Onko kukaan vielä noussut ylöspäin varasija listalla niin että olisi tarjottu opiskelupaikkaa ?
Itse olen varasijalla 2. ja kuulema reaaliajassa pitäisi (huom pitäisi :D ) opintopolkuun päivittyä.
Onko kukaan vielä päässyt varasijalta opiskelemaan ?
9
590
Vastaukset
- helblus
Olen varasijalla 5. Sija ei ole parantunut lainkaan. Eli kukaan ei ole peruuttanut paikkaansa. Toivottavasti pääsisin sisään. :( Onkohan tänä vuonna vaikeampi päästä varasijoilta, kun enään ei voi valita mihin menee, vaan on vain yksi hyväksytty paikka.
- 11+13
Minäkin olen yhteen kouluun varasijalla 1. Kävi niin, että alkuun varasija laski 2 ja nyt on taas 1.
En ymmärrä millä perusteella tuo vaihtelee.
Ajattelin kysyä opintotoimistosta olenko tosiaan ensimmäisenä jonossa sisään pääsemässä, vai mikä on tianne. - haluanopiskelemaan
Olin varasijalla 3 ja nyt varasijalla 2! Toivo elää...
- Jeppe
Olin pääsykokeiden tulosten jälkeen sijalla 11. Perjantaina nousin sijalle 2.
Ajattelin asia niin, että tilanne päivittyy taas maanantaina suuntaan tai toiseen ;)
Toivottaisiin parempaan.
Mä oon päässyt varasijalta :)
- 0099
varasijalta 11 pääsin ykkösvaihtoehtoon :) samalla vapautui mun aiemmin varmistunut paikka jollekkin toiselle onnekkaalle!!
- ärsyyntynyt
Mä olin pitkään 3. varasijalla, mutta nyt varasija olikin tippunut neljänteen.. Ärsyttää, haluaisin, että muutosta tapahtuisi toiseen suuntaan. Enkä kyllä vieläkään ymmärrä miten noi varasijat voi vielä tässä vaiheessa laskea, kun kaikki tulokset on jo julkaistu, kuka siis siihen edelle voi enää tulla? Eikö opiskelupaikan vastaanottaminen/hylkääminen kuitenkin ole sitovaa, eikä sitä voi perua/muuttaa enää jälkikäteen? Niin ärsyttävää toi varasijojen pomppiminen varsinkin alaspäin!
- ärsyyntynyt
Niin ja sen verran täytyy vielä jatkaa, että viime viikolla olin varasijalla 10, joka sitten tippui varasijalle 41. Laitoin tästä viestiä opintopolulle ja kysyin, että miten tuollainen varasijojen putoaminen voi olla mahdollista.. Vastaukseksi sain ainoastaan sen, että opintopolussa on virhe. Niitä kyllä tuntuu tuossa järjestelmässä riittävän, eikä mihinkään tietoon pysty luottamaan ollenkaan. Jos olet varasijalla 1. niin puolen tunnin päästä voit olla varasijalla 50..
- buibui
Itse olin varasijalla 25. alunperin, toissapäivänä varasija 13., eilen 8. ja tänään jo 2. varasija! :o Joo, ei siihen voi luottaa ilmeisesti ollenkaan. Aikamoiset arpajaiset. En tiiä haenko ens kerralla Suomen lisäks jonnekin muuallekin, kun täällä on niin sekavaa haha :D Onneksi ehdin jo keksiä hyvän suunnitelma Been, jos en nyt pääse sisään. Ensin ajattelin, etten todellakaan pääse.. mutta nyt siitäkään ei voi olla enää varma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010380Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523555Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543301- 642875
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2072243- 1162203
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252033Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671638Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221456Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386