Heippa ! Miltäs ensi vuoden kuviot tummalle 48v naiselle. olen kokennut suuria muutoksia viime vuosie aikana, sairastelu ja iso leikkaus, ja taloudellista "konkurssia.Olen myöd eronnut vuosia sitten. Miltäs tuleva vuosi näyttää rakkauden, työn ja talouden kannalta ? Joko jo helpottaisi ? Kaunis kiitos vastauksesta ! :)
Sagmar7
3
95
Vastaukset
- nostan sagmarille
Nostan
Unelmat ja valinnat ovat suurin kysymys sinulle nyt, miten tästä eteenpäin, lähinnä on kysymys siitä että olet tyytymätön tilanteeseesi etkä voi tehdä sille oikein mitään, kaikki tuntuu olevan vähän liikaa. Rakkaudessa tulee esiin juuri nyt sekavuus kun ei ole valmis päätöksissä eikä tiedä mitä tehdä siis, jotenkin et tule olemaan yksin tai kaipaat tätä yhteyttä jonkun kanssa ensi vuonna mistä kuitenkin puuttuu jotain mikä mahdollistaa toteutuksen; mitä ensi vuosi antaa sinulle kokonaisuudessaan on juuri sitä että vaikeudet voitetaan ja suunnitelma eteenpäin on selkeä, ei enää sekavuutta eikä epävarmuutta tällä alueella. Tämä tulee mahdollistamaan kasvun ja lämmön rakkauselämässäsi eteenpäin. Työasiat ovat jotenkin epävarmalla pohjalla nyt, johtuen tästä turvattomasta tilanteesta ja ensi vuosi on vähän asioiden kaunistamista tässä epätasapainoisessa tilanteessa, miten kääntää tilanne. Ja selvästi luulen että kysymys on sairasteluun liittyvistä asioista koska saan tätä samaa sairauteesi että jotenkin ei ole tarvittavaa rakennetta johtuen nopeista muutoksista, lähinnä on kysymys hoitomenetelmistä ja niiden parantelusta. Niin juuri raha-asioissa tarvitset kärsivällisyyttä, muuttaa ensi vuonna tilanteita ponnistusten kautta. Toki sinulla on myös hyvä taso rahallisesti edessäpäin.
- Anniina26
Hei ja kiitos ! Tämä rakkaus asia jä miulle hiema hämärää peittoo, siis tuleeko rakkautta ja parisuhdetta, ja oko tämä mies keties jo kuvioissa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1014368Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743631105- 1861032
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091002Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64871
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna82843- 64836
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10817Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64806