Minua kosittin eilen?

Kissakuusi

Näin se kävi; Poikaystäväni tuli auttamaan minua- tarkoitus oli nostaa yhdessä hylly autoon.

Juttelimme huoneessani, ja kohta hän kieri lattialle ja sänkyni alle piiloon minua. vitsailimme siinä jotakin, ja sitten menin vetämään hänet sieltä takaisin ihmisten ilmoille. Kiskoin häntä hiuksista, ja hän tulikin siihen lähelle.
Ja alkoi kuiskuttelemaan minulle, siinä lattialla, että haluaa jakaa minun kanssani kaiken, niin, ihan kaiken, ja aina ja ikuisesti.
Hän jatkoi ja jatkoi sitä puhettaan, ja minua nauratti kuuma sipitys korvissani, ja mietin että mihinkä hän nyt tähtää.

Vakuutin haluavani olla hänen kanssaan, aina. Niin hän sitten kysyi sen kuuman kysymyksen, että -Tuletko Vaimokseni?

Mä sain hirveen slaagin, vaikka olin odottanut hänen kysyvän tätä kysymystä.
Viimeistään tässä vaiheessa minulle selvisi, että tuo mies, ihan oikeasti haluaa elää minun kanssa, ja tykkää minusta karvoineen päivineen.

En vastannut mitään, ja hän jatkoi, ettei sitä tarvitse heti päättää.
Sitten kävin hakemassa mansikoita, jääkaapista, ja hän leikki olevansa mansikansyöntikone.

Minulla oli sellainen epätodellinen olo, ja siksi en halunnut vastata kosintaan jotenkin kevyesti, mennään heti naimisiin, haluan prinsessa-päiväni-tyylillä.

Sitten hän luki minulle raamatusta korkeaa veisua, siis rakkausrunoja, ja se oli ihanaa, ja silitteli selkääni.

Ja sitten lopuksi, onneksi muistimme sen kaapin, mikä piti nostaa autoon, ja oli ollut syynä koko senpäiväisille treffeille.

3

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yrjö Vihreä

Oksettavaa.

• Riparepa

No tuliko vastattua?? Vuosihan tässä on jo kulunut, aloitko mansikansyömäkoneelle eukoksi?

• yökötys

hhahahah naurattaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      31
      6988
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3879
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      68
      3862
    4. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      267
      3312
    5. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      61
      2807
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2765
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2620
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2490
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      32
      2094
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      139
      1995
    Aihe