Lääkärillä käynti

Lekurilla

Olisi kivan kiihoittavaa kun lääkäri haluaisi tutkia seisooko potilaan kulli riittävän kovana! Pitäisi olla jalat levällään kun lääkäri rasvaisi kyrpääni ja runkkaisi sitä kiihoittavasti, jatkaisi runkaamista sanoen, että täytyisi ottaa näyte spermastasi tutkimista varten, Siinä mies lääkäri vatkaisi kiihoittavasti munaani kunnes saisi riittävästi spermaani purkkiinsa, Haluaisitko sinä saman kokeen lääkäriltäsi?

14

4962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peppuun

      Juu, vielä sellaisella twistillä, että josko muna ei meinaisi alkaa riittävästi seisomaan ja/tai spermaa ei meinaisi muuten tulla niin lääkäri painaisi jonkun kylmän, mutta tarkoitukseen sopivan instrumenttinsa peppuun... :)

      • Sulaa

        Oisko jääpuikko kiihottava ?


    • hggfgkkmies

      Haaveilen samasta mutta naislääkärin kanssa

      • lekurilla

        Mä kävin juuri urologilla ja mulla rupes seisomaan, hieman nolotti kun sormi tuntuikin kiihoittavalta peppussani... onko muille käynyt samoin?


      • Vuonna2008tapahtunutta
        lekurilla kirjoitti:

        Mä kävin juuri urologilla ja mulla rupes seisomaan, hieman nolotti kun sormi tuntuikin kiihoittavalta peppussani... onko muille käynyt samoin?

        Ei todellakaan alkanut seisomaan. (Nais)lääkäri oli joku 5-kymppinen bulgarialainen, jolla kasvoivat "viikset" ylähuulessa. Ikinä en ole seissyt yhtä paljon varpaillani kuin tutkimuksen aikana. Näen varmaan painajaisia loppuelämäni.


      • Vuonna2008tapahtunutta kirjoitti:

        Ei todellakaan alkanut seisomaan. (Nais)lääkäri oli joku 5-kymppinen bulgarialainen, jolla kasvoivat "viikset" ylähuulessa. Ikinä en ole seissyt yhtä paljon varpaillani kuin tutkimuksen aikana. Näen varmaan painajaisia loppuelämäni.

        Eturauhasta ei tutkita asiakkaan ollessa varpaillaan. Hän on yleensä kyljellään ;) Mutta bulgarialaista käytäntöä en tiedä.


      • pull

        Bulgarialaiset naislääkärit ovat ällistyttävän miellyttäviä tutkiessaan asiakkaan penistä.


    • Halukastohtori

      Se olisi tosi kiihoittava tarkastus. Tutkimuksessa vielä tohtorin pitäisi työntää tutkimusdildoa potilaan peppuun jotta saataisiin varmuus pepun kunnosta.

    • Pikkujaska

      Eilen oli töissä hoitajan tarkistuskäynti.. piti olla normi vuositakistus, kuulo, näkö, pikkuverekuva ym... Hoitaja pyysikin nousemaan pystyyn ja laskemaan housuja alemmas, siinä sitten seisoin paljaaksi ajeltu kaluni hoitajan edessä! Hoitaja otti kaluni käteensä ja liikutteli taitavasti kädessään ja eikös mulla alkanut seisomaan !!!! Siinä punaposkisena sopertelin jotain asiatonta, ja hoitaja tuumasi taitaa kohta pojalta tulla käsille ;-) oli erillainen tarkistuskäynti ;)

    • rtyrtryytrytrytrytr

      Taannoin olin vaalean nuorehkon naislääkärin vastaanotolla. Luulen, että tuon naisen kanssa spermanäytteen otto jäi aika alkutejöihinsä, kun pitäisi kiivetä pukille, sen verran sensuelli oli.

    • Nyloneissa

      Lääkäri pyytäisi ottamaan housut pois ja olis jäänytkin farkkujen alle sukkahousut jalkaan, Siinä sukkikset kintussa mies uroligi runkkais spermanäyteen purkkiin! Se olis kiihoittavaaaaa...

    • Bi-mies50

      Se olis kiihoittavaa. Mies urologi pyytäisi käymään hoitopydälle, tutkisi rauhassa, että kaikki olisi kunnossa. Lääkäri laskisi housujansa alas ja sanoisi, että tämä on uusi tarkistus... ottaisi kostean seisovan kalunsa sukkiksistaan esiin ja rasvaisi potilaansa peppureikää ja työntäisi kalunsa sisääni...
      Urologi naisi tiukkaa reikääni huohottaen ja laskisi spermat sisääni.. Sen jälkeen ottaisi kaluni käteensä ja runkkaisi spermat näytteenotta varten.....

      • Anonyymi

        Tää tarkastus olisi mukavaa tehdä sulle! Tv-Jaana tohtorina!


    • Nakupoika

      Kun olin vielä koulu ijässä ja tuli käsky mennä lekurin luokse. Se oli hirvee paikka ujolle pojalle mennä sinne. Ope lähti joka kerta mukaan että en eksy mikä on kuulemma meillä pojilla tavallista. Kun sinne päästiin minä heti olisin tahtonut mennä vessaan. Ei käy sinä kuset lekurin silmien edessä että se näkee mistä se kusi sulta ulos tulee määräsi ope minua. Reijo tuli käsky ja ope vei mut sen lekurin luokse, Se heitti hetken tarinaa ja lähti pois tarkastus huoneesta. Poika minä olen heti oven ulko puolella vahtimassa että sinä et katoa poika ja lähti pois. Reijo heti vaatteet pois käski se terkkari ja laittoi neulat valmiiksi minua varten. Siiri pissata se poika ekaksi käski lekuri sitä likkaa. Se oli ehkä 25-30 välissä oleva nais eläjä, Se tuli sen metali astian kanssa mun eteeni ja multa housuja availemaan. Minä olin punainen kun mulla sojotti se kovana kun terkkari laski multa housuni alas. Se pissatti mut eikä reakoinut siihen mitenkään. Mulla olis fantasijani ollut se lekuri olis piiskannut mut ja kumpikin olin ruvennut minua tyhjentämään, Ja hakeneet sen mun openkin paikalle, Mutta sehän oli vain haave ei mulle sellaista tehty vahinko.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe