Intel Vs AMD

Pentti Nelonen

Intelin celeron 1300Mhz kone on tehokkaampi, kuin AMD Athlon Xp 2000 1,69Ghz!!!!!!!!
100% Totta, Joten OSTAKAA Inteliltä älkääkä miltään romu AMD:ä!

14

1578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosikko

Kuka sulle on tommosta puhunut ei ole perää

• Antti Nelonen = Mäntti Peeloi

... väittää olevansa perehtynyt tietokoneisiin.
        Ja pilasi Mbnetin hintaseurannan foorumin Intel Vs AMD keskusteluilla. Ja tämä antti haukkui myös linuxia bugiseksi reikäjuustoksi.

• ceepeeoo

Katohan poika pieni vertailuja, älä puhu asioista joista et tiedä mitään...
      Jos yrität provosoida, onnistuit sen verran
      että viitsin vastata viestiisi. :(

• Pentti Nelonen

Se on totuus! Intel on 1000kertaa parempi, kuin romu AMD. Te vaan olette kateelisia, kun teillä ei ole varaa Intelin koneisiin.

• ceepeeoo
        Pentti Nelonen kirjoitti:

Se on totuus! Intel on 1000kertaa parempi, kuin romu AMD. Te vaan olette kateelisia, kun teillä ei ole varaa Intelin koneisiin.

perustele vastaustasi, Pelle!
        taas vaivauduin... :(

• Antti Nelonen
        ceepeeoo kirjoitti:

perustele vastaustasi, Pelle!
        taas vaivauduin... :(

... No kyllä mä tiedän! Minä olen perehtynyt tietokoneisiin ja voin sanoa 100% totuudella, että 1300Mhz celeron on parempi, kuin AMD ATHLON Xp 2000 !

• Raytheon
        Antti Nelonen kirjoitti:

... No kyllä mä tiedän! Minä olen perehtynyt tietokoneisiin ja voin sanoa 100% totuudella, että 1300Mhz celeron on parempi, kuin AMD ATHLON Xp 2000 !

Lienee ollut Pentin tietolähteenä enemmänkin hevosmiesten tietotoimisto kuin alan julkaisut, joissa AMD:n prosessorit on todettu Intelin tehokkaampia malleja vastaaviksi tai nopeammiksi. Tietysti sillä, mitä mitataan ja miten, on merkitystä.

Ja jos joku epäilee vastaukseeni vaikuttaneen suuren AMD -hurmoksen, voin kertoa, että kuulun tuonne Intel inside leiriin, mitä koneen sisuksiin tulee.

AMD olemassaolo on vain hyväksi. Kehitys kehityy ja hinnat halpenevat. Onhan tuo jo nähty työasemien osalta. Ja eiköhän sama ilmiö toistu palvelimien puolella, jossa Intel on oikeastaan ainoa vaihtoehto. Mutta saapa nähdä mitä tapahtuu, kun AMD:llakin on palvelinkäyttöön tarkoitettu suoritin ja tuki ainakin kahdelle prosessorille.

Toisaalta tuo hintakysymys ei palvelimien osalta ole niin keskeinen kuin työasemien puolella, kuten kaikkia asiaan perehtyneet tietävät.

Pentille vielä ilmainen neuvo: Kasva vielä muutama vuosi ja kokeile uudestaan. Sitten kun finnit alkavat hävitä, kannattaa ehkä kokeilla, syntyykö näppäimistön naputtelulla muutakin kuin pelkää joutavanaikaista älämölöä.

• Pentti Nelonen
        Raytheon kirjoitti:

Lienee ollut Pentin tietolähteenä enemmänkin hevosmiesten tietotoimisto kuin alan julkaisut, joissa AMD:n prosessorit on todettu Intelin tehokkaampia malleja vastaaviksi tai nopeammiksi. Tietysti sillä, mitä mitataan ja miten, on merkitystä.

Ja jos joku epäilee vastaukseeni vaikuttaneen suuren AMD -hurmoksen, voin kertoa, että kuulun tuonne Intel inside leiriin, mitä koneen sisuksiin tulee.

AMD olemassaolo on vain hyväksi. Kehitys kehityy ja hinnat halpenevat. Onhan tuo jo nähty työasemien osalta. Ja eiköhän sama ilmiö toistu palvelimien puolella, jossa Intel on oikeastaan ainoa vaihtoehto. Mutta saapa nähdä mitä tapahtuu, kun AMD:llakin on palvelinkäyttöön tarkoitettu suoritin ja tuki ainakin kahdelle prosessorille.

Toisaalta tuo hintakysymys ei palvelimien osalta ole niin keskeinen kuin työasemien puolella, kuten kaikkia asiaan perehtyneet tietävät.

Pentille vielä ilmainen neuvo: Kasva vielä muutama vuosi ja kokeile uudestaan. Sitten kun finnit alkavat hävitä, kannattaa ehkä kokeilla, syntyykö näppäimistön naputtelulla muutakin kuin pelkää joutavanaikaista älämölöä.

Sä olet hyvä selittelemään tarinoita Raytheon.
        Amd:n prossut on tehottomia.
        AMD Athlon 1000Mhz Thunderbird on tasoissa 266Mhz pentiumin kanssa. Näin lukee esimerkiksi Mikrobitissä. Niin ja tuohon ikään. Mä olen 16Vuotta ja olen perehtynyt tietokoneisiin niin, että muulle ei ole ollut aikaakaan.

• Stdio

oot justiin tainnu ostaa jonku halpahallin merkkimikron ja n.1v päästä oot vittuuntunu ku jokainen osa on integroitu...

• Raytheon

Sä olet hyvä selittelemään tarinoita Raytheon.
        Amd:n prossut on tehottomia.
        AMD Athlon 1000Mhz Thunderbird on tasoissa 266Mhz pentiumin kanssa. Näin lukee esimerkiksi Mikrobitissä. Niin ja tuohon ikään. Mä olen 16Vuotta ja olen perehtynyt tietokoneisiin niin, että muulle ei ole ollut aikaakaan.

Ihan kokonaista 16 v.... No lisääpä siihen elettyä elämää saman verran ja vielä muutama vuosi päälle. Ja sisällytä tuohon em. yhtälöön lähes ikäsi verran työkokemusta IT -alalla, koulutusta jne.

Puuttumatta enää siihen mitä kirjoitin noista suorittimista, sillä itsensä toistaminen on tylsää ja muu kuin tietotekninen keskustelu ei kuulu tälle foorumille, päätän osuuteni tässä keskustelussa toistamalla vain lopun edellelisestä kommentistani: Kasva aikuiseksi (myös sisältä) ja palaa sitten asiaan. Jooko?

• Antti Nelonen = Mäntti Peeloi

Sä pilasit jo Mbnetin hintaseurannan foorumin noilla Intel Vs AMD keskusteluilla, joten voisitko nytten palata sinne ja jätä muut paikat.

• Todenpuhuja

Pentti Nelosen mielikuvitus on 1300MBit/s nopeampaa kuin kenelläkään muulla.

• JundE

Intelis ei tasan tarkkaan voita Xp:tä.Intelin piirit ovat huomattavasti hitaampia kuin AMD:n.Sitäpaitsi ne on saatanan kalliita.Katohan ny vähä Xp2000 1,69ghz, eli AMD:llä on vähemmän herzejä ja silti vastaa parempaa Inteliä.

• mosse

vai niin...no onhan se Intel nopeampi kuin AMD tässä SuperPi:ssä muropaketin listojen mukaan!!!
      1. 22.59 Sampsa Intel Northwood 3,06GHz 4284MHz (23 x 186MHz) QRBOES Vcore: 1,94V Jäähdytys: LN2 Emolevy: Asus P4T533-C
      2. 24.20 Kamu Intel Northwood 2,4GHz 4030Mhz (24 x 167,98Mhz) SL67R Vcore: 2,1V Jäähdytys: LN2 Emolevy: Asus P4T533-C
      3. 25.96 Mace AMD Athlon XP 2400 2558MHz (11,5 x 222,44MHz) AIUCB 0243 Vcore: 2,0V Jäähdytys: Vesi Emolevy: Soltek SL-75DRV5

ja tässä vielä linkki sinne suoraan
      http://www.muropaketti.com/pifast/index.phtml

btw P4...unohdin mainita et sopii myös verrata noita kelotaajuuksia millä noi koneet on toiminut,eihän niillä ihan 2x enempää kelloja ole kuin AMD:n prosulla ja silti noin 3sek. nopeampia!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2106
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1527
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1263
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1232
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1197
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1024
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      976
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      794
    Aihe