DNALLA HUONO KUULUVUUS!

Tiedottaja

Dnalla oleellisesti huonompi kuuluvuus kuin Elisalla ja Soneralla. Taas se tuli todettua, halpaa ja hyvää ei ole..

9

938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvin pärjännyt

että mistä bunkkerista oikein soittelet mutta mulla dna kuuluu vallan mainiosti. Pykälät täysillä. Ei silti Elisakaan huono ole.

• hanuri

ei kuulunut täällä landella riksun lähellä, jatkuvasti pätki ja piti jatkuvasti pyytää kaveria toistamaan puheitaan. eihän siitä juttelusta mitään tullut. siksi vaihdoin soneraan ja nyt kyllä kuuluu.
      eli hanurista oli dna.
      no joo tää voi olla paikallista?! tai sitten ei??

• taas joku viitsii

On ollut dana taskussa hangossa,lappiin, ja dana kuuluu.
      Elisa on dana pylväissä alivuokralainen,ai kún kiva ,kun kuuluu hyvin:)

• väärinpäin?

Taisi olla nyt asiat väärinpäin.. Elisahan ensimmäisenä GSM-verkkoaan rakensi Suomessa, Dna tuli paljon jälkeen ja Elisan verkko on kattavampi.

• väinö
        väärinpäin? kirjoitti:

Taisi olla nyt asiat väärinpäin.. Elisahan ensimmäisenä GSM-verkkoaan rakensi Suomessa, Dna tuli paljon jälkeen ja Elisan verkko on kattavampi.

Elisan verkon on rakentanut nykyään denan taustalla oleva Finnet. Samoihin mastoihin ovat ruuvanneet sen jälkeen denankin tukiasemat. Kuuluvuudessa ei pitäisi olla isoja eroja.

• jeps..
        väinö kirjoitti:

Elisan verkon on rakentanut nykyään denan taustalla oleva Finnet. Samoihin mastoihin ovat ruuvanneet sen jälkeen denankin tukiasemat. Kuuluvuudessa ei pitäisi olla isoja eroja.

Väinö puhuu totta. Alunperin Elisa, ex-Radiolinja, oli useiden puhelinyhtiöiden omistama, siis mukana olivat myös nyttemmin Finnet Verkkojen ja dnan omistavat yhtiöt. ent. Helsingin Puhelinyhdistys HPY, osti muilta Finnet-yhtiöiltä pikkuhiljaa niiden osuuksia itselleen ja siten omi Radiolinjan vähin erin. HPY, sittemmin Elisa, lähti Finnet-yhtymästä omille teilleen ja alkoi rakentaa omaa imperiumiaan.

• Mike

Kilpailevan yrityksen liittymien myyjänä olen vaihtanut asiakkailta dna:ta pois kuuluvuuden takia paljonkin. Soneran verkko on maan kattavin edelleenkin ja eikä sille mitään voi muuta kuin voi voi, et dna ei kuulu monestikaan siellä missä ne itse sen väittävät kuuluvan. No sano norjalainen, palataan ja katellaan!

• puolueetonta tietoa

Vai soneran myyjä,lie ollut hiljaista viime aikoina.
        Kallis ja ruotsalainen on aika huono yhdistelmä.

Yritystä sulla kuitenkin

• on mulle se ja sama
        puolueetonta tietoa kirjoitti:

Vai soneran myyjä,lie ollut hiljaista viime aikoina.
        Kallis ja ruotsalainen on aika huono yhdistelmä.

Yritystä sulla kuitenkin

pääasia on kun laskutus toimii oikein ettei peritä "ilmaa" niinku mulle kävi denan asiakkaana. luvataan halpoja minuuttihintoja mutta päälle laskutetaan olematonta se sitten pisti v-ketuttamaan. vaan ei enää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      28
      3345
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      95
      3120
    3. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      2994
    4. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      68
      2917
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      52
      2862
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2632
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2450
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      57
      2311
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      41
      2147
    10. Vielä ei ainakaan

Kukaan muu tunnu miltään sun jälkeen. Olit niin ainutlaatuista
      Ikävä
      32
      1933
    Aihe