Enää viikko!!

Minna

Viikko vielä ja taas pääsee Marmarikseen...=) Kyllä olen odottanu, vaikka olenki siellä jo kolme kertaa tänä vuonna ollu.

9

2017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ISAK

      Mitä vieläkö Turkissa muka on menoo ja lämmintä? Mitä järkee marmarikselle on tähän aikaan mennä. Eihän sielä ole ketään eikä sielä rusketu. Koittaisit kestää ens kesään vai onx sulla hoito sielä!!!!?

      • LomaLutka

        siellä mitään hoitoja enää ole. Ne pojat on tähän aikaan vuodesta vuoristossa tekemässä paimenen hommia. Huhti-toukokuussa sitten palailevat rannoille, sisäänheittäjiksi ym. paskahommaa tekemään.


    • Sydän

      Vieläkö muka matkoja tehdään Marmarikseen? En usko.
      Ootko ottanu pelkät lennot ja saanko kysyä mitä teet siellä tähän aikaan vuodesta? Koko paikka on ihan hiljainen ja voisko sanoa autio! Muutama hassu ravintola auki ja mitkä hotellit ottaa vastaan enään turisteja? Mua alkoi todella kiinnostaa...
      Oon ite lähössä ens toukokuussa Marmarikseen ja oon siel tod.näk. kolme kuukautta. Tekis kyllä mieli lähteä jo nyt...kulni kun odottaa siellä.
      Ootko menossa yksin vai kaveriporukalla?
      ootko monesti käyny Marmariksessa?
      Jos haluut kirjoitella Marmaris henkisen kanssa niin meiliä vaan.... [email protected]

      HAUSKAA LOMAA NYT KUITENKIN!!!
      OON KUITESKIN VÄHÄN KADE.... =(

      • Minna

        Eihän sinne toki enää matkoja myydä, mutta lennänkin Antalyaan ja sieltä menen sitten Marmarikseen. Ihan mielenkiintosta nähdä, millasta siellä on näin syksyn aikaan. Yksin matkustan, mutta toki mulla siellä seuraa sitten on.


      • kysymys
        Minna kirjoitti:

        Eihän sinne toki enää matkoja myydä, mutta lennänkin Antalyaan ja sieltä menen sitten Marmarikseen. Ihan mielenkiintosta nähdä, millasta siellä on näin syksyn aikaan. Yksin matkustan, mutta toki mulla siellä seuraa sitten on.

        Millä lennät Antalyaan ja paljonko maksaa?


      • Minna
        kysymys kirjoitti:

        Millä lennät Antalyaan ja paljonko maksaa?

        Turkish Airlinesilla, Deturin kautta ja hinta on 339euroa ja siis pelkät lennot.


      • yabanci
        Minna kirjoitti:

        Eihän sinne toki enää matkoja myydä, mutta lennänkin Antalyaan ja sieltä menen sitten Marmarikseen. Ihan mielenkiintosta nähdä, millasta siellä on näin syksyn aikaan. Yksin matkustan, mutta toki mulla siellä seuraa sitten on.

        Jos sinulla on kunnon turkkilainen mies tai poika hän ei ikinä päästäisi sinua yksin matkustamaan Antalyasta Marmarikseen, Hayirli yolculuktar


    • Merja

      Aika jännää mäkin tulen sinne reilun viikon päästä.Oletko viikon vai kaksi?Mä tulen kans Antalyan kautta.Matka linkillä kyl kestää mut antaa kestää ihana päästä Marmarikseen.Me tullaan sit rakkaani kans yhdessä Suomeen.Mites sä?Mites teidän juttu?

      • Merja

        Mitä mä kirjoitin väärin tulen Izmirin kautta en Antalyan hölmö minä....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe