Laittakaa hyviä scifi-/fantasiakirjasarjoja. Älysin just et oon 13 enkä ole lukenut ainuttakaan kirjaa loppuun. Ja unelmoin vielä kirjoittamisesta :D.
Pistäkää hyviä kirjasarjoja
3
134
Vastaukset
- 6+4
Jos luet scifi-/fantasiakirjoja, niin ei ihme, että et ole saanut yhtään loppuun.
Ne ovat hirveää roskaa. Ainakin suomalaisten kirjoittamat! - Tarkennusta kiitos :)
Itse olen lukenut aika paljon fantasiaa ja jonkin verran scifiäkin.
Scifistä voisin ehdottaa Across the universe nimistä sarjaa. Itse tykkäsin ainakin kahdesta ensimmäisestä kirjasta ja kolmatta odottelen :)
Fantasiaa on niin monenlaista, joten vaikea ehdottaa vain yhdenlaista. Tietysti on perus Harry Potterit ja sellaiset, mutta itse en niistä niin ole pitänyt.
Suomalaisista voisin ehdottaa Annukka Salaman Faunoidit-trilogiaa. En voi sietää suomalaista kirjallisuutta, mutta tämä oli aivan loistava sarja. Tykkäsin todella paljon ja suosittelen kaikille )
Sitten riippuen siitä mistä tykkää, niin latelen tähän muutamia sarjoja jotka olen lukenut viimeaikoina: Eoin Colfer (Artemis Fowl), Darren Shan (Friikkisirkus-sarja), Maggie Stiefvater(en muista sarja nimeä, mutta ensimmäisen kirjan nimi on Väristys)
Siinä oli nyt monenlaista fantasiaa. Jos kertoisit pidätkö esimerkiksi vampyyreistä/ihmissusista/noidista/lohikäärmeistä/keijuista/mistä tahansa, niin helpottaisi kirjojen suosittelua. Myös se, tykkäätkö enemmän rakkaustarinasta vai vaikkapa toiminnasta taustalla, helpottaisi :) - raweqf
Luen fantasia kirjoja eli tälläsia: lumoava kirous, Lumoava pimeys, luomoava kaaos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802270- 1761872
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701745Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1131561Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise261514- 1101279
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1701131Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771083Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää151998Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,58995