Mul on ongelmii otn sims 2:n kaa...Lainasin kaverilta sitä ja se ei nyt sitten suostu asentamaan koko pelii....se alkaa ladata pelii mut sitte 20%:ssa se sanoo että virhe siinä ja siinä tiedostossa haluatko yrittää uudelleen tai postua asetuksesta tai jtn vastaavaa....Mä oon putsannu koneen niilä hiton ohjelmilla ja laittanu viirustorjunta ohjelmatki poois päältä....Tilaa kyllä riittää koneessa..! mää en enää tiiä mitä mä voisin tehä....
Ongelmii The Sims 2:n kanssa!!!
5
351
Vastaukset
Kokeilkaa toimiiko sen kaverinkaa koneessa. Jotkut cd:t on ihan perseestä ja syvältä kun ei toimi kuin kerran. Itelläni pari semmosta tapausta.
Kannattaa kuitenki koittaa jos ne vaihtais sen kaupassa.- Epätoivonen
Ei cd:ssä pitäs olla mitään vikaa hyvin se on toiminu kamun koneesa :S
- Epätoivonen
lammas-jr kirjoitti:
Se toimi. Mut toimiiko enään. Kannattaa kokeilla.
No miks se menis rikki yhes päiväs??
- haamu
Epätoivonen kirjoitti:
No miks se menis rikki yhes päiväs??
tein kone saattaa puuttua jotai mitä se vaatii...mul ei oo sitä mut oon lukenu siit kaikkii juttuja.mä suosittelen et joset kuitenkaan laittais niit viruksen torjunta ohjelmii pois päältä vaan laitat ne takastai sit se ai vaa jakssa pyörittää sitä pelii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1603489
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau612735Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.332120- 1301687
- 801583
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?831544Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3681472- 971215
- 891125
On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle
Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou1951106