Roiskeläpät?

Masa

Laitanko etu läpät uuteen Focukseen,myyjä sanoi,et metalli klpsikiinnikkeet ruostuttaa lokaria nopeammin mitä kivet hakkaa helmaa.Vai johtuiko hänen mielipiteensä siintä,kun tinkasin läpät kaupanpäälle.

9

2460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -B-

      ...puhui omiaan. Läpät paikalle ehdottomasti!!

    • Focus -04

      Missä piti tingata läpät kaupanpäälle? Ne kuuluu Focuksen Suomen varustukseen Stocmann-merkin, kuramattojen ja pakkasnesteiden kanssa. Siis asennettuna.

      Eli nuo kuuluu olla autossa luovutushetkellä tai myyjä on ottanut ne itselleen :)

      • -B-

        Ei ole Fordin henkilöautoissa läppiä valmiina, maksavat vajaa 30€. Tokihan läpät on helppo tingata kauppaan mukaan.


      • Focus 2004
        -B- kirjoitti:

        Ei ole Fordin henkilöautoissa läppiä valmiina, maksavat vajaa 30€. Tokihan läpät on helppo tingata kauppaan mukaan.

        Itse en edes pyytänyt noita läppiä ja kuramattoja, mutta ne oli autossa luovutushetkellä asennettuna. Samoin oli alkuperäiset kangasmatot. Hinta 0 €.

        Fordin talvirengaspakettiin kuuluu omat koristekapselit mutterit erikseen pyytämättä. Ainakin jos kesärenkaat toimitetaan aluvanteilla.


      • -B-
        Focus 2004 kirjoitti:

        Itse en edes pyytänyt noita läppiä ja kuramattoja, mutta ne oli autossa luovutushetkellä asennettuna. Samoin oli alkuperäiset kangasmatot. Hinta 0 €.

        Fordin talvirengaspakettiin kuuluu omat koristekapselit mutterit erikseen pyytämättä. Ainakin jos kesärenkaat toimitetaan aluvanteilla.

        Läpät ja kuramatot eivät kuulu vakiona fordeihin, mutta tottakai matot autoihin laitetaan kysymättä. Läpät ei kuulu vakiovarusteisiin, tosin jotkut myyjät ne asennuttavat kysymättä (lue: viisaat myyjät) :)


      • -B- kirjoitti:

        Läpät ja kuramatot eivät kuulu vakiona fordeihin, mutta tottakai matot autoihin laitetaan kysymättä. Läpät ei kuulu vakiovarusteisiin, tosin jotkut myyjät ne asennuttavat kysymättä (lue: viisaat myyjät) :)

        Suurin osa liikkeistä varmaan asentaa ne.
        Itse olen ostanut Focuksen liikkestä jossa kuraläpät piti ostaa (tinkiä) lisävarusteena.

        Nyt ovat muuttaneet käytäntöä ja laittavat siellä pyytämättä ja nostaneet toimituskuluja 50 eurolla.

        Liikkeet saavat itse päättää mitä kaikkea toimituskuluihin sisältyy luovutushuollon lisäksi.


      • Kaara
        Focus 2004 kirjoitti:

        Itse en edes pyytänyt noita läppiä ja kuramattoja, mutta ne oli autossa luovutushetkellä asennettuna. Samoin oli alkuperäiset kangasmatot. Hinta 0 €.

        Fordin talvirengaspakettiin kuuluu omat koristekapselit mutterit erikseen pyytämättä. Ainakin jos kesärenkaat toimitetaan aluvanteilla.

        Stockan autosta Focus. Kesärenkaat kevätmetellivanteilla. "Talvirengaspaketissa" (tavalliset mustat vanteet) ei pölykapseleita tai pultteja mukana. Ois pitäny tajuta tinkiä, mut oisko pitäny tajuta vaatia?


    • EX-voortilla

      Ei ne etu roiskeläpät pysy niissä fokuksen rotteloissa kiinni.
      Loskakelillä kaikki loska kertyy jäätyen niihin ja kun ajat jonkun korokkeen yli niin sinne jäivät tehden lähtiessään lisää vaurioita kiinnitys kohtiinsa.

    • Kaara

      Meijän Focuksessa ne oli valmiina (ostettu Stockalta). Keräävät muuten melkoiset lumiglimbit itseensä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe