Sotilasoikeudesta lupana, että sellaista ei ole

Osallistuminen-Sisko

Varsinaisesti, käytös-häiriöiden, kuten hallinto takia.
Sotilasoikeudesta ei voi näin saada lupaa sellaiselle julmuudelle.
Eikä sellaista sotilasoikeutta voida pitää, läheisyydenkyvyttömyyden osalta.
Koska käytös-häiriö kuitenkin on alueelle. Kun ei ole tiedetty, että ihmisiä autetaan.
Tai että muille ihmisille pitää käyttäytyä, ulkoisesti, eristettynä, ja painostamisen alaisena. Ja koska tämä ei käytös-häiriönä, ole omaa valtiota varten.

Koska kyselyjä väkivalta-teon suorittamisesta tuli hyvin paljon, myös sairaalan ja sen henkilökunnan osaamisen, ylirasite-tilan ja omaisten jahtaamisen, vihan ja väkivallan osalta. Myös ulkopuolisista valtioista, tai maista.
Mannerta voi koskea ihan joka paikassa, valtavat avuntarpeet, mieltymyksestä.
Vain pelkkä avunhakeminen, josta humanitäärisen avunhakemisen määrästä, ei ole pidetty. Väkivaltaisen historian seuraaminen on alkanut jo kuitenkin 1750-luvulta, pelkästä kannibalistisesta kiihkottomuuden, tms. muodosta, jossa ihmistä ei ole. Ihminen opetteli silloin vammaistumista itsen näkökulmasta muihin, varsinkin koolla kilpailemisen osilta. Ja oli näin joutunut, mieskammon, tai miespelon tasapainottomuuden täyttymyksen uhriksi.
Mieshenkilö: Ai, mieskammo.
- Onkohan kuule taas joku neidin työ?
Ei, en varmasti saa olla tällaisen asian kanssa, tekemisissä, tai sellasessa työssä.
Työ oli aivan liian raskasta, ja ympäristö oli suuttunut, ja tulevaisuus, inhimillitön.
Olin hyvin pettynyt. Olin taas sairaasti, raskaassa vankeudessa, julkisesti seurattu(kin). Vain naisena, ja sukupuolen halventamisena, halventamiseen, oikeuttamisena pyrkien.
Etkö sä pysty olemaan hiljaa, itsekeskeisyydestä?

Kaupunkisi poliisilaitos, pyytää edelleen anteeksi....
- Olin luullut kansanomaisesti saavani suuntautua sekavuus-tilaan.
Vain pelkästään itseäni varten. > Ei rankaisuhakuisuuden pelkoaan.
Onko teidän pakko yrittää seurata? Onko teidän pakko pilata muiden elämää, järkyttyneenä, hysterian täyttymyksessä, häiriten muita naisia?
Onko teille opetettu mielentasapainoa mielialoina? Ulkoinen, luku automaattinen, ulkopuolinen
Onko teille tullut mieleen, melen tasapainosta, reaktiot, sen eri tasoihin?

S... voittaa.
- Se hävisi heti.
En ollutkaan tiennyt tällaista riskiä, itseeni suuntautumisesta.
Kts. TV-ohjelmat: Mitä tänään tekisin?
Kun sillä tavalla aivokalvon tulehduksen omaisesti, ei ole tullut mieleen, olla itse.
Kun sillä tavalla aivokalvon tulehduksen omaisesti, ei ole mielisairaala, b-eristää.
Kun sillä tavalla, aivokalvon tulehduksen omainen, uskonto, palvoen, ei ole.
Kun sillä tavalla, aivokalvon tulehduksen kaltaisia, asioita, voi olla hyvin monia.

Kaupunki: Pyydämme anteeksi, me olimme väärässä.
Kun aivokalvon tulehduksen avulla levittää hyvin vaarallisia asioita, väkivaltaisesti.
Kun aivokalvon tulehduksen avulla, levittää, lievittämättä kärsimystä, edes itseltä, vain käyttämällä, hyvin ilkeitä asioita, muista ihmisistä, sekaisin, tai pyrkii siten käyttämään toisen ihmisen kehoa, hyökkäävästi, ei ole kysymys, terveestä asiasta.
Tai siten mistään luvasta...
- Vain oikeuttamaan omaa rankaisuhakuista auktoriteettiään, ulkoisesti, julkisesti.
Ja siten käyttämällä vaarallisesti, toista ihmistä, hänen kehoa, olemuksenaan, puolustautuen turvallisuushakuisesti vain todistaakseen itselleen, olevansa oikeassa, arvottomuutensa, omaksi maailmaksi. > Tätä pidetään hyökkäävänä, uskonnollisena barbaarisuutena, voittamisena. Sellaista ei hyväksytä, rikoslaista.
' mm. väestönsuojelu-ohjelman aluetta ei ole

1

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osmo otsalohko

      Mullakin on joskus ollut pää kipee...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe