heippa.joo on luottotiedot rähmitty.sonerasta olisi kiinnostusta vaihtaa dna.elisa tai kolumbus.mutta mitähän mahtavat velotella näitä takuumaksuja
luottotiedoton
9
786
Vastaukset
- Minä
Kysypäs operaattoreilta tätä asiaa. Nämä ovat niin luotto-ongelmat ovat niin yksilöllisiä asioita että myös ratkaisut toteutetaan yksilöllisesti.
- luottotiedoton
onko elisan-kolumbuksen takuumaksuista kokemuksia?
- maksoin
saunalahdelle 150€ jonka saan takaisin vuoden päästä jos olen hoitanut asiani ajallaan...
- huh......
olen kuullut näistä mitä hyvitetään laskuissa.en vuoden panteista?
- JKL
Maksoin Tele Finlandille 340e ennakkoon joka käytetään tulevien puhelinmaksujen kuittaukseen.
- huh.....
340e????????????????miten ihmeessä tommonen ennakko maksu?empä olisi ottanut liittymää sieltä,vaikka hyvitetään.mutta aika kohtuuton!
huh..... kirjoitti:
340e????????????????miten ihmeessä tommonen ennakko maksu?empä olisi ottanut liittymää sieltä,vaikka hyvitetään.mutta aika kohtuuton!
Vakuus määräytyy merkintöjen tyypin, määrän, tuoreuden jne perusteella. Yleensä 170 tai 340 euroa.
- The Boss
Persaukiset prepaid liittymät...
- Vanhusko
Prepaid on todellakin hyvä! Miksi sitä ei käytetä enemmän? Ei tarvitse miettiä takuumaksuja. Esim. Dna Prepaid: ei kuukausi, eikä liittymismaksua. Saat vielä puheaika etua jokaisesta Sinulle soitetusta puhelusta. Ostat vain 20 eurolla puheaikaa joka toinen kuukausi. Miehelläni on ja hän on tyytyväinen. Nytkin tuli 10 euroa lisää puheaikaa. Itse ei paljoa soittele, mutta hänelle soitetaan paljon. Ja onhan millä soitellakin, kun koko ajan kertyy lisää puheaikaa. Itselläni on Acn jonka aion vaihtaa pikapuoliin. En jatka edustusta enää! Vikatikki, mutta tulipahan koettua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644