Palm Hotelli!

Jepjep..

Mikäs taas on. Palm ei oo ollu toiminnassa sitten eilisen klo 23 jälkeen, eikä vieläkään toimi..?

Tähän voi sitte laittaa myös Palmhotelli aiheisia juttuja kans :3

25

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aku11

      ei toimi mullakaan. mikäköhän on?

    • 23jujjj

      Sama... :cc surettaa iha älyttömästi et os se ny sit lopettais kokonaa

    • jojojojojojoo
    • idulii

      onko kellään vieläkään tietoa milloin palm aukeaa vai aukeaako enää ollenkaan?! :/

    • unzunzunzunz
    • idulii

      kauankohan huoltokatkossa vielä menee?

    • suolaonpaska

      Oon toistasex Suolassa, mut iha paska hotelli XDDDDDDD

    • Swift Hotelli

      Nyt kun on palmu ollu parisen iltaa alhaalla, ja suola on tommonen syöpä niin tulkaahan ihmeessä Swift Hotelliin! http://swifthotelli.net , kun on 50 paikalla niin luvassa on arvontoja :3

    • 292929929

      Outo -nimimerkkine hahmo tuhonnu sen!

      Se on jossai 3-5 hotellis nytki henkilökunnas muka "luotettava" ja "vastuulline" henkilö!!! POISTAA KANNATTAA SELLASET HUORAT

    • P_a_l_m

      Palmin verkkosivua ei löydy:c Uskon että palmi lopetettiin.

      • jennaaaaaaaaaaaa

        niii.. :c tai jos verkkosivuu tai sitä on muutettu? xd


    • blueberry1

      Tänään 6.12.2014 yritin päästä Palmuun sivulle tuli Not found tarkoittaako tämä sitä että Palmu on lopetettu ? Jos on niin haluan kertoa teille että minulla oli kivaa oli erittäin kivaa tavata teidät

    • SeepraEllie

      Seepra liikkuu nykyään sitten nimelle Ellie, eli frendiks vaa!

    • SuklaaVene

      Palmu hotelli on lopullisesti lopetettu, ei kannattanut yhtään

    • blueberry1

      Palmu on siis lopetettu :(( Tuleeko jotain vastaavaa tilalle ? Haluaisin tavata ystäväni vielä ja hyvästellä heidät :(( Mutta onneksi on niitä mukaviakin muistoja esim:Kun huomasin että Minulla ja KikaTessulla oli melkein samanlaiset ropet :D
      Ja muitakin hyviä ja ihania muistoja :)) Kumpa näkisimme vielä joskus (1% mahdollisuudella) ´MUTTA JOS NÄKISIMME OLISIN IKI ONNELLINEN.Mutta ei:(((

      Hyvää joulua silti teille haneille

      • Entinenpalmilainen

        Suurinosa palmilaisista on siirtynyt swifhotelliin!

        Mm. xTonix, Surround, Kerosene, Sunday, Outo

        Kannattaa tulla! Uusia vaatteita ja kamoja tms. Paljon ropeja, kerisvaihtoloita ja kaikkea muuta.


      • ????????
        Entinenpalmilainen kirjoitti:

        Suurinosa palmilaisista on siirtynyt swifhotelliin!

        Mm. xTonix, Surround, Kerosene, Sunday, Outo

        Kannattaa tulla! Uusia vaatteita ja kamoja tms. Paljon ropeja, kerisvaihtoloita ja kaikkea muuta.

        KEtää snowista??


    • PALMI OLI PARAS

      RESPECT PALM :(

    • moropalm:P

      kaikil vaa tiedoks et palmHotelli on L.O.P.A.T.T.TU!

    • Mikä ihmeen palmu enlöydäsitä vaikka etsisin. Kun mä kirjotan mä pääsen Winteriin.

    • ghhjk

      Sumuhotelli.net on Jimin omistama retro, joka on avattu paljon parempana ja uudistettuna. Se on mahtava hotelli, jossa voit tavata kavereita, jutella, bilettää, osallistua tapahtamumiin ja paljon muuta! Tule siis Sumuhotelliin Sumuhotelli
      www.sumuhotelli.net

    • Szartsu

      Minulle kerrottiin Palmin sivuilta että heillä ei ollut rahaa enään pitää Hotellia pystyssä:(

    • Szartsu

      Palmi lopetettiin 2014 12 yöllä Ihmettelimme kyllä sitä harvinaisen paljon mutta sitten Palmin Sivuilta löytyi siitä tietoa:)

    • Szartsu

      Onkos kukaan TropicHotellissa Tropic o´hotellin löydät Sivulta TropicHotelli.net
      Toivottavasti oli apua teille:)Ja olen myös Swift hotellisa Nimellä Ellariina12 :)

    • Asiaan-syy-

      kun meette palmin sivuille siel lukee "palm lopattiiin rahat loppuivat"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe