Pistäkää hyviä kirjasarjoja

Mininerkki

Laittakaa hyviä scifi-/fantasiakirjasarjoja. Älysin just et oon 13 enkä ole lukenut ainuttakaan kirjaa loppuun. Ja unelmoin vielä kirjoittamisesta :D.

3

199

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+4

Jos luet scifi-/fantasiakirjoja, niin ei ihme, että et ole saanut yhtään loppuun.
      Ne ovat hirveää roskaa. Ainakin suomalaisten kirjoittamat!

• Tarkennusta kiitos :)

Itse olen lukenut aika paljon fantasiaa ja jonkin verran scifiäkin.

Scifistä voisin ehdottaa Across the universe nimistä sarjaa. Itse tykkäsin ainakin kahdesta ensimmäisestä kirjasta ja kolmatta odottelen :)
      Fantasiaa on niin monenlaista, joten vaikea ehdottaa vain yhdenlaista. Tietysti on perus Harry Potterit ja sellaiset, mutta itse en niistä niin ole pitänyt.
      Suomalaisista voisin ehdottaa Annukka Salaman Faunoidit-trilogiaa. En voi sietää suomalaista kirjallisuutta, mutta tämä oli aivan loistava sarja. Tykkäsin todella paljon ja suosittelen kaikille )
      Sitten riippuen siitä mistä tykkää, niin latelen tähän muutamia sarjoja jotka olen lukenut viimeaikoina: Eoin Colfer (Artemis Fowl), Darren Shan (Friikkisirkus-sarja), Maggie Stiefvater(en muista sarja nimeä, mutta ensimmäisen kirjan nimi on Väristys)

Siinä oli nyt monenlaista fantasiaa. Jos kertoisit pidätkö esimerkiksi vampyyreistä/ihmissusista/noidista/lohikäärmeistä/keijuista/mistä tahansa, niin helpottaisi kirjojen suosittelua. Myös se, tykkäätkö enemmän rakkaustarinasta vai vaikkapa toiminnasta taustalla, helpottaisi :)

• raweqf

Luen fantasia kirjoja eli tälläsia: lumoava kirous, Lumoava pimeys, luomoava kaaos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      93
      1446
    2. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1051
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      861
    4. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      815
    5. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      67
      806
    6. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      163
      752
    7. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      699
    8. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      81
      662
    9. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      628
    10. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      51