ETSINNÄSSÄ iäkkäämpi NAARASROTTA kaveriksi yksinäiselle

XsaXsa

Eli meiltä kuoli alkusyksystä toinen tyttörotistamme ja haluaisimme ottaa toisen rotan. Löytyisikä joltakulta myös yksin jäänyttä n. pari vuotiasta tyttörottaa, josta haluaisi luopua tai toinen vaihtoehto - haluaisi meidän yksinäisen neitokaisemme kaveriksi?

8

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surhym

      Etkö halua enää jatkossa pitää rottia vai miksi ottaisit vanhemman rotan kaveriksi omallesi? Kuitenkin jos ottaisit pari nuorta tyttöä niin niistä olisi iloa vähäksi aikaa..

    • XsaXsa

      Päättelit juuri oikein. Tykkään kyllä rotista, mutta olen ajatellut, etten haluaisi alkaa jatkuvasti vuosikymmenien ajan pitää rottia. Osittain siksikin, kun rottien elinikä on niin lyhyt.
      Nyt vain kävi niin ikävästi, että toinen yhtäaikaa otetuista ja aina yhdessä olleista rotistamme sai pahan kasvaimen ja jouduttiin lopettamaan. Joten säälittää kovasti jäljelle jäänyt yksinäinen rotta. Ajattelin, että tsäkällä voisi jostain löytyä joku toinen yksinäinen! Aina kannattaa yrittää!

    • surhym

      Tottakai kannattaa yrittää :D
      Ikävä kyllä täältä meiltä ei löydy kuin noita pojan palleroisia. Kannattaa odottaa jos joku muu huomaa seuranhaku ilmoituksen ;-) Onnea kaverin etsintään, tulikirahvilla on muistaakseni tyttöjä, hän täällä ainakin seikkailee usein. Tyttöjen vanhempana yhdistämisestä ei ole mulla tietoa muutenkaan, pojista tiedän vain sen että ei ole välttämättä helpoin urakka. Pidetään peukkuja!!

    • Myyrämäärä

      Kerro minulle mailitse, millaisen kodin tarjoat uudelle naaraalle. Meillä on tyttölauma, jossa on eräs 1v 7kk vanha sympaattinen naaras, josta luovun jos sille tarjotaan erittäin hyvä koti. Rotta etsii hiljaisesti omaa kotia vain siksi, että meidän suurehkossa laumassa se on se pahnanpohjimmainen, ja tyttö saattaisi menestyä paremmin pienessä laumassa. Asun rottineni Helsingissä.
      [email protected]

      Lisäksi mummukan saattaisi löytää kasvattajalta, jos ottaa yhteyttä ja sanoo suoraan, mikä teillä on tilanne ja millaisen loppuelämän kodin tarjoat. :)

    • Missä päin asut? Mä olen kanssa Helsingistä, ja tosiaan kuusi tyttöä täällä asustaa. Olettaisin että ainakin meidän kolme nuorinta sopeutuisi vielä uuteenkin seuraan jos yksin jäänyt naaraasi on myös ystävällinen eikä kovin dominoiva, mutta vähintään viereisestä häkistä löytyisi ainakin lajiseuraa, jos totuttamisesta ei tulisi mitään. Eli mä olen kanssa ihan kiinnostuneena vaihtoehtona, ellei muualta tärppää :) Tärkeintä että saadaan mummulle seuraa!


    • XsaXsa

      Kiitoksia todella paljon kaikille vastauksista! Näitä tuli paljon enemmän kuin uskalsin toivoakaan! Ja vielä tuollaisia vinkkejäkin! Kiitos!
      Asutaan Turussa, mutta hakeminen Helsingistä ei olisi ongelma.
      Rottamme Hunaja ei ole dominoiva, vaan pikemmin kahdesta meillä olleesta rotastamme hissukampi. En tietenkään osaa varmasti arvata, kuinka käyttäytyisi uuden rotan kanssa, jota ei ole poikasesta lähtien tuntenut.
      Alan nyt sitten vaikka ylhäältä alaspäin kirjoitella...Hienoa, jos tämä onnistuisi.

    • surhym

      Toivottavasti onnistuu saada seuraa neidille :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe