaani kanssa ravintolakonsertissa ja hakiessani juomaa, kylkeeni iski sellainen seksikäs suomineito josta puhuit ja haarojani kourien ehdotteli tuhmia. Noh minä siihen että varattuna olen, mistä ei mitään vaikutusta vaan neito kädessä kiinni siis lähes selvänä ankeää mun ja ihanan oppaani seuraan. Sittn alkoi oppaani haukkuminen, suomeksi onneksi:) huutoa ja käsien heiluntaa kunnes vinkkaamani poke vei ÄMMÄN pois. Neiti opas kysyi monta kertaa että mitä se akka oikein huusi, nolona sanoin vaan sen olleen sekaisin ja pääsi hoitoon. Sellaista kiitos mutta ei enää koskaan kiitos suominaista hoikkaakaan. Thainaisen älystähän sulla ei ole mitään tietoa. :) Khap

      • Mikä luuseripalsta

        28x versio 2, ainakin kaveri on älylliseltä anniltaan samaa tasoa. Jäänyt 8vuotiaan tasolle, joka osaa puhua vain siitä mistä puute.


    • Momomo1

      Hih miten jänskä kertomus burimanin ja thaioppaan seikkailut! Mut se tyttö kyllä tarkoitti sillä fuck youlla, että olisi voinut maksaa pildellä sen narikkansa :)

      • se o nähty

        Joo. Looooong taaaimm


    • buriman

      Kateellinen sanoi silakka siiderivalaalle, :) Eipä teillä ole mitään tietoa mun tai neiti oppaan älystä, tai meidän monista jutteluista kaikista asioista maan ja taivaan välillä, joten haukku on ainut mitä pystytte kirjoittamaan, kertoo paljon teidän järjenjuoksusta. Mikä lie saa teidät tänne purkamaan pahaa oloanne? on niitä muitakin palstoja. Mutta takas asiaan, siis pimppi on oppaalla kyllä ihan aikuisen naisen tiukka värkki, ja siitä pitää hyvää huolta tosiaan ammattinsa puolesta, eihän kirvesmieskään tylsällä kirveellä rahaa tee. lisäksi opas myös muutenkin huomioi asiakkaansa pitämällä omat sekä as. vaatteet puhtaina ja silitettyinä, sekä huolehtii että asiakas muistaa syödäkkin välillä. Noh esim. nim. onnen, nothanks, ja momomo, jospa joskus pääsisitte edes viikoksi käymään Thaimaassa niin yllättyisitte miten erilailla voi maailmaa katsoa, ja jäis toi älytön viha kaikkea kohtaan vähemmälle. Khap :)

      • asiantravel

        buriman puhuu asiaa


      • Thanks burimies!

        Buriman sanoi kaiken tarvittavan!

        Thait on sosiaalisesti älykästä kansaa ja heissä asuu tietty terve varovaisuus farangeja kohtaan ja omat keinot myös peleihin.
        Mutta kun pääset heidän elämäänsä sisälle vilpittömyydellä, aitoudella, rakkaudella ja rehellisyydellä niin sanot: "Ones you get Thai - you dont ask why"


      • eithaita

        Mii laav juu loooong taim, haha!


    • Kingofthailand

      Thaikkujen älykkyyttä en kommentoi, mutta kun vilpittömästi viet rahasi thaidaamille ja hänen suvulleen, kohdellaan Sinua kuin kuningasta! Suosittelen!

      • rahalla saa

        Joo, niin kauan kuin sulla rahaa riittää, olet kuningas, mutta vain ja ainoastaan rahasta on kyse.


      • kokenut mies
        rahalla saa kirjoitti:

        Joo, niin kauan kuin sulla rahaa riittää, olet kuningas, mutta vain ja ainoastaan rahasta on kyse.

        Tiedän monta tarinaa jossa mies on käyttänyt rahansa suhteen aikana ja alkoholisoitunut. Silloin on vetovastuu siirtynyt kumppanille. Näin on käynyt monelle tuttavalle sekä Suomessa että Thaimaassa. Thaikut on uskollisia ja heillä on vahva holhousvietti. Siinä missä suomivaimo helposti julistaa miehensä luuseriksi ja jättää tämän niin thaikku alkaa paapomaan ja potkiii ajan mittaan ukkonsa takasin liikkeelle.

        Tunnen monia ex-alkkiksia joilla menee taas ihan hyvin ja uskollinen thaivaimo on edelleen rinnalla. Kyse ei siis aina ole rahasta varsinkaan thaikun kanssa. Suomipissiksille riittää suhteeseen syyksi oletus kumppanin varallisuudesta. Se ei riitä mihinkään thaikun kanssa.


    • 30xxxxx

      Hyvä että Thaimaassa vieroitushoitoa alkkiksille, jotain vastavuoroisuutta, koska Suomi maksaa pitkän pennin thaikkutuontivaimojen sopeuttamisesta.
      Mut hei nyt kyllä repesin...."thaikut ovat uskollisia". :D päivä alkoi makeilla nauruilla, kiitos!

      • hevonpaskaa,

        Suomi ei maksa yhtään mitään silloin kun mies sen sieltä tuo ja miehellä on rahaa ja rahaa se mies tarvii sen vaimon tuomiseenkin. Broidini toi tuontivaimon arabimaasta. Meni viisi vuotta ennenkuin vaimonsa sai senttiäkään rahaa ja nekin rahat se sai duunista.

        Tuontivaimo ei ole mikään venepakolanen tai turvapaikanhakija. Sori vaan.


      • Pikkujoulut takana

        Kun thaimaalainen nainen on naimisisaa on hän varmasti uskollisempi kuin suomaalainen nainen.


      • kommentti.

        Enemmän suomen valtio maksaa noista somalian rikollisista jotka tänne tuotiin.


      • Thaivaimollinen
        kommentti. kirjoitti:

        Enemmän suomen valtio maksaa noista somalian rikollisista jotka tänne tuotiin.

        Kuten tuolla todettiinkin jo niin thaivaimo ei ole venepakolainen eikä turvapaikanhakija eikä hänellä ole Suomen kansalaisuutta eikä Kela-korttia ja hän ei saa työttömyyskorvausta eikä sopeutumisrahaa Suomelta eikä myöskään rahaa sossulta. Hänen elantonsa on itsensä ja miehensä varassa. Karenssi tulee jos ilmoittautuu työttömäksi ja korvausta ei saa sen jälkeenkään jos mies vähänkin tienaa.

        Somali turvapaikanhakija maksaa Suomelle saman verran kuin muutkin pakolaiset eli 40 000 - 60 000 euroa vuodessa. Siitä suurin osa menee virkamieskoneistolle jotka niitä holhoaa.


      • titityyy
        Thaivaimollinen kirjoitti:

        Kuten tuolla todettiinkin jo niin thaivaimo ei ole venepakolainen eikä turvapaikanhakija eikä hänellä ole Suomen kansalaisuutta eikä Kela-korttia ja hän ei saa työttömyyskorvausta eikä sopeutumisrahaa Suomelta eikä myöskään rahaa sossulta. Hänen elantonsa on itsensä ja miehensä varassa. Karenssi tulee jos ilmoittautuu työttömäksi ja korvausta ei saa sen jälkeenkään jos mies vähänkin tienaa.

        Somali turvapaikanhakija maksaa Suomelle saman verran kuin muutkin pakolaiset eli 40 000 - 60 000 euroa vuodessa. Siitä suurin osa menee virkamieskoneistolle jotka niitä holhoaa.

        Tunnen kolme miestä, jotka naimisissa thaimaalaisten kanssa, asuvat Suomessa. Miehet löytäneet heidät Pattayan matkallaan, ovat naiset kovasti koulutettuja, heh, on lakimies, kirjanpitäjä ja tulkki ( thai-saksa ). Tulkkinainen ei tiennyt, että olen asunut Saksassa kahdeksantoista vuotta ja kieli sujuu, mutta häneltä se ei kyllä sujunut. Siihen sitten selitteli jotain ihan käsittämätöntä, joten se siitä.


      • ketä vittua?
        titityyy kirjoitti:

        Tunnen kolme miestä, jotka naimisissa thaimaalaisten kanssa, asuvat Suomessa. Miehet löytäneet heidät Pattayan matkallaan, ovat naiset kovasti koulutettuja, heh, on lakimies, kirjanpitäjä ja tulkki ( thai-saksa ). Tulkkinainen ei tiennyt, että olen asunut Saksassa kahdeksantoista vuotta ja kieli sujuu, mutta häneltä se ei kyllä sujunut. Siihen sitten selitteli jotain ihan käsittämätöntä, joten se siitä.

        ...ja mitenhän tämä liittyi mihinkään että olet ottanut murjaaneilta poskeen reberillä jo liki 20 vuotta ja kerrot täällä siitä muille jonakin referenssinä?


      • titityyy
        ketä vittua? kirjoitti:

        ...ja mitenhän tämä liittyi mihinkään että olet ottanut murjaaneilta poskeen reberillä jo liki 20 vuotta ja kerrot täällä siitä muille jonakin referenssinä?

        En ole asunut " reberin " lähelläkään, mutta taisi sua alkaa potuttamaan, kun joku kirjoittaa thaikuista yhtään negatiivista. Älä mies turhaan hermostu, jos ne thaikut joskus kiertävät totuutta, niin senkun vaan, sellaista sattuu.


      • Mister Pattaya
        titityyy kirjoitti:

        En ole asunut " reberin " lähelläkään, mutta taisi sua alkaa potuttamaan, kun joku kirjoittaa thaikuista yhtään negatiivista. Älä mies turhaan hermostu, jos ne thaikut joskus kiertävät totuutta, niin senkun vaan, sellaista sattuu.

        Jatka vaan sitä poskeen ottamista murjaaneilta babyboy. Minä lähden nyt Phoenixiin golfaamaan ja tulen body massagen kautta takaisin. Illalla on kaverin synttärit thaikku karaoke mestassa ja voin kertoa että siellä ei kauheasti syljetä lasiin. Muutama vakkari tulee messiin joten ei tarvitse itse mulkkua kamalasti hipelöidä ensi yönä kun daamit hoitaa sen puolesta. Reipasta päivää sinne Suomeen! Ei ole vissiin kamalasti se aurinko paistanut? Eh eh eh eh... :)


      • tyhmä ja kade
        titityyy kirjoitti:

        Tunnen kolme miestä, jotka naimisissa thaimaalaisten kanssa, asuvat Suomessa. Miehet löytäneet heidät Pattayan matkallaan, ovat naiset kovasti koulutettuja, heh, on lakimies, kirjanpitäjä ja tulkki ( thai-saksa ). Tulkkinainen ei tiennyt, että olen asunut Saksassa kahdeksantoista vuotta ja kieli sujuu, mutta häneltä se ei kyllä sujunut. Siihen sitten selitteli jotain ihan käsittämätöntä, joten se siitä.

        Titityy minä tunnen kymmenkunta thaikku vaimoa. Kaikki ovat töissä. Kertoo tutuistasi ja sinusta. Kuullostat erittäin kateelliselta. Mikä muu pistäisi tänne kirjoittelemaan.


      • 9v ihanuus takana
        Thaivaimollinen kirjoitti:

        Kuten tuolla todettiinkin jo niin thaivaimo ei ole venepakolainen eikä turvapaikanhakija eikä hänellä ole Suomen kansalaisuutta eikä Kela-korttia ja hän ei saa työttömyyskorvausta eikä sopeutumisrahaa Suomelta eikä myöskään rahaa sossulta. Hänen elantonsa on itsensä ja miehensä varassa. Karenssi tulee jos ilmoittautuu työttömäksi ja korvausta ei saa sen jälkeenkään jos mies vähänkin tienaa.

        Somali turvapaikanhakija maksaa Suomelle saman verran kuin muutkin pakolaiset eli 40 000 - 60 000 euroa vuodessa. Siitä suurin osa menee virkamieskoneistolle jotka niitä holhoaa.

        Kyllä mun muijani ainakin saa. Ei puolison tulot ole vaikuttanut noihin tukiin enää aikoihin. Jos koulutettu ihanan thai vaimon mielestä elämä tuntuu kovin köyhältä ritarinsa rinnalla. Hän ottaa eron ja menee sossuun, kämppä järjestyy nopeammin kun monelle suomalaiselle ja ystävällinen sosiaali ihminen neuvoo hakemaan ja täyttämään kaikki mahdolliset tukihakemukset. Kela maksaa kiltisti vaimon entisen thaimaalaisen miehen tekemien lasten elatusmaksut.. Ensiksi isää tosin yritetään Thaimaasta tavoittaa virkateitse ja kuuluttamalla lehdissä, tässä auttaa oikeusaputoimisto joka veloittaa työstänsä kertyvät kulut valtiolta. Sopeutumisraha tulee kun Niinistölle illallinen. Karenssia ei tule jos pystyy todistamaan olleensa töissä Thaimaassa ennen tänne muuttoa ja muuton vuoksi joutuneensa lopettamaan työt. " työtodistukset englanninkielelle käännettynä mukaan"


      • kaverin vaimo
        titityyy kirjoitti:

        Tunnen kolme miestä, jotka naimisissa thaimaalaisten kanssa, asuvat Suomessa. Miehet löytäneet heidät Pattayan matkallaan, ovat naiset kovasti koulutettuja, heh, on lakimies, kirjanpitäjä ja tulkki ( thai-saksa ). Tulkkinainen ei tiennyt, että olen asunut Saksassa kahdeksantoista vuotta ja kieli sujuu, mutta häneltä se ei kyllä sujunut. Siihen sitten selitteli jotain ihan käsittämätöntä, joten se siitä.

        Yliopistossa ovat myös jotkut opiskelleet. Täällä äijä tekee hirveen duunin ja soittelee puheluita eritahoille, että vaimo pääsisi täällä jatkamaan yliopisto opintojaan. Pyydettäessä todistusta opiskelusta, Thaimaalainen yliopisto vastaa.. Kyseinen henkilö ei ole milloinkaan ollut yliopistomme kirjoilla ??? Kehtaavatkin valehdella ja vielä yliopiston henkilökunta??
        Vaimo ottaa tilanteen rauhallisemmin ja toteaa.. " He ovat varmaan hukanneet paperini" Asia unohdetaan ja elämä jatkuu normaalisti. ;-D

        Läheltä seurannut


      • titityyy
        tyhmä ja kade kirjoitti:

        Titityy minä tunnen kymmenkunta thaikku vaimoa. Kaikki ovat töissä. Kertoo tutuistasi ja sinusta. Kuullostat erittäin kateelliselta. Mikä muu pistäisi tänne kirjoittelemaan.

        Hei sinä tyhmä ja kade, ovat nuo minunkin tuntemani taikkunaiset kaikki töissä siivoojina. Hupaisinta vaan on, että yksi heistä pisti pienen valheen kun kertoi olevansa thai-saksa tulkki, joka osoittautui huhaaksi. Pattayan lomatuliaisia ovat naiset, ei tietenkään baarista löydettyjä, vaan ihan hyvin koulutettuja, ehehee.


      • rhanu
        titityyy kirjoitti:

        Hei sinä tyhmä ja kade, ovat nuo minunkin tuntemani taikkunaiset kaikki töissä siivoojina. Hupaisinta vaan on, että yksi heistä pisti pienen valheen kun kertoi olevansa thai-saksa tulkki, joka osoittautui huhaaksi. Pattayan lomatuliaisia ovat naiset, ei tietenkään baarista löydettyjä, vaan ihan hyvin koulutettuja, ehehee.

        No mtä sitten. Tärkeintä millaisia ovat ihmisenä.näitä korkeastikoulutettuja p-rreikiä meillä on omasta takaa


    • Miss pattaya

      Kyllä se niin on, että thaikkuhorot kusettavat niin paljon kuin ikinä ehtivät saadakseen Fallen rahahanat auki. Se on nähty! Vai että oikein Suomi-Saksa tulkki ja nämä lökäpöksyt uskovat kaiken, heh, tosi noloo!

      • saat mitä tilaat

        tottakai ne kusettavat kaltaistasi idioottia, joka ei ymmärrä kielen ja kulttuuurin perusteita, toteavat vain khii nokiksi


      • Tutkija F.M
        saat mitä tilaat kirjoitti:

        tottakai ne kusettavat kaltaistasi idioottia, joka ei ymmärrä kielen ja kulttuuurin perusteita, toteavat vain khii nokiksi

        En epäile hetkeäkään, etteikö nimimerkki " saat mitä tilaat" ymmärtäisi Thai-kulttuurin ja kielen perusteita.


      • Mr Pattaya

        Kyllä se niin on jotta suomihorot kusettavat ihan aina minkä ehtivät, kyllä se on nähty!! Ensin ollaan niin ihanaa ja huolehtivaa, mut jos edes muutat asumaan ja sanot oman asunnon irti, niin jo alkaa narina ja nalkutus milloin mistäkin.


      • Крылья
        Tutkija F.M kirjoitti:

        En epäile hetkeäkään, etteikö nimimerkki " saat mitä tilaat" ymmärtäisi Thai-kulttuurin ja kielen perusteita.

        1) Mistä tiedät olevasti "maisteri" ?

        2) Miten sen todistat thaimaalaisittain ?


    • Hra 47

      Eikös Suomessakin yli puolet liitoista pääty riitaisasti ja siinä tarvitaan lakimiehiäkin tai hauturia jo hätiin? Ei ne ihmissuhteet ole mitään kulttuurisidonnaisia vaan ne on kahden kauppa.

      Mikään kansalaisuus, titteli, ammatti, varallisuus, kielitaito tai asema ei takaa sinänsä onnistunutta parisuhdetta. Ne on ne ihmiset itse.

      Ihme horinoita palstalla ja selkeää rasismia ja omaa pahoinvointia.

      Minulla on ollut hyviä ja huonoja suhteita useassa eri maassa reissuhommien vuoksi. Nyt on menossa hyvä suhde Thain kanssa eikä ole mitään valittamista. Tyttö on vaatimaton kukkafarmari joka ei ole kertaakaan pyytänyt rahaa vaikka tulonsa on luokkaa 300 THB päivässä ja hän on ylpeä silti bisneksestään ja omavaraisuudestaan.

      Kasvoitusten jos joku sanoisi tyttöystävääni horoksi niin kehoitan laittamaan henkivakuutukset kuntoon ennen sitä. Internet on siitä hauska foorumi että jokaikinen äitin pikku paskahousu voi aukoa päätään mielin määrin turvallisesti. Tosi miehet ei selän takana huutele.

      • Rouva47

        Täällä voivat pikkunilkit myös uhota mielinmäärin ja ennenkaikkea turvallisesti. On tämä niin hauska keksintö tämä netti.


      • läskit ne riehuu
        Rouva47 kirjoitti:

        Täällä voivat pikkunilkit myös uhota mielinmäärin ja ennenkaikkea turvallisesti. On tämä niin hauska keksintö tämä netti.

        Siiderivalaat etupäässä uhoavat. Ihan turhaan koska oikeaa miestä ne eivät koskaan tule saamaan. Tossuvihtoreita jotkut ovat onnistuneet pyydystämään mutta niitä joojoo-kyllärakas-sammakoita ei lasketa ihmisiksi.


      • Hulk Hogan
        läskit ne riehuu kirjoitti:

        Siiderivalaat etupäässä uhoavat. Ihan turhaan koska oikeaa miestä ne eivät koskaan tule saamaan. Tossuvihtoreita jotkut ovat onnistuneet pyydystämään mutta niitä joojoo-kyllärakas-sammakoita ei lasketa ihmisiksi.

        Kyllähän se vetää hampputukkaliisan naaman mutrulleen kun ei tahdo tavara enää kelvata edes paikallisessa ja ukko lähti jo aikapäiviä sitten kävelemään kun ei jaksanut kuunnella enää sitä jatkuvaa jurnutusta vaan lähti sinne missä ruoho on vihreää.

        http://db.carbuzz.com/images2/160000/7000/700/167789.jpg


      • Börje Makkara
        Hulk Hogan kirjoitti:

        Kyllähän se vetää hampputukkaliisan naaman mutrulleen kun ei tahdo tavara enää kelvata edes paikallisessa ja ukko lähti jo aikapäiviä sitten kävelemään kun ei jaksanut kuunnella enää sitä jatkuvaa jurnutusta vaan lähti sinne missä ruoho on vihreää.

        http://db.carbuzz.com/images2/160000/7000/700/167789.jpg

        Ihan selvä lady boy kuvassa. No makunsa kullakin


      • panomies69+2
        Börje Makkara kirjoitti:

        Ihan selvä lady boy kuvassa. No makunsa kullakin

        Börje vaikka peukutitkin itseäsi niin tarkista näkösi. Katso tytön käsiä ei ole leidari


      • tunnetaan Börjet
        panomies69+2 kirjoitti:

        Börje vaikka peukutitkin itseäsi niin tarkista näkösi. Katso tytön käsiä ei ole leidari

        Börjehän on niitä Makkaramiehiä ja toivoisi kaikkien olevan ladyboyta, no`h suotakoon se hänelle.


      • Dosentti Mätä
        tunnetaan Börjet kirjoitti:

        Börjehän on niitä Makkaramiehiä ja toivoisi kaikkien olevan ladyboyta, no`h suotakoon se hänelle.

        Isokokoinen, hieman miehekkäät kasvonpiirteet, pojan kädet = Lady Boy


      • Logistikko.
        Dosentti Mätä kirjoitti:

        Isokokoinen, hieman miehekkäät kasvonpiirteet, pojan kädet = Lady Boy

        Mimmillä on tod näk silarit ja botoxia huuliss mutta tyttö tuo on. Olen nähnyt miljoona leidaria ja tuo ei sovi kuvioon. Lisäksi foorumi on sellainen että siellä ei leidareita käytetä.


      • Tietoa on
        Logistikko. kirjoitti:

        Mimmillä on tod näk silarit ja botoxia huuliss mutta tyttö tuo on. Olen nähnyt miljoona leidaria ja tuo ei sovi kuvioon. Lisäksi foorumi on sellainen että siellä ei leidareita käytetä.

        Silmät ja ilme yhtä eloisat kun sokoksen mallinukella. n.175 Pitkä," Ridge Forrestermaiset" leukaperät, botoxia huulissa, rintaimplantit, kengänkoko n. 43, kädet ovat tosiaan poijaan käet. Sääret ovat hoikat ja pitkät, niinkuin Thai-naisilla tuppaa olemaan?? Ihan selvä leidari


      • Siinä muutama
        Tietoa on kirjoitti:

        Silmät ja ilme yhtä eloisat kun sokoksen mallinukella. n.175 Pitkä," Ridge Forrestermaiset" leukaperät, botoxia huulissa, rintaimplantit, kengänkoko n. 43, kädet ovat tosiaan poijaan käet. Sääret ovat hoikat ja pitkät, niinkuin Thai-naisilla tuppaa olemaan?? Ihan selvä leidari

        Mutsis on leidari.

        Thaikuissa löytyy kaiken näköisiä naisia. Suuri maa ja monen juuret löytyy laajalta alueelta. Löytyy eurooppalaisen näköistä, tummaihoista, valkoihoista, siltä väliltä, löytyy luomua, tunattua, valkaistua, aivan nuken näköistä... Kaikkea mahdollista. Olen nähnyt monia erittäin onnistuneita isoja silikonitissejäkin mutta itse olen luomun kannalla tissienkin suhteen.

        http://2.bp.blogspot.com/-lBMnc41SjNY/UZWVrd263PI/AAAAAAAABjI/6VwDrCYXxrk/s1600/thai-beauty-2_88funnypics.blogspot.com.jpg

        http://worthpix.com/files/glamgalz/imgs/models/sayuri_anju_thai_03.jpg

        http://www.asiansweetheart.net/Thai_Beauty/Models/Pinky/Pinky22.jpg

        http://media.funlol.com/content/thai-beauty-Treechada-Marnyaporn7.jpg

        http://mw2.google.com/mw-panoramio/photos/medium/28844660.jpg

        http://farm5.static.flickr.com/4027/4509491995_b020fbdd93_m.jpg

        http://www.thaisabai.org/wp-content/uploads/2010/03/pattaya-thailand.jpg


    • metro metsuri

      Vieläkö sieltä saa Mia Noin niinku kuukaudeksi vai täytyykö nykyisin alkaa netistä etsimään ?

      Miten olette tehneet sopparin, kylällä 1 vk, sitten Changille ja Sametille. Vanhasta muistan, että kannatti ottaa kylältä "eväät" mukaan.

    • rahalla saa ja...

      Tottahan toki saa, netistä voit kylläkin saada paljonkin paremman, mutta irtautuminen voikin sitten olla vaikeampaa, kuin Pattiksen diilioppailla.

      • Oikeesti miksi

        Mistä näitä tomppeleita oikein tulee ? Toinen toistaan tyhmempää
        jätkää jaksaa joutavia jorinoitaan....
        Ihmettyttää eikö mitään muuta ajanvietettä löytyisi kun nämä palstat
        joihin pitää paineensa purkaa .


      • Kolomen loukku

        Minä olen itse soppani keittänyt kun en ole osannut päättää kuka niistä olisi se paras.

        Reissuun lähtö jouluna ja olen luvannut hönöpäissäni kaikenlaista kolmelle eri tytölle.

        Yksi heistä on baarityttö ja aivan hunajainen lemmenkipeä pakkaus joka on ollut vakkarini shorttilomilla jo vuosia. Suhteemme on tiivistynyt hänen kanssaan loma lomalta ja facetellaan ja soitellaan miltei päivittäin.

        Kaksi muuta ovat kumpikin Thai-treffipalstoilta bongattuja sivarityttöjä. Toinen duunaa kauneussalongissa ja toinen perhetilalla. Kauneussalongin tyttö putosi kelkasta vuosi sitten minun yllättävän oharini vuoksi mutta ilmaantui nyt takaisin kun kuuli että olen taas tulossa pitkään reissuun ja odottelee kovasti takaisin.

        Farmarityttö on lapseton ja kuuma kuin hellakoukku ja äärimmäisen mustasukkainen. Laihtui 3kg (aiemmin 45kg) kun ei kuullut minusta mitään kahteen viikkoon kun olin muualla reissussa. Hänen kanssaan vietin viime vuonna kaksi kuukautta ja täytyy sanoa että en ole pannut koskaan niin paljon kahdessa kuukaudessa.

        Nyt hänellä biologinen kello tikittää kuin atomipommi ja hän esittelee häämekkoja sun muuta kuvissaan. Haluaisin hänet mutta se olisi sitten kirjaimellisesti loppuelämän suhde koska siitä liitosta ei elävänä lähdettäisi ellei joku mafia tai vastaava ota suojelukseen... En edes tiennyt mitä on kuumaverisyys ennenkuin tapasin hänet.

        Okei, kaksi muuta olisi kohtuu helppo dumpata kokonaan mutta kauneussalongin tytön kanssa homma on kiinnostavassa vaiheessa ja baarityttö on vaan niin karkkia.

        Kaikissa on pointtinsa. Voisikohan ne kaikki tuoda Suomeen? Tai no ei koska baarityttö ja farmari tappaisivat toisensa viimeistään lentokentällä ja kauneussalongin tyttö juoksisi karkuun ja minä tulisin yksin kotiin.


      • selvähän se
        Kolomen loukku kirjoitti:

        Minä olen itse soppani keittänyt kun en ole osannut päättää kuka niistä olisi se paras.

        Reissuun lähtö jouluna ja olen luvannut hönöpäissäni kaikenlaista kolmelle eri tytölle.

        Yksi heistä on baarityttö ja aivan hunajainen lemmenkipeä pakkaus joka on ollut vakkarini shorttilomilla jo vuosia. Suhteemme on tiivistynyt hänen kanssaan loma lomalta ja facetellaan ja soitellaan miltei päivittäin.

        Kaksi muuta ovat kumpikin Thai-treffipalstoilta bongattuja sivarityttöjä. Toinen duunaa kauneussalongissa ja toinen perhetilalla. Kauneussalongin tyttö putosi kelkasta vuosi sitten minun yllättävän oharini vuoksi mutta ilmaantui nyt takaisin kun kuuli että olen taas tulossa pitkään reissuun ja odottelee kovasti takaisin.

        Farmarityttö on lapseton ja kuuma kuin hellakoukku ja äärimmäisen mustasukkainen. Laihtui 3kg (aiemmin 45kg) kun ei kuullut minusta mitään kahteen viikkoon kun olin muualla reissussa. Hänen kanssaan vietin viime vuonna kaksi kuukautta ja täytyy sanoa että en ole pannut koskaan niin paljon kahdessa kuukaudessa.

        Nyt hänellä biologinen kello tikittää kuin atomipommi ja hän esittelee häämekkoja sun muuta kuvissaan. Haluaisin hänet mutta se olisi sitten kirjaimellisesti loppuelämän suhde koska siitä liitosta ei elävänä lähdettäisi ellei joku mafia tai vastaava ota suojelukseen... En edes tiennyt mitä on kuumaverisyys ennenkuin tapasin hänet.

        Okei, kaksi muuta olisi kohtuu helppo dumpata kokonaan mutta kauneussalongin tytön kanssa homma on kiinnostavassa vaiheessa ja baarityttö on vaan niin karkkia.

        Kaikissa on pointtinsa. Voisikohan ne kaikki tuoda Suomeen? Tai no ei koska baarityttö ja farmari tappaisivat toisensa viimeistään lentokentällä ja kauneussalongin tyttö juoksisi karkuun ja minä tulisin yksin kotiin.

        Todennäköisesti kaikki 3 juoksisivat karkuun, oleskeluluvan saatuaan?


      • Voi poijaat

        Irtaantuminen on varmaan tosi vaikeaa, kun tyttö asuu ihan naapurissa, matkaa ei ole kun 8500km? Ainahan se on ikkunan takana stalkkaamassa sun tekemisiäsi??


      • Kolomen loukku
        selvähän se kirjoitti:

        Todennäköisesti kaikki 3 juoksisivat karkuun, oleskeluluvan saatuaan?

        Et tunne thain luonnetta. Minä tunnen.


      • Kolomen loukku
        Voi poijaat kirjoitti:

        Irtaantuminen on varmaan tosi vaikeaa, kun tyttö asuu ihan naapurissa, matkaa ei ole kun 8500km? Ainahan se on ikkunan takana stalkkaamassa sun tekemisiäsi??

        Skype, Facebook, Twitter, Thailovelonks, Imessage, FaceTime, sähköpostit, sähköpostien puhelinpalvelut, perinteiset tekstiviestit, puhelut, Irc galleria, Instagram, Tumblr jne jne jne... Maailma on pieni paikka nykyään.

        Kun olet esitellyt kaverisi, lapsesi ja sukusi ja he ovat heidänkin kavereita niin kuinka helppoa arvelet karistamisen olevan? Kyse ei ole nyt siitä että haluaisin eroon heistä vaan siitä että en tiedä kenet ottaisin kun haluaisin kaikki ja se ei ole mahdollista.


    • buriman

      Mullakin face ja Skype mukana kun oppaalleni höpisen niit' näit. Höhlä kyselee kokoajan Jenni V. ja Haloo hesaa ja muita kun tykästyi suomipoppiin täällä. Khap :)

    • buriman

      Ihan vain Pimppien ja 28X... n kunniaksi nostetaan tämä ketju taas ylöspäin. Ensimmäinen kerta Buffalobaarissa oli aikas jännä kun jo sisään mennessä hyppäsi opasta kaulaan, vaan kaverin ohjeesta ravistin ne pois. Noh siinä pari tuntia bilistä kaikkien kanssa niin oli sattunut silmään se ainoa "blondi" joka kävi kiusaamassa aina välillä. Hän kysyi että heti vai myöhemmin, joo heti mä sanoin... Värjätyt hiukset mut muuten kuin suklaata, ja ne pikisilmät! N. 45kg ja 160cm ja hurja peto vei mut mennessään. Parin tunnin päästä takas saliin, niin ei ollut kaverit edes huomannut poiskäyntiä joo heh :) Khap

    • asiantravel

      buffalo sijaisee siinä kolmosen varrella, jos samaa paikkaa tarkotit. melko mukava mesta.

      • Mukavia vanhoja ketjuja, joku nähnyt vaivaa. asiantravelkin vuodelta 2014, tosin ilman sinistä.
        Terveiset Rayongista, hyvää yötä.


    • lampas the man

      joku hönö klupilla aloitti jo reissurapsan kirjoittamisen, vaikka looserilla on vielä pari viikkoa matkan alkuun.
      on säälittävää lukea kuinka miehet alkavat puhua naimisesta, nukkumisesta nappisilmän kanssa kuukausia ennen matkaa.
      shame yourself lampas !

    • Anonyymi

      On aloitus oikeellinen, paratiisi on.

    • Anonyymi

      Palsta palautunut alkulähteittensä korkealle tasolle.

    • Anonyymi

      Voi kun sinne paratiisiin joskus pääsisi. Täällä Niuvanniemessä en saa rollaattorini kanssa yhtään pimppiä kiinni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      384
      4695
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2604
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      153
      1873
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1608
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1473
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1327
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1315
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      60
      1262
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      47
      1253
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1073
    Aihe