Dnalla oleellisesti huonompi kuuluvuus kuin Elisalla ja Soneralla. Taas se tuli todettua, halpaa ja hyvää ei ole..
DNALLA HUONO KUULUVUUS!
9
938
Vastaukset
- hyvin pärjännyt
että mistä bunkkerista oikein soittelet mutta mulla dna kuuluu vallan mainiosti. Pykälät täysillä. Ei silti Elisakaan huono ole.
- hanuri
ei kuulunut täällä landella riksun lähellä, jatkuvasti pätki ja piti jatkuvasti pyytää kaveria toistamaan puheitaan. eihän siitä juttelusta mitään tullut. siksi vaihdoin soneraan ja nyt kyllä kuuluu.
eli hanurista oli dna.
no joo tää voi olla paikallista?! tai sitten ei?? - taas joku viitsii
On ollut dana taskussa hangossa,lappiin, ja dana kuuluu.
Elisa on dana pylväissä alivuokralainen,ai kún kiva ,kun kuuluu hyvin:)- väärinpäin?
Taisi olla nyt asiat väärinpäin.. Elisahan ensimmäisenä GSM-verkkoaan rakensi Suomessa, Dna tuli paljon jälkeen ja Elisan verkko on kattavampi.
- väinö
väärinpäin? kirjoitti:
Taisi olla nyt asiat väärinpäin.. Elisahan ensimmäisenä GSM-verkkoaan rakensi Suomessa, Dna tuli paljon jälkeen ja Elisan verkko on kattavampi.
Elisan verkon on rakentanut nykyään denan taustalla oleva Finnet. Samoihin mastoihin ovat ruuvanneet sen jälkeen denankin tukiasemat. Kuuluvuudessa ei pitäisi olla isoja eroja.
- jeps..
väinö kirjoitti:
Elisan verkon on rakentanut nykyään denan taustalla oleva Finnet. Samoihin mastoihin ovat ruuvanneet sen jälkeen denankin tukiasemat. Kuuluvuudessa ei pitäisi olla isoja eroja.
Väinö puhuu totta. Alunperin Elisa, ex-Radiolinja, oli useiden puhelinyhtiöiden omistama, siis mukana olivat myös nyttemmin Finnet Verkkojen ja dnan omistavat yhtiöt. ent. Helsingin Puhelinyhdistys HPY, osti muilta Finnet-yhtiöiltä pikkuhiljaa niiden osuuksia itselleen ja siten omi Radiolinjan vähin erin. HPY, sittemmin Elisa, lähti Finnet-yhtymästä omille teilleen ja alkoi rakentaa omaa imperiumiaan.
- Mike
Kilpailevan yrityksen liittymien myyjänä olen vaihtanut asiakkailta dna:ta pois kuuluvuuden takia paljonkin. Soneran verkko on maan kattavin edelleenkin ja eikä sille mitään voi muuta kuin voi voi, et dna ei kuulu monestikaan siellä missä ne itse sen väittävät kuuluvan. No sano norjalainen, palataan ja katellaan!
- puolueetonta tietoa
Vai soneran myyjä,lie ollut hiljaista viime aikoina.
Kallis ja ruotsalainen on aika huono yhdistelmä.
Yritystä sulla kuitenkin - on mulle se ja sama
puolueetonta tietoa kirjoitti:
Vai soneran myyjä,lie ollut hiljaista viime aikoina.
Kallis ja ruotsalainen on aika huono yhdistelmä.
Yritystä sulla kuitenkinpääasia on kun laskutus toimii oikein ettei peritä "ilmaa" niinku mulle kävi denan asiakkaana. luvataan halpoja minuuttihintoja mutta päälle laskutetaan olematonta se sitten pisti v-ketuttamaan. vaan ei enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283345- 953120
- 762994
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim682917"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m522862Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862632- 352450
- 572311
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se412147- 321933