Tämä oli aihe, josta kone ei halunnut keskustella.
Toisaalta käy sääliksi tämän kotikaupungin väestöä, väestöämme, jolle on ollut väärä ihminen töissä. Hän oli psykopatiassa työskennelle, M-niminen naishenkilö, ja autisti.
Puhumaton synkkyys on kuin pimeys jossa on ollut lähes pimeää, monta päivää.
Kun mieheni tulee illalla, portaita nousten, iloissansa, tulevaisuudesta, tai onnesta.
En olisi toivonut julkista sosiaalpsykiatriaa.
Esim. hypoteesi omaisen osalta, hänen ollessa, nainen tai tyttö:
" Tiedätkö, miksi hän meni M-naishenkilö, sinne toiseen, uskontoon.
Meitä varten, että me saadaan parempi, ympäristö, kuin sulla..."
Että kuka huono opettaja teillä onkaan olemassa ympäristössä, ja millainen?
Että kuka huono opettaja, ympäristöstänne, onkaan ollut työssä kaupungilla?
Ulkopuolinen, luenta, automaattinen: Mä en nyt käsittänyt ollenkaan, ettei lapsen varhais-kasvatus, varhais-kasvu ja kehitys.
Että ICD10-tautiluokituksen osalta, on parempi, ettei esitä sisimmällisenään, tasapainottomuutta, sitä vaatimalla.
Katso, nyt mitä hän on tehnyt.
Kun tällaiseen toimintaan, on alistetusti, kytketty keholtansa, ja toinen nainen, repii perheen vain iloksensa, anteeksipyytämisen edellyttämisestä, uskonnolla.
Ja sellaista väestönsuojelun-ohjelman aluetta ei ole.
- En minä olekaan tähän toimintaan enää.
Ei me emme tarvitse sellaista hektisyyden kohdistamisen oikeutuksen pyyntöä.
Ei kukaan jää sellaista katselemaan, kuin sähkö-laitokseen muuraaminen, ilona.
Ei kukaan jää sellaista katselemaan, kuin sähkö-hoidon kaltainen, henkiparantaminen.
Ei kukaan jää katselemaan sellaista, kuin perheen ulkopuolinen jäsen, sähkö-hoidon kaltaisena toimintana henkiparantamassa.
Koska sammutatte konetta, kuin sateliittia, kuvitellen olevanne ...
' mm. valtion johto, kuningas-kunta käyttäytymisellä
Koska tältä alueelta, sammutetaan takianne mahdollisesti, satelliitti
koska tältä alueelta, ei voi saavuttaa, sillä tavoin, singnaalia muista takianne
Koska ette halua tältä alueelta, edes ymmärtää, satelliitin sammuttamisen oikeutta, soittimesta, joka ei ole soitin
Koska ette halua edes, tältä alueelta, ajatella ymmärtävänne, erilaisuuttanne, ihmisiin
Koska tämä ei ole soitin tältä alueelta, vaan kuukautisten laittamisen väline, pelkästään Ruotsiin
Olenko oikeassa, että hän olisi aiheuttamassasi pakkotyössä?
Miksi sä et anna mun olla kuollut? Esim. mieshenkilö, hypoteesi
- Ei kun nyt mennään naimisiin. Tyttö, nuori naishenkilö, ei seurailtu
Ei kun se voi olla joku toinen.
Ei kun tähän voi olla joku toinenkin.
Ei käy.
Eli ei käy, se avioliitto
Koska vaihtoehtoja voi olla kaksi.
avioliiton juridinen, sisimmällinen, biologinen, synteettinen, syntyvyys-puoliperimä
Avioliiton juridinen muoto, sisimmällinen, ulkoinen, tasapainoinen, juridinen perimä
Avioliiton juridinen muoto, juridinen perintä, juridinen perintä, sisimmällinen, biologinen
Avioliitto, juridinen muoto, sisimmällinen, biologinen, juridinen perimä, juridinen perintä
Että ei käy avioliitto-malli
Koska kuolema ei ole hyväksytty vaihtoehdoksi, eikä sellaista halua kukaan.
Eli ICD/(O-tautiluokituksen 10) mukaan
Vapaudesta- Sisko
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384