Pistäkää hyviä kirjasarjoja

Mininerkki

Laittakaa hyviä scifi-/fantasiakirjasarjoja. Älysin just et oon 13 enkä ole lukenut ainuttakaan kirjaa loppuun. Ja unelmoin vielä kirjoittamisesta :D.

3

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+4

Jos luet scifi-/fantasiakirjoja, niin ei ihme, että et ole saanut yhtään loppuun.
      Ne ovat hirveää roskaa. Ainakin suomalaisten kirjoittamat!

• Tarkennusta kiitos :)

Itse olen lukenut aika paljon fantasiaa ja jonkin verran scifiäkin.

Scifistä voisin ehdottaa Across the universe nimistä sarjaa. Itse tykkäsin ainakin kahdesta ensimmäisestä kirjasta ja kolmatta odottelen :)
      Fantasiaa on niin monenlaista, joten vaikea ehdottaa vain yhdenlaista. Tietysti on perus Harry Potterit ja sellaiset, mutta itse en niistä niin ole pitänyt.
      Suomalaisista voisin ehdottaa Annukka Salaman Faunoidit-trilogiaa. En voi sietää suomalaista kirjallisuutta, mutta tämä oli aivan loistava sarja. Tykkäsin todella paljon ja suosittelen kaikille )
      Sitten riippuen siitä mistä tykkää, niin latelen tähän muutamia sarjoja jotka olen lukenut viimeaikoina: Eoin Colfer (Artemis Fowl), Darren Shan (Friikkisirkus-sarja), Maggie Stiefvater(en muista sarja nimeä, mutta ensimmäisen kirjan nimi on Väristys)

Siinä oli nyt monenlaista fantasiaa. Jos kertoisit pidätkö esimerkiksi vampyyreistä/ihmissusista/noidista/lohikäärmeistä/keijuista/mistä tahansa, niin helpottaisi kirjojen suosittelua. Myös se, tykkäätkö enemmän rakkaustarinasta vai vaikkapa toiminnasta taustalla, helpottaisi :)

• raweqf

Luen fantasia kirjoja eli tälläsia: lumoava kirous, Lumoava pimeys, luomoava kaaos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2106
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1283
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1238
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      32
      1152
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      60
      1129
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      854
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      729
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      26
      674
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      555
    10. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      19
      527
    Aihe