Miksi homo haluaa puristaa haaraani yökerhossa

nään unia naisiata

Olin juuri äsken helsinkiläisessä yökerhossa, en dtm tai vastaavassa vaan yksi näistä isoista kakskymppisille suunnatuista. Olen hetero mies mutta 2 kertaa illan aikana huomaan kun joku yrittää puristaa penistäni. Ensimmäinen mies oli valkoihoinen suomalainen ja hän oli vähän humalassa mutta yritti ottaa peniksestäni kiinni tanssilattian reunalla. En edes tanssinut vaan olin tanssilattian reunalla juttelemassa kaverini kanssa. Otin tätä joka yritti puristaa niin kädestä ja työnsin pois sen käden ja hänellä oli lievästi vihainen ilme. Sitten tunnin päästä kolme neljä ulkomaalaista, turkki-irak väliseltä akselilta, käveli ohitseni ja niistä vanhin noin 45v yritti taas hakea kättänsä penikseeni käytävällä kun kävelin ohi, käveltiin siis vastakkaisiin suuntiin. Samantien otin kädestä ja työnsin sitä pois mutta tää tyyppi näytteli ettei nähnyt ja käveli vain eteenpäin.

Olin tästä hyvin häiriintynyt ja tunnin verran vain hengailin yökerhon hiljasimmilla alueilla ennenkuin menin takasin tanssilattialle tanssimaan naisten lähelle. Naisiin joihin en koskisi ikinä ilman lupaa.

eli kysymys kuuluu liittyen peniksen kosketteluyrityksiin : mitä v1ttua? miksi? osaako joku kertoa teorioita.

38

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normia

Ikävä kyllä ei mitään tavatonta, sanoisin aika normaalia menoa homo yökerhossa. Siellä suurin osa on kuitenkin hakemassa panoa, osa suhdetta, joten suoraan asiaan vaan. Tuo on varma tapa ilmaista kiinnostus ja halukkuus, siksi. Homokulttuuri on yliseksualisoitunut ja kyrpä on kaiken keskiössä siksi. Onneksi tämä ei kaikkiin päde. Tuollainen koskettelu menee ihan liian pitkälle, muttei ole tavatonta.

• homon vihaaja

Tämä todistaa, että homot ovat vain ja ainoastaan seksin perässä. Hintit eivät koskaan halua parisuhdetta, koska he eivät osaa rakastaa. Vain sairas irstailu kelpaa. Joku vitun "tasa-arvoinen" avioliittokin on ihan turha, koska hintit luulee että naimisiin meno tarkoittaa naimaan menoa. Onneksi hmot kuolevat pian sukupuuttoon. Ellei sitten Korkeasaari rakenna uutta apinahäkkiä.

• Luoja, mikä idiootti

Tämäkö sen nyt sitten vihdoin todistaa. Pitäiskö oikeen julkasta empiirinen tutkimus, joka vihdoin todistais tämän ja sitä vois ruveta opettamaan kouluissa ja yliopistoissa. Ei tarttis enää täällä kokoajan miettiä ja riidellä asiasta :D

Voi luoja mikä idiootti, luitko ollenkaan, mitä kirjoitit, vai lähtikö ennenaikaisesti :D

• toinen homon vihaaja
        Luoja, mikä idiootti kirjoitti:

Tämäkö sen nyt sitten vihdoin todistaa. Pitäiskö oikeen julkasta empiirinen tutkimus, joka vihdoin todistais tämän ja sitä vois ruveta opettamaan kouluissa ja yliopistoissa. Ei tarttis enää täällä kokoajan miettiä ja riidellä asiasta :D

Voi luoja mikä idiootti, luitko ollenkaan, mitä kirjoitit, vai lähtikö ennenaikaisesti :D

taidat olla katkera finninaamainen läski joka suunittelee kouluampumista. vai oletko muuten vaan vajaaälyinen? rassaile vaan persettäs kurkulla ihan keskenäs, likainen paskakasa. sua ei halua edes homot.

• Luoja, mikä idiootti !
        toinen homon vihaaja kirjoitti:

taidat olla katkera finninaamainen läski joka suunittelee kouluampumista. vai oletko muuten vaan vajaaälyinen? rassaile vaan persettäs kurkulla ihan keskenäs, likainen paskakasa. sua ei halua edes homot.

Voi hitsi, nyt kyllä loukkaannuin, kun noin pahasti sanoit :(
        :D:D

• Fantasiaunia

Ja sitten heräsit lastit housussa.

• Samaa heteropiireissä

Ei ole hyväksyttävää mitenkään, mutta vielä törkeempää tapahtuu naisille heteromiesten taholta. Eipä rintojen puristelu tai käden työntaminen peppuvakoon varmaa ole kovin harvinaista yökerhoissa. Naiset kertokaapa :)

• samaa tosiaan

Samaa tapahtuu naisille homoyökerhoissa (ja miksei heteroyökerhoissakin) eli useimmiten (mutta ei aina) joku Turkki/Irak/afrikaano taustainen tulee naisia häiritsemään homoyökerhoissa ja lääppii käsillään naisia tai liimautuu lesboihin kiinni. Itse olen saanut työntää tällaisiä äijiä pois, joskus tarttunut kädestä (joskus joutunut vääntämään kädestä kun ei ole uskonut, että en ole kiinnostunut). Eivät edes flirttaile tai yritä iskeä vaan käyvät suoraan kiinni, luit aivan oikein, homoyökerhoissa ja lesboihin.

Vastaavaa kyllä tapahtuu naisille vaikka missä esim. varsinkin viikonloppuisin yöbusseissa/junissa aina joku heteromiesahdistelija tunkee viereen lääppimään väkisin tai saati sitten jos menis johonkin heteroyökerhoon...

• Älä stressaa :)

Vaikka ei todellakaan hyväksyttävää, niin itse ottaisin sen positiivisesti. Mua ei ole koskaan kourastu haarovälistä missään yökerhossa tai raflassa ;)
      Taidat vaan olla hyvännäköinen kundi :)

• vitun pelle

Kuules nyt vitun homo. Heteromies ei missään olosuhteissa hyväksy toisen miehen kosketusta. Ihan samalla tavalla te homot ylenkatsotte naisia ja jopa vihaatte niitä. Ajattele kuinka oksentaisit jos nainen pakottais sut nuolemaan pillua.

• No problem :)
        vitun pelle kirjoitti:

Kuules nyt vitun homo. Heteromies ei missään olosuhteissa hyväksy toisen miehen kosketusta. Ihan samalla tavalla te homot ylenkatsotte naisia ja jopa vihaatte niitä. Ajattele kuinka oksentaisit jos nainen pakottais sut nuolemaan pillua.

Älä stressaa, olet vain hyvän näköinen vaaleatukkainen töpselinokka josta homot pitää. Ota se positiivisesti, bumtsi bum sulle ;)

vitun pelle kirjoitti:

En muuten ole homo.

Katson vaan asioita avarammin kuin sinä. Kannattais matkustella tai liikkua ulkona joskus. Jos näet maailman tuollaisen parin sentin putken läpi, niin joudut aina reagoimaan agressiivisesti muiden ihmisten mielipiteisiin. Käy vaikka ulkomailla lue lehtiä tai istu vähäksi aikaa ajattelemaan muutakin kuin omaa napaasi :)

Usko tai älä, tämä oli oikeesti ystävällinen neuvo :)

Älä stressaa :) kirjoitti:

En muuten ole homo.

Katson vaan asioita avarammin kuin sinä. Kannattais matkustella tai liikkua ulkona joskus. Jos näet maailman tuollaisen parin sentin putken läpi, niin joudut aina reagoimaan agressiivisesti muiden ihmisten mielipiteisiin. Käy vaikka ulkomailla lue lehtiä tai istu vähäksi aikaa ajattelemaan muutakin kuin omaa napaasi :)

Niin, ja rakastan pillun nuolemista, vaikka en edes itse tulisi. Niin paljon rakastan naistani :)

• vitun pelle
        Älä stressaa :) kirjoitti:

En muuten ole homo.

Minä olen käynyt ulkomailla, sinä tuskin edes kotikatusi toisella puolella. Olen käynyt 159 maassa, eikä yhdessäkään niistä hyysätä hinttejä samalla tavalla kuin tässä rikollisten maassa. Kysy vaikka tsekkiläiseltä tai liechtensteilaiselta, onko homous ihanaa. Hyvin pian saat tuntea nyrkin naamassasi.

• Voi sua :D
        vitun pelle kirjoitti:

Minä olen käynyt ulkomailla, sinä tuskin edes kotikatusi toisella puolella. Olen käynyt 159 maassa, eikä yhdessäkään niistä hyysätä hinttejä samalla tavalla kuin tässä rikollisten maassa. Kysy vaikka tsekkiläiseltä tai liechtensteilaiselta, onko homous ihanaa. Hyvin pian saat tuntea nyrkin naamassasi.

Sit olisin vielä enemmän häpeissäni. Olisit nyt vaikka valehdellut olevasi suljeutunut juntti. Nyt kaikki ihmettelee, vielä enemmän noita sun idioottimaisia mielipiteitä. Vai että ihan 159 maassa, huhhuh. Hukkaan meni nekin rahat.

Ootko niitä, jotka ei poistu hotellista matkoillaan, paitsi hakemaan lisää juomaa :D :D

• No siis jos tsekeissä...
        vitun pelle kirjoitti:

Tsekit ja lichtensteinilaiset, oikeesti!!! Onko siellä tosiaan tuollaista, siis ihan euroopan sydämessä, voi helvetti, saako siellä oikeesti homot turpaan muiltakin kuin sinulta. Yhyyy, yhyyyy!!!! Nyt kyllä rupeen eheytymään todellakin :D:D:D

• pitun velle

"Heteromies ei missään olosuhteissa hyväksy toisen miehen kosketusta."
      Tiedän aika monta urheilevaa heteromiestä, jotka käyvät mieshierojalla - älä yleistä.

"Ihan samalla tavalla te homot ylenkatsotte naisia ja jopa vihaatte niitä."
      Myönnät siis heterona ylenkatsovasi naisia. Taidat jopa vihata heitä.
      Ei homot naisia vihaa, mutta ilmeisesti heteromiehet sanojesi mukaan näin tekevät.

• Jussi26w

Juu, eipä tuossa ole mitään ihmeellistä. Mua on kosketeltu esim. baaritiskillä "vahingossa" muutamaan otteeseen ja muutaman kerran, niin, että olen nauttinut siitä, mutta sitten kun kanki alkaa kovettua, on pakko ottaa askel sivulle ja keskittyä tilaamiseen.

On niinkin käynyt kesällä festarilla niin, että mun edessä oli yksi jotain parikymppinen kundi, joka yritti räpläillä mun farkkushortien etumusta. Yritin väen tungoksessa ottaa askelia taakse, niin se kundikin otti. Olin itsekkin aika tuiskeessa (hyvässä vauhdissa) ja päätin, kosketelkoot, mutta toivoin, ettei kaverini huomaa sitä. Hetken päästä kundi otti mun lahkeestani kiinni ja painoi peppunsa mun etumusta vasten ja alkoi pyörittää peppua mun kovaa kalua vasten.
      Hetken päästä kuiskasin kundin korvaan, että mitä haluat ja sitten se pyysi anteeksi. Mä sanoin ei haittaa mitään. Kundi pyysi mua juttelee ja otettiin siinä samalla yhdet ja palasin omien kavereiden luo, kuin mitään ei olisi tapahtunut.
      Itse otan tuollaiset asiat huumorilla, jos itse nautin siitä, mutta jos joku iäkkäämpi tekisi noin, niin en pitäisi siitä. Lähtisin menemään, kuten kirjoittajakin.
      Huumorilla vaan. Hienoa, että joku on kiinnostunut sinusta ja sun haarusista. Nauti ja hymyile.

Ymmärrän aloittajan

• Hihihih

Kiva tarina, mutta uskottavaa siitä ei saa tekemälläkään. Mutta fantasioitahan pitää ihmisellä olla, mutta ei kannata sekoittaa niitä reaalitodellisuuteen.

• MrAntza999
        Hihihih kirjoitti:

Kiva tarina, mutta uskottavaa siitä ei saa tekemälläkään. Mutta fantasioitahan pitää ihmisellä olla, mutta ei kannata sekoittaa niitä reaalitodellisuuteen.

Tota tota en jaksa pidemmin kommentoida mutta mä haluan parisuhdetta jonkun toisen homon kanssa ja ihan vaan esim halailla ja pussailla sen kanssa.. Seksi ei ainakaan minun mielestä ole tärkein asija vaan ihan se rakkaus, ei rakadtelu vaan rakkaus.

Ja naiset ovat mukavia ja viihdyn niiden seurassa. Melkein voisin kuvitella olevani jonkun naisen kanssa mutta ei pojat ovatne mun juttu.

Elikkäs missä väärässä todellisuudessa noi homo vihaajat elävät ja mitä joku homo on niille tehnyt että ovat ruvenneet fobikoiksi. Vai ovatko he kenties itse homoja mutta syvällä kaapin pohjalla taistelemassa itseään vastaan siinä että on homo ja yrittää väittää olevansa muuta. Ken tietää mutta tossa teidän vittuilussanne ei taida olla mitään perää.. Vai? Sanokaas onko?

Ei kyrpä ole se kaiken keskipiste ihan vaan btw

ja millä perusteella homot kuolee sukupuuttoon?
        Kyllä se minunkin äiti on mut ulos saanut vitustaan vaikka olenkin homo ja sitäpaitsi en ole varsinaisesti syntyjäni homo koska ennen olin enemmänkin kiinnostunut tytöistä mutta nyt vaan pojat mielessä :3

Ja kyllähän me kaikki tiedämme että miehet eivät voi biologisesti saada lapsia koska niillä ei ole kohtua ja munasarjoja.

Joten jos tarkemmin ajatellaan ei homotkuole sukupuuttoon vaan ihmiset jos olisi vain homoja taikka miehiä eikä naisia yhtään.

Naiset synnyttää lapsia, olivat he sitten poikia tai tyttöjä, homoja tai heteroita. Homous yleistyy koska uskallamme tulla kaapista asijan kanssa nykyään koska emme elä yhteisössä jossa homot tapetaan vaan tarkemmin katsottuna valtio puolystelee homoja.

Ja muistakaa että jos muutama asija olisi mennyt erilailla niin meidän nykyinen, suomen tasavallan presidentti olisi homo!
        Miettikääpä sitä ja deal with it..

• Hihihih
        MrAntza999 kirjoitti:

Tota tota en jaksa pidemmin kommentoida mutta mä haluan parisuhdetta jonkun toisen homon kanssa ja ihan vaan esim halailla ja pussailla sen kanssa.. Seksi ei ainakaan minun mielestä ole tärkein asija vaan ihan se rakkaus, ei rakadtelu vaan rakkaus.

Ja naiset ovat mukavia ja viihdyn niiden seurassa. Melkein voisin kuvitella olevani jonkun naisen kanssa mutta ei pojat ovatne mun juttu.

Elikkäs missä väärässä todellisuudessa noi homo vihaajat elävät ja mitä joku homo on niille tehnyt että ovat ruvenneet fobikoiksi. Vai ovatko he kenties itse homoja mutta syvällä kaapin pohjalla taistelemassa itseään vastaan siinä että on homo ja yrittää väittää olevansa muuta. Ken tietää mutta tossa teidän vittuilussanne ei taida olla mitään perää.. Vai? Sanokaas onko?

Ei kyrpä ole se kaiken keskipiste ihan vaan btw

ja millä perusteella homot kuolee sukupuuttoon?
        Kyllä se minunkin äiti on mut ulos saanut vitustaan vaikka olenkin homo ja sitäpaitsi en ole varsinaisesti syntyjäni homo koska ennen olin enemmänkin kiinnostunut tytöistä mutta nyt vaan pojat mielessä :3

Ja kyllähän me kaikki tiedämme että miehet eivät voi biologisesti saada lapsia koska niillä ei ole kohtua ja munasarjoja.

Joten jos tarkemmin ajatellaan ei homotkuole sukupuuttoon vaan ihmiset jos olisi vain homoja taikka miehiä eikä naisia yhtään.

Naiset synnyttää lapsia, olivat he sitten poikia tai tyttöjä, homoja tai heteroita. Homous yleistyy koska uskallamme tulla kaapista asijan kanssa nykyään koska emme elä yhteisössä jossa homot tapetaan vaan tarkemmin katsottuna valtio puolystelee homoja.

Ja muistakaa että jos muutama asija olisi mennyt erilailla niin meidän nykyinen, suomen tasavallan presidentti olisi homo!
        Miettikääpä sitä ja deal with it..

Menikö viesti väärän viestin jatkeeksi, kun ei mitenkään liity Jussi26w:lle kirjoittamaani kommenttiin...

• Nostalgiaa
    • joskus yrittivät

Minua ovat myös homosedät yrittäneet isekä, ja joku taisi alkaa hiplatakin.

Kai sellainen vaalea, siististi pukeutunut, pitkä ja hoikka kaveri oli gay-houkuttava...

• Älä viitsi

''Kai sellainen vaalea, siististi pukeutunut, pitkä ja hoikka kaveri oli gay-houkuttava...''

Höpöhöpö. Tummemmat (keskieurooppalaisen näköiset) ovat lähes järjestäen aina houkuttavampia kuin vaaleat pohjoismaalaisen näköiset peruspertit.

• joskus yrittivät.
        Älä viitsi kirjoitti:

''Kai sellainen vaalea, siististi pukeutunut, pitkä ja hoikka kaveri oli gay-houkuttava...''

Höpöhöpö. Tummemmat (keskieurooppalaisen näköiset) ovat lähes järjestäen aina houkuttavampia kuin vaaleat pohjoismaalaisen näköiset peruspertit.

Kummasti silti kiinnosti.

Yksi bi-tuttu mainitsi samasta asiasta. En ole kuitenkaan vaaleudesta huolimatta ihan perus-suomi-plösönaaman näköinen, vaan on tuota mainittua keskieurooppalaistakin genetiikkaa mukana.

• epäuskoiset gayt
        Älä viitsi kirjoitti:

Hehe, tää on hauskaa kun homot(?) ei suostu millään uskomaan, että jotkut toiset homot ovat joskus yrittäneet iskeä heteroita tai puristelleetkin :D

• Veggsu

Annat ymmärtää, että miehen käsi oli ikäänkuin puolivälilssä matkalla jonnekin, mutta pysäytit sen jo ilmassa niin, ettei se oikeasti koskenut. Todennäköisimmin mies ei sanonut sinulle "puristanpa kohta penistäsi", joten oletuksesi tapahtumasta, jota ei sattunut, on vain omassa päässäsi. Yritys ei ole sama asia kuin teko.

Voi luoja, monenkohan käden liikeratoja olet tuumaillut täpö täydessä baarissa.

• nään unia naisista

Tässä alkuperänen kirjottaja veggsulle. Ekan käsi oli jo vyöni kohdalla, sen päällä, siitä sen huomasin kun sen käsi oli jo siis koskettamassa vyötäni. Se toinen jätkä onnistu koskemaan farkun vyötäröä suurinpiirtein samasta kohdasta. Molemmat tyypit siis koskivat jo minua. Ymmärrättekö. Minua kosketteli toinen saatanan tuntematon mies yökerhossa ja huomasin sen kun joku koskettelee minua. Molemmat oli myös minua hintelämpiä ja jos olisi tappelu tullut ilman portsareiden väliintuloa, ja kyllä tässä taas yksi netissä kovia puhuva ja aamuyöllä, niin aika paljon olisi niillä läski tummunut. Toki saattohan nää olla taskuvarkaita mutta vähän väärä osote oli ellei nää olleet niitä munavarkaita.

• Hihihih

• normia

Ihan mahdollisesti on ote elävästä elämästä. Kuvasi aka hyvin homobaarien meiningin. Perusmeininkiä

• nään unia naisista

Yksi helsingin isoimmista perus yökerhoista, ei homomesta. Ja tämä on kaikki totta ja näin kävi.

• Näinpä näin

Voi olla totta tai provo. Vastapainoksi mulla on kokemus siitä miten kokeilunhaluinen heteromies kävi puristelemaan persettä urheiluhallissa. Ei ollut hauskaa koska mä vain treenaan enkä ajattele seksiä treenatessani. Urhelisuoritukseen ei kuulu minkäänlaiset seksuaaliset asiat mukaan eikä niistä pidä puhua. Tämä samainen vielä kävi puhumaan homoasioita hävyttömästi kesken treenien.

Miltä tällainen kuulostaa?

Tapauksia on totta kai varmasti suuressa kaupungissa. En menisi näiden vuoksi ajattelemaan että kaikki homot ovat tällaisia tai että kaikki heterot ovat tuollaisia. vaikka mulla on persettä puristelevista/ehdottelevista kokeilunhaluisista heteroista enemmänkin kokemuksia.

• stadugayy

No voi itku, itse kuitenkin ahdistelette samanlailla naisia baareissa, oli kyseessä sitten räkälä tai yökerho. Epätoivoisimmat lähentelevät lesboja jopa maman tanssilattialla. Mutta on se kauheaa jos joku homomies vähän hipaisee haaroihin, siinähän saattaisi jopa muttu itsekin homoksi!

• Ahdisteluksi menee, jos käynään munaan kiinni. Enpä ole heterobaareissa onnekseni nähnyt vastaavanlaisia iskuyrityksiä, vaikka yhteissopimuksella lääpitäänkin. Jokaisella on oikeus koskemattomuuteen, jota homo on loukannut. Sama pätee naisiin ja miehiin yleensäkin. On rajoja, joita ei tule ylittää, vaikka Stadugaysta ilmeisesti on sallittua kosketella tuntemattomia haaroihin. Minusta ei, sillon saa vetästä jo ympäri korvia ansaitusti, jos koskettelee luvatta.

• Barru

Kävin joskus Storyvillessä. Siellä äitini ikäinen nainen yritti hiplata muniani.

• Allekirjoituksia...
    • Anonyymi

pillua ei tule nuolla koskaan! Siitä saa kurkku / nielusyövän!

pillu on suolenpätkä joka puhdistaa itsensä erittämällä verta ja veri huuhtelee sen kerran kuussa!

jo tuosta voi päätellä että pillussa on paljon bakteereja ja viruksia jne.

Lisäksi mediassa kielletään pesemästä pillua millään saippualla!
      pillun bakteeri kasvusto voi siitä häiriintyä

Pillu erittää jatkuvasti limaa jota on kutsuttu Valko vuodoksi!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      21
      8401
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      339
      1611
    3. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      377
      1349
    4. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      283
      1315
    5. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      6
      1275
    6. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      66
      1217
    7. Yksi elämän pahimmista virheistä

Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo
      Ikävä
      33
      1040
    8. Ensi vuonna

Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin
      Ikävä
      24
      1036
    9. Parempaa uutta

vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.
      Ikävä
      50
      982
    10. Odotatko sä

Ensi vuotta ja sitä että näet kaivattua?
      Ikävä
      36
      968
    Aihe