Hei!
Olen hukannut monopolyn säännöt enkä muista paljonko rahaa alussa jaetaan pelaajille. Voisiko joku tämän tietävä ystävällisesti kertoa minullekin!?
Kiitos etukäteen!
Monopolyn säännöt
19
26534
Vastaukset
- syer
mitä monopolya tarkoitat?-
- Jarkko Niemi
Saattaa olla kohtuullisen turvallista veikata, että se on Parkerin klassista perusmonopolia. Ainiin, siitäkin voi olla markka ja euroversiot nykyään.
Niin monopolista on myös junior versio, jossa käsitellään huomattavasti pienempiä rahamääriä, ja sääntöjä on karsittu. - Matti
Jarkko Niemi kirjoitti:
Saattaa olla kohtuullisen turvallista veikata, että se on Parkerin klassista perusmonopolia. Ainiin, siitäkin voi olla markka ja euroversiot nykyään.
Niin monopolista on myös junior versio, jossa käsitellään huomattavasti pienempiä rahamääriä, ja sääntöjä on karsittu.30000 mk jokaiselle pelaajalle. On muuten loistava peli.
- Nimetön
Niin anteeksi.... kysymys on siis tosiaan parkerin markka monopolysta.
- dumbo
Jarkko Niemi kirjoitti:
Saattaa olla kohtuullisen turvallista veikata, että se on Parkerin klassista perusmonopolia. Ainiin, siitäkin voi olla markka ja euroversiot nykyään.
Niin monopolista on myös junior versio, jossa käsitellään huomattavasti pienempiä rahamääriä, ja sääntöjä on karsittu.Pelissä on 20, 100, 200, 400, 1000, 2000 ja 10000 markan seteleitä.
- dumbo
Niin tarkoitan siis parkerin markkamonopolya, netistä kun ei mistään löydy ohjeita
- suvi
jos se on joskus 80-90 luvun puolelta oleva pelilauta. 100mk x10kpl 200mk x 10kpl 500mk x3kpl 1000mk x 4kpl 2000mk x6kpl 10000mk x1kpl
On olemassa versio missä on 50mk:sia mutta siitä en tiedä.
Mukavia pelihetkiä!- dumbo
Kiitoksia paljon, mutta vielä vähän täydennystä kaipaisin. Pelissä on 20, 100, 200, 400, 1000, 2000 ja 10.000 markan seteleitä. Peli taitaa olla 1996 vuoden versio. Jos vain joku voisi auttaa. Kiitos
- polisti
dumbo kirjoitti:
Kiitoksia paljon, mutta vielä vähän täydennystä kaipaisin. Pelissä on 20, 100, 200, 400, 1000, 2000 ja 10.000 markan seteleitä. Peli taitaa olla 1996 vuoden versio. Jos vain joku voisi auttaa. Kiitos
2x 10.000, 4x 2.000, 1x 1.000, 1x 400, 2x 200, 1x 100, 5x 20
- Jari.
polisti kirjoitti:
2x 10.000, 4x 2.000, 1x 1.000, 1x 400, 2x 200, 1x 100, 5x 20
edellinenhän sen jo sanoi miten ne menee.. eli eihän sillä oo oikeestaa väliä miten paljon ottaa tiettyjä seteleitä, kunhan ottaa 30 000 mk ja sillä selvä. vaikka 3 x 10 000 eikä muita ollenkaa. ja euro monopolissa 2 500€
- monopoly hammo
Jari. kirjoitti:
edellinenhän sen jo sanoi miten ne menee.. eli eihän sillä oo oikeestaa väliä miten paljon ottaa tiettyjä seteleitä, kunhan ottaa 30 000 mk ja sillä selvä. vaikka 3 x 10 000 eikä muita ollenkaa. ja euro monopolissa 2 500€
ettekö tiedä miten monopolyä pelataan??????. mulla on markka ajan monopoly ja osaan pelata sitä vaikka oon alaasteella. mutta vaikka se on vanha se on PARAS!! >:)
- Anonyymi
monopoly hammo kirjoitti:
ettekö tiedä miten monopolyä pelataan??????. mulla on markka ajan monopoly ja osaan pelata sitä vaikka oon alaasteella. mutta vaikka se on vanha se on PARAS!! >:)
Meilläkin ja oon myös ala asteella ja se on super hauskaa
- ?
Terve!
Hävitin Monopoly suomen säännöt. Voisiko joku kertoa, kuinka paljon rahaa pelaajille jaetaan alussa?
Kiitos!- pelle hermanni
Moi. Monopoly, Hasbro/ Brio, 1993, artno: 06951SF0393,
jokaiselle pelaajalle 30.000 seuraavasti:
2* 10.000
2* 500
5* 20
3* 2.000
6* 100
2* 1.000
6* 50
Ja ei kun pelamaan. Hyvää kesänjatkoa. - Anonyymi00019
pelle hermanni kirjoitti:
Moi. Monopoly, Hasbro/ Brio, 1993, artno: 06951SF0393,
jokaiselle pelaajalle 30.000 seuraavasti:
2* 10.000
2* 500
5* 20
3* 2.000
6* 100
2* 1.000
6* 50
Ja ei kun pelamaan. Hyvää kesänjatkoa.Terve kiitokset "Pelle Hermannille" minullakin on ollut vaikeuksia löytää ohjeita ja kaikkissa monopoly:ssa on eri seteleitä mitä meillä on. Pelissämme on 20, 50, 100, 500, 1000, 2000, 10,000 markan seteleitä joten kiitos tästä tiedosta että paljon aloitus rahaa tulee.
- ???
pelaajille jaetaan aluks 4000 tuhatta markkaa
- ?
Onko verottaja vienyt loput?
- muumi00
Olen samaa mieltä ´polistin´kanssa
- monopoliisi
https://www.hasbro.com/fi-fi/customer-service/toy-game-instructions?q=monopoly
monopolyn ohjeet löytyy netistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58859
- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31574Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 32498
- 41481
- 82481
- 37455
- 70436